Onks se joku halvin vai..? Ku miks se on tollanen "pahvitiun näkönen"?Pregcheck
Niin ja nyt taitaa olla sittenkin DPO1. Kohdunnapukka on todella turpea ja kiinni. Sunnuntaina mentiin keskeytetyllä taas (tuskinpa mitään mahiksia on)
Noita saa cittarista ja Prismasta. Maksaa joku 2,5€ maximissaan. Se paketti sisältää 2 testiä . Herkkyys mun tietääkseni on 25Onks se joku halvin vai..? Ku miks se on tollanen "pahvitiun näkönen"?
Ellanolla mistä noi oireet oikeen voi johtua? . Kunpa saisit pian selvyyden, eikä kierto enää temppuilis. Voiko olla ettei hcg vaan erity virtsaan, vai onko ihan 100% varma ettet raskaana ole?
Lääkäriin testaamaan ni ei tarvi arvuutella?Tanja, sen ku tietäs. Olo on siis aika sama kuin viimeks alkuraskaudessa, ja enhän mä siis sillonkaan tehnyt plussatestiä enennku joskus viikolla 6. Koska en siis edes epäillyt raskautta, huono olo oli stressiä jne. Mitä enemmän päiviä kuluu, niin sitä enemmän oon huolissani, että mitä ihmettä tää on, jos en oo raskaana! Oon testannut eri merkkisillä testeillä, ja millään ei tuu ees hailakkaa viivaa, saati siihen digimittariin värähdä muuta kuin Not Pregnant.
Joo, maanantaille varaan ajan. Sitä ennen ei töiden puolesta vaan ehdi.Lääkäriin testaamaan ni ei tarvi arvuutella?
No ompas piinaavaa oottaa noin pitkään. Vai onko?Joo, maanantaille varaan ajan. Sitä ennen ei töiden puolesta vaan ehdi.
Ai etkö ole vakituisessa työsuhteessa? Toi on kai aika syrjintää nykyaikana ja väärinajattelua et kuka ottaa töihin raskauden jälkeen. Jos työhönottajalla on omia lapsia ni eiköhän se tiedä millasta "työtä" on perheen pyörittäminen.Samanmoisia tuntemuksia täälläkin Swipulit ja tervetuloa joukkoon!
Pelkoja on ja välillä sitä tuntuu että perusajatus on se, ettei me kuitenkaan saada lasta ikinä. Kai itsensä suojelemista se?
Pelkäsin myös sitä, että kuka ottaa minut raskauden jälkeen töihin, koska yhden lapsen nuori äiti on työn antajalle suht huono sijoitus.. Ja ihmisten reaktioitakin pelkäsin (pelkään edelleen). Sitten mietin jo sitäkin, että miten jaksan olla niinn paljon kotona, mitä pieni lapsi vaatii, varsinkin kun mies on töissä. Tuntuu että ne pelot silti menettää merkityksensä kaiken keskellä, se kuume ja polte vaan on niin kova.
Tsemppiä paljon, yrityksen myötä ainakin täällä pelot on säilyny, mutta muuttanut vaan muotoaan !
Mä oon vähän semmonen ihminen et mitään en stressaa, mieti, jännitä ku vast sit ku se on edessa. Eli alan sit panikoimaan vasta ku se alkaa olee lähempänä.. Eli just joku synnytys. Suurin osa siitä selvinnu HENGISSÄ ja tekee vielä useita lapsia sen jälkeen. Alan vast sit jännittää sitä kuhan oon eka ees raskaana.Ja noin.. lähetä keskeneräinen viesti..
Tosiaan täällä kirjoittelee 26-vuotias nainen ja mies olisi 27vuotta.
Meillekkin on/oli laskeutunut tämä pöly, että nyt voisi olla aika alkaa haveilemaan esikoisesta. Ehkäisy on jäämässä pois tämän kierron jälkeen.
Kuitenkin nyt kauhuissani huomaan, että pelko nostaa päätään aika huimasti. Mielessä pyörii valtavasti kysymyksiä, olenko valmis tähän, onko tämä nyt todella sitä mitä me haluamme..
Monet sanovat, että tämä kuuluu asiaan. Sama pelko nostaa päätään vielä varmasti myöhemmin..?
Onko teillä ollut/on samanlaisia tuntemuksia?
Ai etkö ole vakituisessa työsuhteessa? Toi on kai aika syrjintää nykyaikana ja väärinajattelua et kuka ottaa töihin raskauden jälkeen. Jos työhönottajalla on omia lapsia ni eiköhän se tiedä millasta "työtä" on perheen pyörittäminen.
Mulla vahvistu ajatus lapsesta sit ku olin saanu vakkaripaikan. Olis vaan pitäny heti jättää se ehkäsy pois eikä vast sit kun olin ollu 4 kk vakkaripaikkaa takana..
Ehe
En ole, päädyin varasuunnitelmana opiskelemaan, kun aikaisemmalle ammatille ei täälläpäin suomen töitä ole liiaks Piakkoin valmis löhihoitaja siis.