kuuttti testaile huomena ja jos ei mitään, niin mun mielestä voit ottaa alkoholia. Raskaus olisi vasta niin alussa ja hyvinkin voisit olla asiasta täysin tietämätön ja jos muistan oikein lukeneeni, että silloin kun ei vielä yhteistä verenkiertoa alkion kanssa, niin ei vaikuttaisi mitenkään jos hieman ottaa. Itse olen tehnyt tipattomuus lupauksen ainakin juhannukseen saakka eli jos ei tärppää, niin ehkä sitten jussina tulee siideri korkattua seuraavaksi . Näin on helppoa kun olen joka tapuksessa tipattomalla, niin ei tarvitse sitten selitellä kummempia kenellekään jos tärppää .
Ja melko todennäköistähän olisi, että huominen testi, ainakin aamupissasta näyttäisi sinulle ainakin haamun jos tärppi käynyt. Toisaalta: toisillahan näkyy vasta muutama viikko tädin oletetusta saapumishetkestä... Vaikeeta ja varmana tämä munkaan vastaus ei hirveesti selventänyt
Ja jos kyseessä sinun syntymäpäiväsi, niin toivottavasti saisit maailman parhaan synttärilahjan huomen aamuna :heart:
Ja melko todennäköistähän olisi, että huominen testi, ainakin aamupissasta näyttäisi sinulle ainakin haamun jos tärppi käynyt. Toisaalta: toisillahan näkyy vasta muutama viikko tädin oletetusta saapumishetkestä... Vaikeeta ja varmana tämä munkaan vastaus ei hirveesti selventänyt
Ja jos kyseessä sinun syntymäpäiväsi, niin toivottavasti saisit maailman parhaan synttärilahjan huomen aamuna :heart: