***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Mulmul ja Miss Mindylle isot :hug: :hug: .
Olen itse ollut noin vuosi sitten samassa tilanteessa. Mutta onneksi kaikki asiat järjestyivät uudelleen, erosimme sovussa. Elän tällä hetkellä ihanassa parisuhteessa. Edellinen suhteessa olin monta vuotta ja vauva-aihe ei ollut paljon puheissa, vaikka itse olisin lasta halunnutkin. Nyt asiat ovat onneksi toisin. Nykyinen mies on lapsirakas ja toivoo saavan kanssani lapsen tai lapsia.
En ole paljon ehtinyt tänne kirjoitella työkiireiden ja opiskelujen vuoksi. Lukemassa olen aina välillä käynyt. On taitanut tehdä ihan hyvää tämä palstatauko. On ajatukset ollut välillä muualla kuin vauvajutuissa. Ovista tässä vähitellen odotellaan, jos sellainen tässä kierrossa edes tulee.
:hug: myös muille sitä tarvitseville.
 
tervepäterve!
niinpä se viikonloppu taas livahti ohi huomaamatta..

niin paljon tekstiä, etten millään muista kelle kaikille piti kirjoittaa ..tasapuolisuuden vuoksi haleja tarvitseville :hug: :hug:

on: en käsitä kyl..limaa tulee toosan täydeltä, vaan aamulämmöt edelleen 36.3..ei oo kyllä mitään oireita tulehdukseen viitatenkaan, ensiks epäilin hiivaa, vaan ei oo oireita siihenkään :p
 
nibbler olisin kyl ihan raivona jos saisin tietää et joku mun miehen existä olis paksuna... Mutta kyllä teillekin se vauva tulee ja se on paljon ihanampi ja suloisempi kun sen exän... :) Oon varma siitä.

Delfis :hug: hirmuisot pahoittelut... :(
 
Siniviuhka ei kyllä se ite sano mulle että piti tulla simot sisällä paikalle :D

BB Ihan varmasti tulee, miehen eksä kun on ruma ku petolinnun p*rse vastatuulessa, ja se mieskää ei oo mikään mister finland :D oottehan te nähny kerhon puolella miltä mun ja miehen tuleva vauva näyttää, voitteko väittää ettei olis söpöintä ikinä?! :D


*muoks*emmä normaalisti puhu näin rumia toisista ihmisistä, mutta just nyt se auttaa vähän tähän paskaan fiilikseen...
 
Täälläpäs ilmoittautuu uusi esikoisesta haaveileva 21-v. nainen. Päätettiin viimein jättää viimeinenkin ehkäisy pois ja alkaa tarkoituksellisesti yrittämään vauvelin tekoa. Nyt sitten ensimmäinen yk, ja kiertoa menossa 20/29-31. Jännittää, josko tuo ois niin hieno tuuri, että heti eka yrittämällä tärppäis! :heart:

Ollaan siis seurusteltu miehen kanssa kolme ja puoli vuotta..
 
Täällä minä vielä mörköilen. :snotty: Ihan ei vielä osaa siirtyä plussanneisiin vaikka tänään testasinkin oikein läskin plussaviivan. Kun sitä odotti ja pelkäsi että täällä tulle vietettyä pitkäkin aika (miehellä oli odotettavissa ongelmia lasten teon kanssa) niin vaikka kaikki pelot turhaksi osoittautuikin niin ei osaa lähteä vielä.

Mutta iso :hug: kaikille ja tuhat kiloa onnea yritykseen ja kunnon plussapuhuri, nähdään sitten tuolla plussapuolella pian kaikki eikös! =)
 
iitulle tervetuloa!
Nibbe missä voi käydä kattoon miltä tuleva vauva näyttäis? Miiikä kerho?
Nanakuu No kihlajaiset meni aika railakkaalla meiningillä mutta kaikilla oli kuulemma ihan mielettömän hauskaa. Ittellä mukaan lukien. Pääsiin jopa Yhdelle klubille 4 eurolla yhteensä kun muille yksi sisäänpääsy oli 7 euroa... Siksi että juhlimme meidän kihlajaisia. :) Kivaa oli ja krapulakin sen aamulla kertoi, mutta mulle kyllä juominen taas saa olla pannassa seuraavan puoli vuotta ainakin jos vauva ilmoittaa tulostaan niin sitten pidemmän aikaa. :)
 
babyb siis esikkokerhossa.. siellä mä oon laittanu kuvan jonka oon ite väkertäny photo shopilla vauvakuumeissani. :D kauan mietin että minkähän näkönen lapsi meille tulee, väänsin sitte tuon kuvan niin että mä otan jotain piirteitä musta ja miehestä ja sekotin ne netistä löytyneeseen vauvan kuvaan. koko ajan se kuva oli mulla niin isolla että mä en nähny sitä tulosta kokonaan ja kun kuva oli valmis... niin ei se sit ollukaan niin kaunis ku mä luulin :D
 
baby butterfly Ei se vielä niinkää jänskätä, kun ei sitä vielä ajattele, mutta luulen kun marraskuussa jään äippälomalle, että sillon on aikaa ajatella noita juttuja =) Mutta tottahan se on, että se on sit väistämätöntä ja se tapahtuu kun tapahtuu, johon ei voi itse vaikuttaa nii se on menoa sitte...täytyy yrittää ottaa rennolla asenteella tuo synnytys,jospas se mun kohdalla olis nopee ja helppo :D

vauvis 26+2 :heart:
 

23.9.2008

Minnie-....................kp 90/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 68/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 65/30............................yk 4
Santtuli...................kp 63/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 54/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 50/26..............................yk 1
Humu82..................kp 42/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 41/35.................................yk 3

Ouska.....................kp 37/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 36/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 36/23................................yk 2
salmiakkitassu........kp 33/28..............................yk 2
Sompio....................kp 32/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 32/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 32/28...............................yk 1
Talvis......................kp 31/30...............................yk 5
Mansikkatee..........kp 30/29.................................yk

Hemuli1981............kp 29/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 28/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 28/30..............................yk 6
Piglet......................kp 26/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 26/28..............................yk 1
kukkaiskeiju............kp 25/34-39........................yk 2
Heinu......................kp 23/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 22/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 21/29-31........................yk 1
Kuumeilija...............kp 20/26-41..........................yk 8
asty........................kp 20/28-42...........................yk?

johanna83..............kp 18/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 17/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 16/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 15/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 15/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 14/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 13/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 11/29-34...........................yk 3

Baby Butterfly.........kp 9/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 8/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 7/23-26.......................yk 4
kiharapää...............kp 6/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 5/28...............................yk 3 (T)
Kia-85....................kp 3/??............................yk 3
Delfis......................kp 3/28................................yk 2
Louvre....................kp 3/32-40...........................yk 7
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
Hei vaan taas! Tulinpa taas kuulumisia kertoilemaan, että perjantaina täti kurvasi paikalle tyylikkäästi pari päivää myöhässä eli yk 8 samoin tein käynnistyi!
Nyt on ollut niin kiireistä aikaa, etten ole kerennyt millään edes lukemaan teidän juttuja.
Mutta ajatuksena olisi taas palailla palsta tauolta takaisin kehiin. :D
 
Ilmoitusasiaa ja ärsytystä!!
Ajan lääkäriin olen saanut, mutta miten voi olla mahdollista, että jonot ovat 1,5kk?? Lokakuun puolessa välissä siis vasta saadaan tämä hormonihäiriö toivottavasti kuntoon. Vauvahaaveet ovat nyt kovasti jäissä ja harmittaa ja suututtaa älyttömästi. Ehkä meillekin nyytti vielä suodaan. Kertokaa ja kannustakaa mua ettei se ole niin paha mennä mieslääkärille!! Täällä terveyskeskuksessa menee niin, että omalääkäri eli perus yleislääkäri tekee sisätutkimuksen. Voi apua!
 
Minnie- herranen aika ku pitkät jonot! no mut nythän sä voit ottaa vaan rennosti tän kuukauden ja miettiä ihan muita juttuja. näin mä oon koitttanu tän kuun tehä, mullakun on tätä aikaa 6 kk. ei mitään helppoo olla ajattelematta mutta niin kauan ku se onnistu, olo oli ihan... normaali.semmonen että olis niinku kaikki muutkin.

ja mies lääkärille menosta... mun kokemuksen mukaan mieslääkärit osaa olla jotenkin normaalempia ku naislääkärit. yleensä oon mä muutaman normaalin naislääkärinki nähny :)
mutta tuota musta tuntuu luontevammalta selittää kaikesta mieslääkärille koska sillon tuntuu että se ei ymmärrä, ja sitte alkaa selittää kaikki vähän enemmän juurta jaksain ja sitä kautta saa tarkempaa hoitoa... i think... :D
 
Minnie- mee nyt ihmeessä yksityiselle!!älä odota noin kauan! mulla makso 75e(tutkimus+ultra yms) ja pääsin heti ja mies gyne, jolla oon enneki käyny ja se on ihan paras! :D on mul ollu kerran pari kertaa muullonkii mies ja eihän siinä mitään oo..se on niitten työtä ja ne on paljon hellempiä :)

Ostin eilen itelleni auton:D

on:huono olo ollu tänään..
 

Yhteistyössä