***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Kertokaa te ihanat ja fiksut ihmiset! Mulla oli 4. ja 5.pvä venyvää ja runsasta valkovuotoa, jonka seassa verta..oisko se ollu oviksesta vai kiinnittymisestä johtuvaa? ite veikkaisin ovista...kun oon nyt testannu rfsun testeillä haamujen haamuja...niin jos tollon ois ollu vasta ovis..ni eihän vielä näyttäiskään plussaa? voih :LOL:
 
Vai Maniskatee :)

Meillä ei oo koskaan ollu ongelmia petipuuhissa. Meillä mies on halunnut aina ja jos mä en oo just alust asti ollu mukana ni mut on helppo puhua ympäri. Entisen miehen kanssa ei sujunut, sillon musta oli ihan sama peuhattiinko vai ei. Mutta se olikin entinen mies se.

Tuo on ihan huippu tuo synnytysketju. Kaveri on kertonutkin mulle siitä parhaat palat.
 
talviksella on salmatkustaaja lallallaa... :whistle: jos nännit on kipiät! ja JenPen ei ne pillerit vaikuta varmaankaan mut voi olla yksilöllistä että jos on pitkää syöny et esim ovis palautuu tjtn. En tiedä en oo lääkäri toivotaa ettei mitää...
 
Saako jankuttaa... on? :LOL: Tää on vaan niin kestämätöntä...
Edelleen: ajovalot päällä (mitä ei yleensä ole) nännit ja rinnat ylipäätään tosi arat. Nännien ympärys leveämpi. Nipistely masulla jatkuu, alaselkää särkee ja tämän viikon ollut tosi etovaa oloa jatkuvalla syötöllä... 3 negaa kuitenkin jo takana kp 26/28, 28/28 ja 31/28 :kieh:

 
JenPen
Meilläkin kyllä seksi sujuu loistavasti, siinä meillä vallitsee täydellinen yhteisymmärrys =) Joskus vaan toi vuorotyö verottaa, väsyttää niin jumalattomasti. Mut tosiaan olis ihan kiva plussa jos tosta hyvästä seksielämästä olis tuloksenakin joskus jotain.....
 
Täällä kanssa yks uneksija :wave: Heräsin äsken unesta, jossa tultiin miehen kanssa lääkäristä ja lääkäri onnitteli, että selvästi teillä on kolmas kasvamassa :heart: Ja sit heräsin :'(

Ihanan romanttista lauantaita kaikille :heart:
 
Moi kaikille ja isot super-isot halit kaikille sitä tarvitseville. Onnea myös haamuista ja plussista =) :flower:

Niin ja erityis-isot tuki-halit mulmullle ja Miss Mindylle, oli ikävä kuulla teidän viime aikaisista elämän käänteistä. Voimia teille!

Mä tulin nyt tänne kun on pakko purkautua jossain...Mä sain eilen kuulla, että yksi mun ystävä on raskaana. Ei siinä mitään, mutta kommentit otti niin päähän! Kun tää mun ystävä kerto, että on raskaana se sano lisäks, että eihän tää nyt suunniteltu juttu ollut ja en aluksi edes ollut varma mitä teen tän asian kanssa. Siinä tuli meikälle sellanen tilanne, että piti purra aika kovasti hammasta yhteen, etten olis sanonut jotain rumaa... Miksi aina käy niin, että ne jotka ei oikeesti toivo, tulee ihan hups vaan vahingossa raskaaksi. Ja sitten me, jotka ollaan oikeesti toivotettu lapset tervetulleeksi, ei onnistuta millään.

Ton jutun takia mulla meni niin maku tästä hommasta...Turhauttaa enemmän kuin koskaan... :'(

Mutta toivottavasti teillä muilla on mukavampi lauantai ja nyt todella toivon meille kaikille isoja plussia ++++++++++++++++++++++++++. Me jos ketkä ollaan ne ansaittu!
 
Limajuoru: Yöks, musta ihan suoraan sanottuna tuntuu että mun ovislima on kyllä oikeasti aika "sitkeetä", miten siitä voi mikään pieni siittiö päästä läpi... Sitä on vieläpä niin paljon että läpi niiden on varmaan mentävä ennemmin kuin liukua virran mukana..uhhuh, no jospa tämä tästä...sori ällöjutut heti aamusta... :LOL:

Voih, nuo unet on kyllä niin todellisia aina. Mullakin meni lapsivedet pari yötä sitten :LOL: Vauvaa en kuitenkaan ehtinyt näkeen... :(
 

20.9.2008

Minnie-....................kp 87/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 72/??............................yk 2
Terhi82...................kp 67/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 62/30............................yk 4
Santtuli...................kp 60/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 53/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 51/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 47/26..............................yk 1

Humu82..................kp 39/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 38/35.................................yk 3
Louvre....................kp 35/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 34/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 34/28................................yk 1
Nera-85..................kp 33/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 33/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 32/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 30/28..............................yk 2

Sompio....................kp 29/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 29/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 29/28...............................yk 1
Talvis......................kp 28/30...............................yk 5
Mansikkatee..........kp 27/29.................................yk 2
Hemuli1981............kp 26/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 25/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 25/30..............................yk 6
Piglet......................kp 23/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 23/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 22/34-39.......................yk 2
Heinu......................kp 20/26-31........................yk 11

Siniviuhka...............kp 19/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 17/26-41..........................yk 8
asty........................kp 17/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 15/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 14/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 13/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 12/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 12/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 11/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 10/26-27..........................yk 3

Henuliini..................kp 8/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 6/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 5/28-30...........................yk 2
kiharapää...............kp 3/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 2/28...............................yk 3 (T)
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
Tervetuloa Jemppi! :flower:

Delfis ompa piinaava tilanne sulla! toivottavasti pian saisit ratkaisun tilanteeseesi

Heinu no voi kele, ku se menee aina just noin.. Meilläkin ystävä-pariskunta empi vähän tätä hommaa ja mun mies rohkaisi, et senku antaa palaa, et ei se välttämättä heti tärppää, ni rouva on nyt kolmannella kuulla ja ekalla tärppäs.. :kieh: oon toki onnellinen heidän puolestaan..mut, mut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Limajuoru: Yöks, musta ihan suoraan sanottuna tuntuu että mun ovislima on kyllä oikeasti aika "sitkeetä", miten siitä voi mikään pieni siittiö päästä läpi... Sitä on vieläpä niin paljon että läpi niiden on varmaan mentävä ennemmin kuin liukua virran mukana..uhhuh, no jospa tämä tästä...sori ällöjutut heti aamusta... :LOL:

Voih, nuo unet on kyllä niin todellisia aina. Mullakin meni lapsivedet pari yötä sitten :LOL: Vauvaa en kuitenkaan ehtinyt näkeen... :(
silleehän ne "pesee" hedelmöitysklinikallakin niitä simmpoja, et lopulta ne jotka on selvinny sen paksuimman kerroksen läpi..voidaan ottaa käyttöön..ne jotka ei pääse läpi on ihan epäkelpoja hedelmöityshommiin.. :D joo tajusitkohan ees mitään.. :p


Kiitos hirveesti Nibblerille, ku jaksat päivitellä listaa!
 
Täytyypäs välillä kirjoittaa, kun selasin tässä monta sivua äsken. Löytää sitten paremmin tän kohdan :D

Ei ole tullut paljon käytyä, kun ei olla paljon tässä kuussa pupuiltu ja mä olen varautunut tädin tuloon. Jos sitten ensi kierrossa vähän enemmän yritystä ja jaksaisi paremmin täälläkin kirjoitella.

Mutta kuitenkin se vähän jännittää, että tuleeko se täti vai ei. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi tulla, mutta mitään oireita ei ole. Tosin ei ole raskausoireitakaan.

++++++++ tuulia kaikille :hug: niitä tarvitseville :heart:
 
Hyvää iltaa kaikille :wave: !
Löysin tossa äsken kaapin pohjalta vajaa paketin teroluteja (10 tbl), jäi sillon viimeks vika kuuri syömättä ku lääkäri kehoitti vaan 2 kuuria syömään aluks.. Aattelin sitten huitasta tuon kuurin pois, eipä tuosta tällä hetkellä haittaakaan oo. Jos vaikka alkais se kadoksissa oleva tätikin löytymään =)
Kävin äsken lenkillä ja kylläpä oli ihanaa kävellä kauniissa ilmassa ja huomata kuin kaunis luonto voi syksyllä olla :) Tuli niin hyvä olo, et kaikki raskautumis-murheetki unohtu hetkeks.. Kohta sitten saunaan B)
Missäs merkeissä teidän lauantai-ilta sujuu?
 
JenPen Millaisia oireita sulla? Mun äidillä ja mummolla ollu tosi runsaat kuukautiset ja molemmilta poistettu kohtu 40vuoden iässä. Äiti sanoi, ettei ole mitään endoa tai muuta suvussa, mutta mitä jos minä olen ensimmäinen? Mulla siis ulostuskipuja (anteeksi tämä törkyteksti), vatsan väänteitä (kohtua myös), ripulia ja ummetusta, eli melkein kaikkea löytyy. Alkaa aina päivää ennen vuotoa ja joskus kestää koko viisi vuotopäivää... Pääsin "jonoon" lääkärille josta ehkä lähete eteenpäin joskus, mutta miten kauan lienee kestää sekin jono. Yksityiselle ei ole rahaa. :( Tänään mietittiin ihan tosissaan noiden pillereiden pois jättämistä, mutta ei sitten kumminkaan kun mulla ois se koulu mahdollisesti ensi keväänä alkamassa ja sitä kestäisi vuoden... Jospa aloitettaisiin yrittäminen ensi keväänä? Pelottaa vaan, voiko niitä lapsia edes saada...
 
Santtuli Minun päivä on mennyt töissä ja nyt illalla kotiin päästyäni olen ihan puhki (fyysinen työ ja koko päivä menossa). Kävimmä saunassa ja nyt kourassa saunaolut. Silmäluomet painaa ainakin tonnin... |O
 
Halpe:Ai niinkö ne pesee? Enpä tiennyt. Luulis että ne olis jo sen jälkeen niin puhki etteivät jaksa enää mitään hedelmöittää :D No toivotaan että miehellä on yhtä sitkeät simpat kuin mitä itse on :LOL: Menee vaikka läpi kiven :)

Santtuli: Meillä on täällä miesten ilta...eli mä pysyn poissa tieltä tässä tietokoneella... Tosin ne menee kohta saunaan niin mä valtaan teeveen ja voisin pitkästä aikaa jatkaa mun vauvanpeittoristipistityötä!!! Mietin että kun eilen oli toinen päivä kun tuli kunnolla ovislimaa...tänään ei enää ihan varsinaisen hirveästi ole tullut, että vieläköhän tänään kannattais varmistella... Eli saatanpa jotain sellaista suunnitella vielä illalle :D
 
kukkaiskeiju joo siis eka simpat laitetaan sellaseen koeputkeen joka pyörittää ihan sikakovaa niitä simppoja ja siitä siivilöityy pohjalle parhaat..sit ne laittaa toisen putken pojalle nää kovikset, päälle kuorrutus, joka jäjittelee ovislimaa ja antaa olla paripäivää mis lie kaapis, ni siel ne kingit nousee pintaan..siinä sit tarkastellaan paljonko on jääny jälelle yms.. niillä voi sit tehä sen inssin.. JOO JA TAAS HaLPe osaa selittää :LOL: :p
 

Yhteistyössä