~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3



4.7.2008




Laala...................... kp 148/??.......................................yk 1



Kride........................kp 44/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 38/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 36/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 36/26-35..................................yk 5
Humu82..................kp 32/27-33.....................................yk 3
Louvre...................kp 32/32-33.....................................yk4




Talvis.......................kp 27/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 27/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 27/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 27/27-28.....................................yk 4
Siniviuhka............... kp 24/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 23/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 23/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 22/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 22/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 21/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 21/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 21/30-35........................................yk 1



nibbler.................... kp 19/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 16/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 15/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 14/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 13/28.........(pitää taukoa yrityksestä )
johanna83...............kp 12/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 11/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 10/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 10/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 10/28-30.........................................yk9



Lumikeiju.................kp 9/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 9/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 8/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 7/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 7/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 6/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 3/28-33...................................... yk 4
ElinaMaria..............kp 2/28..............................................yk 6
miracle....................kp 1/27.............................yk 4(yht.yk 7)
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31

kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)


 
Iltaa!

tulin vain kertomaan, että täällä tänään siis kp1. :)
Menkat akoi lähes kellontarkasti vähän ennen kymmentä! :| :ashamed:
Ihmettelen vain, miksi juilintaa ja kipuilua kp 19 lähtien... :/ Voisiko liittyä kystaan?!

harmittaa, mutta ei tässä hätää. Uuteen kiertoon vaan! :wave:

:attn: niin miracle, jos päivität listaa niin huomiselle jo kp2. Niin mä oon aina laittanu etä heti tästä päivästä alkaen kp1 ja pysyn laskuissa mukana! :)
 
Moikka!! Hyviä uutisia!Olen ollut äkkilähtöreissulla pari viikkoa ja matkalla tein kp 29/28 haamun, toisen haamun 30/28 ja nyt kotona tein aivan kirkkaan plussan. Ihan loistava matkayllätys! :) KP 7 oli sit mun kiertoni, kun pillereitä oli popsinut yli 7-8 vuotta. Apua, oon onnesta sekaisin =).
 
EM, kyselen ny täälläkii et eiks se ny mee iha pieleen tuo sun laskutoimitus ko ysin jälkeenhä alkanu kunnon vuoto lasketaan seuraavalle pvälle vast kp1:ks? Ja eiks se juiliminen voi olla iha vaa sitä lihasten toimintaa ku ne yrittää saada vuotoa pihalle?

Tää on kuukupin jo keittäny ja aamul tuli pikkasen vuotoo, pvän mittaan varmaa runsastuu iha koht :)

xAnnax, voih! ONNEA!!! :heart: :flower: :hug: Eli yk7 tarkotit varmaa :) Hieno juttu!Tarrasukkia!!! :heart:
 
hehe.. joo kyllä miracle, yk 7. Tässä on jo niin sekaisin että menee kpt ja ykt sekaisin :LOL: :LOL: . Kiitokset onnitteluista! Ihanaa, kun saa jollekin kertoa, kun mies ei halua, että kerrotaan vielä kenellekään! toki fiksuahan se on, mutta mahdanko onnistua :/
 
xAnnax, mä en onnistunu :D mut tosin, mulle on kyl helpompaa et ko saa het kertoa, ni sit jos ja kun km tuli, ni ol helpompi sit kertoa siitäkin.. Siskolle tuntu typerälle kertoa sit km:stä et juu nii joo hei, olin raskaanakin mut men kesken.. Just tyyliin et nii by the way, yritetään lasta.. Ni sillai ois sillekii ollu kivempi kertoo het.. mut en oo niin läheinen sen kans ni en viihtinä..
 
xAnnax tuhannet onnittelut minunkin puolesta! Mahtava juttu!

Mitäs vauvis? Onko kaikki sujunu hyvin?

Pahoittelut ElinaMaria ja Mircle tippumisesta.

ON: tänään tein vielä ovulaatiotestin ja ei tullu enää ees toista haamua, eli nyt vaan oottelemaan. Kaikki voitava on tehtynä. Jos vaikka kerran vielä tässä pupuilis..
 
xAnnax onnittelut plussasta :flower: paljon tarrasukkia matkaan. Toivottavasti me muutkin tullaan perässä.

Jep, meikälle se pukkaa sit flunssaa, ihan voimaton olo ja kurkku karhea :(
Mulla alko houkuttelemaan nuo ovistestit :D melkeen ensi kierrossa vois sitten niitä testata. Nyt ei kyllä jaksa kirjottaa enempää, pakko mennä sänkyyn makaamaan.
 
Hui ku täällä oli taas poristu nii paljo, et meni tovi et sai kaikki selattua läpi, enkä ihan kaikkia varmaan tarkasti kerinny lukemaankaan. Mutta onnea tosi paljo xAnnax:lle, ihana juttu! :flower: :heart: Ja :hug: tädin yllättämille! Mikäs sotasuunnitelma sitä pitäis tässä porukalla alkaa kehittämään, ettei kenenkään tarttis enää joutua tädin yllättämäksi?

Minä täällä toivun parin päivän polttarihulinoista. Oli kyllä onnistuneet juhlinnat ja tuleva morsianki oli tyytyväinen. Nyt vaan iha uskomaton väsymys, ku pari yötä menny nii vähillä yöunilla. Silti pitäis vaan piristyä ja jaksaa lähtiä töihin. :/
Omasta navasta sen verran, et nyt ei kyllä oo ollu yhen yhtää oiretta enää.. Paitsi toissa päivänä tuli vielä semmosta paksua valkosta vuotoa, mut nyt se on loppunukki taas... Eiköhän se täti tännekki tule sitte iha ajallaan.. :(
 
Hip hei neidit! Mie olin viime yön siskon luona kylässä.Huh että tää muutto on rankkaa,mut mun mielest' on kivempi tehä toisen muuttoo ku omaa :D
Juupa juu,mulla saatto alkaa menkat taas :kieh: eli kierto ois täs vaihees sit 12 jos olis alkanu mien yt tarkkailen että mitä tää mun kroppa meinaa :p Ilmoon sit Miraclelle.

Ja kaikille taas haleja kovasti,en kerennyt lukee kaikkia.uusiakin on näköjään tullut.Joten tervetuloa joukkoomme :D :heart:
 
Niin no sekin saattaa olla muuten :D Hih hih.. Voishan sitä lämpöjä mittailla muuten vaan jne. Ku mulla on koskenu silleen menkkamaisesti mahaan.Ja se vuoto on sellaista todella vaalean punaista :p No mutta katsellaan
 
Sannya Mulla kans vihlo masua ja tuli semmosta punertavaa limasta vuotoa tuollon oletetun oviksen aikaan... Tosin ku itekään en oo ollu ku vasta toista kuukautta syömättä pillereitä, nii en varmaksi voi sanoa oliko se sitte ovis, mutta lukemieni juttujen perusteella olettasin nii. :)
 

Yhteistyössä