~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Nanniina kyl mulle ainakii passais et lusmuat :D

kummaa miten mulla ei oo nykyään mitään sanottavaa..ajattelen päässä, mutten saa kyl niit asioita tänne julki :D

tämän päiväsen jälkeen oon kyl aika varma, että ensviikko kuljetaankin sitte rätti persiissä..kävelin kauppaan nii yhtäkkiä vihlo hetkisen tonne oikealle alas, munasarjan kohdalla ( luulisin )..tuntu kyllä todella ikävälle. sieltä se täti taitaa tulla, pikkuhiljaa kiduttamalla. :/
 
Siniviuhka: Älä menetä toivoas vielä kun ei menkatkaan ole alkanu. Mäkin tein la vaan testin kun olis ollu juhlat joissa juoda mutta sitten jäi nekin väliin. =) Nyt vähän pirteämpi olo kun koko aamun ja päivän väsyttäny.
 
Doddii, ny tuli vähä enempiki verta seksi jälkee. Eli sinällään hyvä, et mie ainaskii tiiän mite mu kroppa toimii, et tunnistan oviksen ja luteaalivaihe on aina vakio, 14 pvää B) Ihanaa oiskin jos kierto jäiskin näin ihanan lyhyeks ja luteaalivaihe kummiskii ois ain vakio. Eli sillai iha kiva homma vaiks täti ny tuleeki :heart:
 
Tää tuli vaan moikkaamaan teitä!

Niin jännät päivät monella. Miraclelle lykkyä uuteen kiertoon. Nyt kun tunnet kroppas noin hyvin, saat varmasti plussan sit pian! Kun et taida tarvita mitään ovistikkuja ja muita. Hieno homma!

Neralle hermoja odotteluun. Me jouduttiin ootta oman kodin rakentumista vuosi. Ja se oli pitkä aika se, mutta kylläkannatti - meillä on nyt täydellinen koti. :heart:

Minä: Oli tosiaan outo täti. Tuli 3pvää myöhässä suihkuna keskellä yötä, ja kesti 2 päivää, sit loppu kun seinään. Oon aika varma, että oli varhainen keskenmeno. Oon ihan varma, että haamua tulis jos testais vieläkin, kun on aika outo olo monella tavalla. Mutta parempi kun ei testaa. Mulla on nyt uudet aseet valmiina, ja ajatukset suunnattu jo uusiin kiertoihin.

-B
 
Tsemppiä ja onnea kaikilee testaajille!
Miracle mä kanssa ilonen, että mulla toi luteaalivaihe ton 14pv. Eli kun ovis tod. näk. tänään niin tietää, että 17.7 pitäs täti tulla. Siihen asti taas täytyy jännitellä. Joka aamu ollaan nyt pupuiltu, ja nyt ei voi muuta kun ootella. Ehkä huomenna vois vielä varmuuden vuoks kerran peittoja heilutella. :D
 
rva B kylläpäs oli outo täti... sillon kun mulla se varhainen km/kemiallinen, niin vuoti vissiin 5 päivää. Mut vuoto ei ollu järin runsasta... siis vähän menkkoja runsaapaa, mut ei mitenkään paljon.

Tsemppiä mulmul testaukseen! :D :flower:

Täällä ei merkkiäkään lähestyvästä tädistä... :| :attn: En nyt tiiä mitä tässä ajattelisi... en tiiä uskallanko toivoa että olisi tärpännyt. En ehkä vielä ainakaan... selkää kyllä juilii menkkamaisesti... hmm... :/ Noh, pitäkää mulle peukkuja ettei täti tule iltamyöhäisellä kylään!!! :kieh:
 
ElinaMaria kiitti!! en ota ressiä mistään muusta ku et jos nega niin täti porhaltaa kuitenki ajoissa kesken parhaitten pileiden paikalle!! onneksi ei tartte teltassa olla yötä ku voi tulla ihan vaan kotia omaan sänkyyn nukkumaan!!
 
Mitäpäs teidän kuumeiluunne kuuluu?
Dada varovasti vasta taustailee..
tänä aamuna km 6+3, tyhjentyi itsestään, surku on suuri
mutta sisukkuus sitäkin suurempi.
Lapsen haluan ja sen aion myös saada,
sanoo hän unelmoiden kyynelvirran lävitse
:heart: :)
 
Hellurei!

Tervetuloa Dada!
Kauheen jännää täällä, että tuleeko plussia miraclelle, Elinamarialle, Siniviuhkalle ja Suunnistajalle, elekää luovuttako tytöt!
Tuossa vähän plussasäteitä sydänten muodossa :D

Niinhän siinä sitten kävi, että jouduin menemään päivystykseen tänään tämän peukalon kanssa. Olin töissä pari tuntia ja siinä ajassa peukku kipeyty ihan hirveeksi, tosi tuskanen olo tuli. Lähdin sitten kesken päivä kotiin ja menin päivystykseen, tosi mukava lääkäri oli. Pisti käden pakettiin ja anto loppuviikon saikkua :D ärsyttävä tämä side tässä, kun käsi on ihan tönkkö, ei voi kunnolla kirjottaa, mut toisaalta se tässä onkin ideana, ettei tällä tekis mitään. Sitten! Kurkku on karhea, eli tuo ukko on tartuttanu mulle flunssansa
Siellä päivystyksessä oli aivan ihana pikku poika, varmaan joku 1,5v. se hymyili mulle ja sit kun se lähti vanhempiensa kanssa niin se vilkutti mulle =)!
 
Dada: Jotkut yrittää heti, vaikka usositellaan 1-2 kuukautisia, jotta keho ehtisi "palautumaan".
Pahoitteluni ja tervetuloa mukaan!

miracle ja ElinaMaria: Ai jaa! Eli vuodon pitäs olla pitkä. Mie kun ajattelin että paineella tuleva kahden päivän suihku ois enemmänkin km. Koska vuoto oli puhdasta verta, ei yhtään limaa/hyytymiä/mitään. Pelkkää verta, alkoi siis kun ois hanan kääntäny päälle ja loppui seuraavana päivänä samalla lailla. Kuin seinään, yhtään ei tiputellu eikä oo tullu mitään tuhrua tai mitään. Nyt sit ootan josko hanat aukeis taas.

Oon tässä kiusannu itteeni ja lukenu netistä juttuja raskauksista ja kuukautisista sen aikana...
Ehkäpä hillitsen itteni ja oottelen 10 päivää, alotan terot ja jännäilen sit vasta reilun 20 päivän päästä. :heart:
 
Ja mie kyl päivittelen itelleni huomiselle kp1 VAIKKA ny tuaskaa ei oo mittää tullu, ainoastaa sillo seksin aikana/jälkeen jonki verran. Mut eiköhää se huomen ala kunnol :) Eli ei plussia tuu mun taholta.. VIELÄ! :D Tsempityksiä ja plussapuhureita muille, jotka meinaa testailla!!++++ :whistle:
 

Yhteistyössä