Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

apsu täällä sama homma, ajoitukset ei mennyt putkeen, menkat pitäis huomenna alkaa. Mutta tämä on ollut ihan kivaa, ei ole tullut koko ajaa mietittyä mitä oireita voisi olla ym... tämä on ressitöntä... välillä käy mielessä, että mitäs jossss... ovis viivästy tai simpat riittivät moneksi päiväksi. :D Mutta totuushan on että ne alkaa huomenna ja huomenna pääsee kaverin polttareita juhliin kunnolla B)
 
Ai kamala.. liiiiian monta sivua tekstiä.. mut yritän lukee ne vaiks jossai vaihees... onnea plussanneille jos heitä ol (ei kaiketi ollu näi nopeel vilauksel....:ashamed:?)

Täällä kp7 eli huomenna (pian) jo kp8 :) Iha kiva fiilis ku ei kierto ainaskaa venyny :) Ja jossai kierrossa sit jos plussais, taas muhu iski se fiilis et siihe menee aikaa... Vaiks mieheen vauvakuume on ny kyl iskeny ku sano et se ois oikee mielissää jos saatais esikoinen jo nyt :D

JA: me mentiin kihloihin 4.5 :heart: :heart: :heart: :heart: Olo on todella onnellinen ja iloinen! Mies polvistui Tunisian Royal Jinene hotellin parvekkeella ja pyys vaimokseen. Sormus siis nyt killuu sormessa ja olo on taivaallinen :) :)
 
miracle Onnea :flower:!!! Sovitteko samalla hääpäivästäkin?

Eilen polttarit. Mukavan rentoa meininkiä, onnekseni myös kaikki tekemäni järjestelyt toimivat juuri niin kuin olin toivonutkin. (varmaan jokaisen kaason painajainen, että järjestelyt kosahtaisivat alkuunsa) Toivottavasti vielä heidän häänsä menevät yhtä mukavasti. Ei muuten tarvinnut onneksi edes selitellä juomattomuuttani :). Yleensäkin olen juonut hyvin vähän/en ollenkaan, joten se selittänee osan asiasta. Hassua vain huomata, miten oma juomattomuuteni voi olla jollekin isompi "ongelma" kuin mulle itselle :D
 
miracle oikein paljon onnea :flower: =) ihanaa toi kihloihin meno..minä viellä odottelen et jospa joskus hamassa tulevaisuudessa saisin kosinnan..mies on nii tiukka tossa asiassa et se kosii vaan jos aikoo koko loppuelämänsä olla miun kaa..joten saan varmaan aika pitkää ootella :LOL:

vauvahaaveita mukavaa et ultrassa kaikki oli hyvin ja "rusinakin" näkyi :D

Täällä ootellaan ovista..tulee varmaa su-ti akselilla..eli kierto venyy sit..oon laittaanu kotia kuntoo mihen luona..alkaa jo hyvin viihtymää.Ostin jopa ruusuja kun huomen meille tulee 1v.yhteistä taivalta :heart: ei oo viel paljoa,mut siitä se lähtee..
 
Chamorphis
sitten vähä omaa napaa.... Kp vasta 25 mun kierros ja voi jösses kun kehtaa olla rinnat kipeet! |O Ei paljo kestä koskettaa niitä! Maha on välillä edelleen ihan outo... Eilenkin illalla sitä "poltteli" vähän väliä ihan outoja menkkamaisia kipuja... Toivo on taas herännyt! :D
Mutta eikös me kaikki niin päätetty että nyt plussataan tästä kierrosta?! Eiköstä vaan!!! :LOL: ++++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos onnitteluista!

tyty, onnea 1 yhdessäolovuoden johdosta :) Ja kyl mullaki mies on iha samaa laatua, ei oo enne ollu kihloissa eikä haluis koskaa toista kertaa mennä, eli iha lopun ikää hänkii aattelee mun kans olevan kuten mäkin sen. Eli samalail iteki mietin tuosta kihloihi menosta et ei se oo mikkään et no ny mennää ku o kivaa ja näytettää muilleki et ollaa kihlois ja sit pian jo se purettais :p Et kyl täs oltais ihan aikomas loppuikä toisen kans olla :) sitä ei tietty sit tiedä mitä elämä eteen tuo mut kova halu ois toisen kans olla aina.

Aiemmin netti pelannu ku vaihettii suurempaan nopeuteen täs yhteydes ni olin pimennos jopa eilis illasta saakka, hui ko järkkyä :p
 
miracle eli samoissa mennään ajatusmaailman kaa =) (tarkoittaen tota kihlautumista jne.) oon päättäny et en mee ku kerran naimisiin. Ja sekin on totta et ei koskaan tiiä mitä elämä tuo eteensä :/ mut niillä eväillä mennään mitä ollaan saatu jne.
 
Chamorphis
miracle & tyty Kiva tietää, että on olemas muitakin kunnollisia miehiä vielä olemas vaan kun oma! Mulla kans sellanen mies joka ei oo ikinä ollu kihloissa (30 wee) ja ollaan puhuttu että tavoite on olla yhdes niin kauan kunnes toinen puskee horsmaa! :LOL:
On tullu kaluttua huonoja suhteita läpi monta ja kesti 29 vuotta ennen ku löysin sen unelmieni prinssin!! :heart: :p
 
Mulla kans on kunnollinen mies ( 27v. ) :wave: :heart: Ekaa kertaa on kihloissa ja asuu naisen kaa saman katon alla. Pitkä suhde on kyl ollu aikasemminkin, mut ei niin vakava.
Naimisiin mennään kesällä -09 :heart: :heart: :heart:
 
chamorphis taitaa niitä "kunnon" miehii olla viel muutamii tääl massan joukossa :D ne on vaan nii pirun vaikee löytää..miullakii oli ihan kohtalo ja sattuman kauppa et tapasin tän miehen.Oon kyl ollu tyytyväinen,vaikka helppoo ei oo meilläkään ollu tän vuoden aikana..vasta nyt alkaa tilenn hiukan helpottaa,osasyynä tää pitkä välimatka ollu 130km onneks muutto viikon päästä =)
 
Chamorphis
toiveilija Voi ku ihanaa! =) Mä oon ite kaasona mun parhaan kaverin häis nyt elokuus ja toiveis on et kaveri sais vastaavan tehtävän jo ens kesänä! :D Mua on kosittu vasta noin niinku epävirallisesti... :heart: :LOL:
 
Chamorphis
tyty, joo en tiedä mix siitä on tehty niin hankala homma tosta hyvän miehen löytämisestä. Ja vielä kun meillä naisilla tuppaa oleen se kirous et rakastutaan aina renttuihin.... :D Mä löysin kans mieheni vähä niinku sattumalta netin kautta.... Laitoin huvikseni profiilin ja en ees uskonu löytäväni sieltä mitään kun en ollu aiemminkaan löytäny.. Mut kuinkas sitten kävikään! :LOL: :heart: Me onnex asutaan samas kaupungis, mut kyllä täskin tää kahden asunnon välillä ramppaaminen on ottanu aivoon. Me päästään saman katon alle vasta kesäkuus, mutta intoa on sitäkin enemmän!! :p
 

Yhteistyössä