esikoisen syntymäviikot?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti
Wilma88
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 15:37 nasu73 kirjoitti:
Tuo vähän helpottaa, että monella menee reilustikin yli. Itsellä tänään 40+0, eikä vauvelia kuulu vielä maailmaan. Odottelu käy hermoille ja tuntuu, että muiden vauvat syntyy ajallaan. Neuvolassakin on sanottu jo pari viikkoa, että voi tulla milloin vaan. Enää en oikein usko.
kerrompa oman tarinani....Olin rv40+5 ja seuraavana päivänä menossa käynnistykseen..olimme mieheni kanssa veljeni luona kylässä kun kahvipöydästä noustessani tunsin lirauksen =) Lapsivedet meni ja HETI alkoi tapahtua...tyttö päätti syntyä itsenäisyyspäivänä ilman minkäänlaisia ennakoivia tuntemuksia...se on totta että se voi rueta tulemaan milloin vaan....ja IHAN YLLÄTYKSENÄ...Näin minulle ainakin kävi... ;)
 
mulla alkoi synnytys niin että klo 14 aikaan irtosi limatulppa,ja sitten klo 18 aikaan alkoivat ensimmäiset supistukset(ei ollut koko raskausaikana minkäänlaista supistusta,minkä olisin itse tiennyt supistukseksi)ja sitten klo 03 yöllä lähdettiin sairaalaan.syntyi 40+4 =)
 
leia harmaana
40+4 ja alkoi supistuksilla joita tuli heti 5 minuutin välein, päivällä olin vielä neuvolassa sanonu että ei tämä taida täältä vielä pitkään aikaan tulla ja varasin vielä neuvola-ajankin viikon päähän =) No, aika muuttui sitten neuvolatädin kotikäyntiin :D
 
pave
Rv 39+4.Supistukset alko 2:n aikaan yöllä,aamu 9:ltä sairaalaan ja klo 15 samana päivänä oli tyttö ulkona.Synnytys lähti käyntiin päivää aiemmin tapahtuneesta autokolarista.
 
2 poikaa
37+0 ja käynnistettiin, koska lapsivedet meni noin vuorokautta aikaisemmin. Synnytys kesti noin 10,5 tuntia ja ei jäänyt kammoa. Nyt kaksi poikaa. Toinenkin synnytys käynnistettiin. :)
 

Yhteistyössä