Esikoisen haaveilijoista pikku-kakkosen haaveilijoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rht
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rht

Vieras
Onko muita Esikoisen haaveilijoista, joilla on jo vauvakuume? Tyttäreni syntyi 15.11.2011 ja nyt jo haaveilen seuraavasta, pikku-kakkosesta. Tavoite onkin antaa pienelle mahdollisuus tulla tänä syksynä..

meilläkin on vauvakuume.. :) poikamme on 13 päivä 4 kk, ja suunnittelemme jo seuraavaa.. Tai noh, huomattiinhan viimeksi ettei sitä voi suunnitella, mutta yritysaikakohtan alku on siinä heinä/elokuussa.. meneme naimisiin 21.7, joten hääyöstä -> alkaa yritykset.. folirenien syönti taas alkanut jo.. :)

Mä kirjoittelin kans esikoisen haaveilijoissa ja poika nyt kohta puolivuotias. Me on aina oltu sitä mieltä molemmat, että yksi lapsi riittää. Tunne on edelleen se, vaikka kyllä välillä mielessä toinenkin lapsi käy. Esikko ollut tosi helppo vauva, ei oo ollut turhia itkuja yms. Jotenkin vaan tuntuu toinen vauva niin pitkältä projektilta, odotusaika ja ekat kuukaudet vauvan kans, että näiden pohdintojen jälkeen vauvakuume aina lakkaa. täytyy kesän yli pohtia silöä se on varmaa, että jos toinen tehdään niin en tahtois isoa ikäeroa. Tsemppiä teille uuteen yritykseen! oishan se ihanaa mut ei ehkä kuitenkaan...

Jes, tämmöinenkin ketju on!

Meillä on nyt tyttö vuoden ikäinen ja olisihan se kiva saada toinen vauva. Mies on jopa ihan tosissaan puhunut vauvan yrittämisestä talvesta lähtien, mutta itse en ole vielä valmis.. tai ehkä olen valmis. Joku päivä aina tuntuisi ihanalta, jos olisi toinen vauva tulossa, mutta toisaalta haluan vielä odottaa vuoden, tai jopa pari >:/ .. Tein kyllä ovistestin ihan huvikseen kun oli jäänyt... Miehelle en kertonut mitään asiasta. Pohdinkin täällä, että pitäiskö ehdottaa miehelle sitä lapsen hankintaa kun nyt on päivätkin tiedossa.

Mun kuume ei ehtinyt kestää kauan. :)

Itse asiassa olin jo raskaana kun tuon viestin kirjoitin, mutta vasta 1,5vkoa myöhemmin testi näytti plussaa. :) Että nyt olisi menossa jo 8. viikko. Ultrassa käytiin tällä viikolla ja yksi pikkuinen sieltä löytyi. Vastasi viikkoja ja sydän sykki jo. :) Nyt vaan kovasti toivotaan, että kaikki menisi vähintään yhtä hyvin kuin viime kerralla.

Onnea mymmeliini!!!! ekasta muistaa miten se oli jännää plussata, kaikki niin uutta ja ihanaa. tuliko toisella kertaa erilaisia fiiliksiä vai onko se aina yhtä ihanaa ja jännää? :-)
Aiemmin tänne kirjoittelin, et ei toista lasta. mut ei voi mitään, ihmeellistä tää elämä; vauvakuume on kova :-)
Miehen kanssa ollaan samoilla linjoilla, vaikka se kyllä tarvi jonkun päivän miettimisaikaa, mutta nyt jutussa mukana. Ajankohta vielä vähän auki, mutta järki sanoo, että ens kevättalvella alkaa yritys mikäli fiilikset pysyy samana. Mennään nyt töihin välillä hetkeksi ainakin.

Onnea Mymmeliini! :)) Ihana uutinen. Tigu: hieno juttu, että ootte yhdessä mukana ja mietitte ajankohtaa.

Me ollaan nyt annettu vauvalle mahdollisuus tulla.. tai no ketä tässä huijaamaan, sillä tosiaan ollaan nyt tehty sitä vauvaa. :) Viime viikonloppuna oli ovis ja nyt sit jännäillään. Näitä mahdollisia oireita kiinnittymisestä jne on tietty kokoajan.. ihan samallai kun ekastakin.

Tässä on vaan se juttu, että viime kierrossa siirsin menkkoja siirtopillereillä ja nyt vähän jänskää, että miten ne vaikuttaa tähän kiertoon. Musta ovis ei tuntunut nyt niin selkeeltä, tai siis tuntui kestävän monta päivää ne oireet..

Kiva kun tänne oli taas kirjoitettu. me on sovittu, että toinen vauva saa tulla keväällä. on toukokuussa parhaan kaverin häät ja oon kaaso. Kaveri tietää meidän vauvahaaveista, mut lupasin et en oo hänen häissään ison mahan lanssa :-) no ei vaan, oishan se kiva nauttia polttarit ja häät rauhassa. ja sillon jos alkaa yrityksen niin ikäero toivottavasti pysyy ihan kohtuullisena. Tietty tällaisiin päätöksiin ei kaverin häät todella paljonkaan vaikuta, mut tahdon tehdä töitä välillä ja katsoa senkin et millaista arki on päivähoitoineen yms edes tän yhden kanssa. ja sit ei tarvis hommata mitään tuplarattaita ja esikko ehtis kasvaa vähä omatoimisemmaksi. ja kahden lapsen kanssa tää kotikaan ei loputtomiin riitä tiloiltaan joten nautitaan nyt tästä vielä kolmistaan. meillä on siis kaksi makkaria. aika pitkälle niilläkin pärjää, kun eihän vauva tarvii omaa huonetta ja kaksi pientä menee samassakin huoneessa jonku vuoden. mutta vauvakuume on kova :-) huhtikuussa varmaan popsin viimeiset pillerini...

Heips!

Taidan minäkin palata esikoisen haaveilijoista tänne. Eli tyttö nyt reilu puolivuotias ja vauvakuume taas kova :-) . Vuoden vaihteessa varmaan alkaisi taas yritys jospa saisi kakkosen aikaiseksi :-)

Täällä on nyt kp3 menossa ja ovis arvioitu nyt viikonlopulle, eli jumpattu on. :) Jännäpäivä ois siis suunnilleen 30.11-2.12. Viime kierrosta olin melko varma, että olisin ollut raskaana kun oli kaikkia oireita, tosin edelliskerrasta ois pitänyt jotain oppia. Ainakin se, että niitä oireita tulee ihan omasta päästä ilman mitään todellista.. luulojuttuja. Nyt koitan olla kuulostelematta.

Tosta oviksesta viimeksi jo kirjottelin vähän. Nyt taas tuntuu ettei sitä ovista suoraan tunne. Silloin kaksi vuotta sitten tuntui aina sellainen napsahdus sen oviksen aikaan. Nyt oon limoja huomannut ja on sellaista jatkuvaa alavatsajomotusta.. toivottavasti se ovis on kuitenkin nyt löytynyt. Meinasin ostaa niitä ovistestejä, mutta kiva hinta siinä digitaalisessa, 43e/7kpl..

Yritän nyt tähänkin ketjuun huhuilla :)
Eli me perustettiin facebookin puolelle salattu ryhmä Esikoisen haavelijoista plussanneille eli jos tunnistat itsesi tuohon porukkaan kuuluneeksi ja haluat mukaan niin laita mulle yv:tä, niin saadaan porukka taas koolle :) Siellähän on jo pari pikkukakkosen odottajaakin ;)

Tää ketju ei taida olla oikein hengissä enää? Anyway, täälläkin toisen lapsen yritys aloitettu :)
Pistäkää yksäriä, jos haluatte tuonne fb-ryhmään mukaan :) (mä en Mymmeliini oo saanut sua kiinni enkä lisättyä..)

Hei !!!

Olemme yrittäneet lasta joh mieheni kanssa pitkään,mutta tuloksetta. Kesälomamme oli suunniteltu 1.7,joten tarvitsin kuukautisten siirtoa. Sain lääkäriltä primolut kuurin, joka siirtäisi tuolle ajankohdalle sattuvia kuukautisia. Primolutit toimi mainiosti, hieman turvotusta ja kiukun puuskia.

Lopetin primolutit 8.7 ja tyhjennysvuoto tuli 10.7. 26-28.7 kohtuun koski aivan sairaan kovasti,juuri menkkakipuja muistuttavaa kipua. Samaan syssyyn vielä pongasin finnin häpykummulta, jossa en ole koskaan tavannut finniä. Aamulla kun menin vessaan, niin 5 sentin kokoinen veriviiru oli pikkareissa. Mainittakoon, että normaalit kuukautiset sattuisi juuri tuolle 28. päivälle. Nyt on ollut muutamina päivinä huimausta, ja kauheaa hikoilua.Hiki haisee kuin olisin sipulia syönyt. Kuukautisia ei ole näkynyt. Raskaustestin olen tehnyt hätäisesti, mutta negaa näyttää. Kertokaa nyt tyhmälle, olisinko raskaana ja raskaus ei vielä näy. Vaiko onko kuukautiset sotkeutuneet tosi pahasti jonnekin. Tämä todellakin olisi toivottu lapsi.

Yhteistyössä