Esikoinen oli käynyt kiusaajansa päälle, mitähän siihenkin sanoisi

vierainäiti
No jaa, minun tyttö yritettiin tänä syksynä luokkatoverin äidin puolelta leimata kiusaajaksi. Olen asiasta täällä kirjoittanutkin. Luokkatoveri oli kertonut äidilleen minun tyttöni nimitelleen häntä. Tämä ei sitten pitänytkään paikkaansa; luokkatoveri itse kävi meidän ovella kertomassa, kuinka "äiti on ymmärtänyt väärin." Tyttöni kielsi asian, samoin muut luokkatoverit.

Nyt sittemn tämä äiti solvaa lastani täällä ympäri kylää (on kyläjuoru vailla vertaa) odottaa koulusta niin että lapseni täytyy kulkea ohi, sitten mulkoilee jne. Tyttäreni ei enää tämän luokkakaverin kanssa tahdo olla, kun tätä äitiään pelkää... Viimeksi tuli haukut, vanhempainillassa, kun tytär ei halunnut mennä luokkakaverinsa juhliin (enkä yksin olisi häntä sinne halunnut laskea, onneksi ei tahtonut mennä)... Taitaa olla loputon tämä suo, olen jo lapselleni harkinnut koulunvaihtoa. Viime keväänä luokkatoveria "kiusasi" eräs toinen luokkakaveri, nyt sitten minun lapsi...

Kuka tässä kiusaa ja ketä? Lapset on 5.luokalla...

AP:lle Puolensa saa mielestäni pitää, ja täytyykin pitää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Käjessä:
Jaa-a, jos lapsesi on yhtään tullu äitiinsä niin en ihmettele että koulussa kiusataan anteeks ny vaan...
Mitä sinulla on oikeaa KKK:ta vastaan? Ja kun katsoo kirjoituksiasi, niin todennäköisesti sinun lapsesi ovat niitä kiusaajia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
herranjumala :eek: ota rehtoriin yhteys! tuollainen on saatava loppumaan samantien. oletko opettajan kanssa ollut yhteydessä? kiusaajan vanhempien? NYT ÄKKIÄ KOULUUN YHTEYS!!
On oltu yhteydessä.. Huomenna mennään palaveeraamaan opettajan kanssa, pyysin rehtoriakin paikalle, jos pääsee. Kaikki oli muutaman viikon ihan ok. mutta nyt taas räjähti silmille koko homma..

 

Yhteistyössä