Esikoinen mokasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuutilulla

Aktiivinen jäsen
28.12.2004
8 532
0
36
Pyysi eilen ihan nätisti että pääseekö haminaan valojen yöhön. Sai luvan (ensimmäistä kertaa muutes). Sovittiin että haen 23.30 kotiin koska bussilla ei lähelle pääse.

Noooh... eipä poikaa näkynyt sovitussa kohdassa sovittuna aika :kieh: Tuli kyllä 5min kuluttua kun soitin etä missäs herra luuhaa... Kattelin kauempaata kolmen tytön ja näiden kahden pojan tuloa ja tytöillä vinttas koivet aikasta hyvin.

Pojan tullessa autoon oli aika hiljaista, kysyi vain voidaanko kaveri heittää matkalla kotiin. Jossain vaiheessa tuossa motarilla totesi että taidat olla aika pahalla päällä, näkee ilmeestä. Suosittelin olemaan hiljaa...

Kaveri heitettiin kotiin ja sitten keskusteltiin, siis poika kuunteli ja äiti puhui. Aina tuo vaahtoaa etten luota siihen (luulen että menee ryyppäämään) ja päästä minnee... nyt kun päästin niin eipä pitänyt sovitusta kiinni :kieh:

Kysäsin vain että mitäpä luulee, menikö luotto? Vastasi että meni. Kysäisin että oiskohan rangaistus paikallaan... olisi.

No joo oon miäkin ollut 16v (joskus) mut silti. En hyväksy että tuolla puistoissa kännätään eikä mun tarvi sitä hyväksyä.. Olihan tää toisaalta arvattavissa ja siksi sovinkin kotiinhaun että nään kunnon...

Muoks. Koska mun ulosannissa on tänään(kin) toivomisen varaa niin ihan selvennykseksi kirjoitan: Myös oma poikani oli ihan kunnolla kännissä. Ilmeisesti yllä olevasta se ei ilmi kunnolla käynyt

Siis oliko poikasi juonut vai ei? Viiden minuutin myöhästyminen ei vielä kamala rikos ole, vois mennä oikean unohduksen tai pelkän hidastelun piikkiin. Tosin itsehän tunnet pikast parhaiten:)

Ei sen takia. Tosin ei olis tullut siihen silloinkaan jos en olis soittanut. Myönsi sen ite. Myös sen ryyppäämisen.. Miä en tykkää et alaikäiset ryyppää (vaikka ne niin tekeekin) eikä mun tarvikkaan sitä hyväksyä. Tiukkis oon

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
kaikki tuo 5min myöhästymisen takia? ehkei ollut juhlimassa kello kaulassa, olisit soittanut kun lähdet

Tais olla kyse ennemminki siitä kännäämisestä, vai mitä ap? Ois menny luotto täälläki!

No ei kai se sun poikas voi estää muita juomasta. Jos ei kerran itse ollut ottanut, niin miksi sä sille oot vihainen? Ja viisi minuuttia odottamista on kyllä aika vähän.

Voi olla että oonkin kohtuuton teijen mielestä mut sitte oon. Se myöhästyminen ei ollut jutun ydin kumminkaan vaan se että tarkoitus ei ollut sovittuna aikana saapua paikalle. Ja toinen syy oli ryyppääminen

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No ei kai se sun poikas voi estää muita juomasta. Jos ei kerran itse ollut ottanut, niin miksi sä sille oot vihainen? Ja viisi minuuttia odottamista on kyllä aika vähän.

Mun ulosanti taitaa olla huono. Poika oli itsekin ryypännyt muiden mukana! Siinä se suurin syy...

Alkuperäinen kirjoittaja nipo mude:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
kaikki tuo 5min myöhästymisen takia? ehkei ollut juhlimassa kello kaulassa, olisit soittanut kun lähdet

Tais olla kyse ennemminki siitä kännäämisestä, vai mitä ap? Ois menny luotto täälläki!

Sepä se. Varsinkin kun tuo niin suureen ääneen on ilmoittanut että häneen VOI luottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie oisin ne tytötki pyytäny kyytiin ja vieny kotia :/

Kun ei autoon mahtunut. Takapenkillä kiinteesti kaksi turvaistuinta

mä olisin laittanut pojat siihen odottaan ja vienyt eka tytöt kotiin ja sit hakenut pojat.

Meillä koko perheellä huono tapa myöhästellä, joten 5 min takia en olisi hätääntynyt. kännäämisestä ehkä olisin pikkasen suuttunut.

haloo, mä olin tuon ikäisenä jo äiti ja asuin omillani. Tajua jo se, että lapses on iso jo, kyllä 16-vuotias voi vähän alkoholia ottaa jos ei mitään mene hölmöilemään, kuten poikasi olikin ihan kiltisti. Pieni myöhästyminen vain ja otat hirveet pultit. Ajattele jos se poikas polttaa tupakkaakin, tai vaikka joku muija odottaa lasta sille.

Ei tuollaiselle tiukkismammalle uskalla varmaan ees kertoa

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie oisin ne tytötki pyytäny kyytiin ja vieny kotia :/

Kun ei autoon mahtunut. Takapenkillä kiinteesti kaksi turvaistuinta

mä olisin laittanut pojat siihen odottaan ja vienyt eka tytöt kotiin ja sit hakenut pojat.

Meillä koko perheellä huono tapa myöhästellä, joten 5 min takia en olisi hätääntynyt. kännäämisestä ehkä olisin pikkasen suuttunut.

Se myöhästyminen ei ole se pahin asia tässä... Ja poika ite myönsi että ei ole tehnyt niin kuin on sovittu. sen tähden soitinkin ettei tarvi autossa istua ja odotella vaan

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
haloo, mä olin tuon ikäisenä jo äiti ja asuin omillani. Tajua jo se, että lapses on iso jo, kyllä 16-vuotias voi vähän alkoholia ottaa jos ei mitään mene hölmöilemään, kuten poikasi olikin ihan kiltisti. Pieni myöhästyminen vain ja otat hirveet pultit. Ajattele jos se poikas polttaa tupakkaakin, tai vaikka joku muija odottaa lasta sille.

Ei tuollaiselle tiukkismammalle uskalla varmaan ees kertoa

Kirjoituksesi perusteella en ihmettele yhtään että olit jo äiti tuon ikäisenä. :D

Yhteistyössä