M
Mymmeliini
Vieras
Mulle on varmaan iskenyt joku mahatauti.
Epätyypillinen sellainen.
Olen ihan turvoksissa ja näytän todella oudolle. Tätä on nyt jo jatkunut pari päivää.
Maha on normaali suunnilleen napaan asti ja vatsalihaksetkin näkyy. Navasta alas päin onkin sitten koko alamaha ihan täysin turvoksissa! :O Ei siis mitenkään pikkuisen, vaan ihan todella paljon, se on ihan kova ja pinkeä. Maanantaina jalassa olleet farkut ei mene enää kiinni, napin ja napinreiän väliin jää yli 10cm aukko, joten uskotte varmaan että olo tuntuu aika tukalalta.
Näytän aika tarkkaan b-kirjaimelta mahan kohdalta.
Jos tämä olisi tapahtunut viikon kuluttua, väittäisin tätä raskausoireeksi.
Toki pienen pieni toive olisi että tämä olisikin hyvin, hyvin aikainen oire, sillä turvotus alkoi päivä oviksen jälkeen (mahdollisena hedelmöittymispäivänä) ja kun mitään muita mahataudin oireita ei oikeastaan ole.
Mutta kyllä mä löisin vetoa tuon mahataudin puolesta ennemmin, vaikka mikään muu kuin turvotus ei siihen viittaakkaan.
Olen ihan turvoksissa ja näytän todella oudolle. Tätä on nyt jo jatkunut pari päivää.
Maha on normaali suunnilleen napaan asti ja vatsalihaksetkin näkyy. Navasta alas päin onkin sitten koko alamaha ihan täysin turvoksissa! :O Ei siis mitenkään pikkuisen, vaan ihan todella paljon, se on ihan kova ja pinkeä. Maanantaina jalassa olleet farkut ei mene enää kiinni, napin ja napinreiän väliin jää yli 10cm aukko, joten uskotte varmaan että olo tuntuu aika tukalalta.
Jos tämä olisi tapahtunut viikon kuluttua, väittäisin tätä raskausoireeksi.