Erottiin kesän aikana,sen jälkeen välit muuttui erittäin huonoiksi,paljon on sanottu mutta ei tehty.Joten mokasinko nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokasinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokasinko?

Vieras
Tässä sen kummemmin en jaksa ruveta tilannetta selvittämään, mutta siis erottiin ja sen jälkeen selvinny asioita joiden takia en halunnut kuulla tai nähdä miestä,parisen kuukautta sitten pistin erittäin tulenkatkuisen viestin sille ja sen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä,nähty on silleen kaukaisesti esim.kaupungilla.
No,nyt sitten törmättiin ihan kasvotusten ja pakkohan siinä nyt oli sitten muutama sana vaihtaa,ihan asiallisesti puhuttiin ja silleen,en tiedä puhuko totta niin kaikessa mutta samapa tuo.

Mutta nyt haluisin tietää mokasinko kun siihen sitten jäin juttelemaan kun sen tulenkatkuisen viestin jälkeen mies on varmasti ollu tietoinen että mua ei sen naama nyt kiinnosta yhtään. Olisiko vaan pitäny mennä ohi tai ainakin sanoa ettei kuule kiinnosta jutella.Kun nyt vaivaa että eikai se kuvittele et kaikki on nyt sitten sovittu tai jotain. Mua itseäni nyt vaivaa, että jäin siihen juttelemaan ja harmittaa koska olen edelleen sitä mieltä, että en halua olla sen kanssa tekemisissä enää.

No mitäs nyt tuollaisia enää miettimään. Se mies kuuluu sun entiseen elämään, kuin kuka tahansa jonka olet joskus tuntenut. Vaikka vaihtaakin muutaman sanan, niin ei se tarkoita että kaikki on sovittu. Se tarkoittaa, että kykenee olemaan aikuinen ja puhumaan normaalisti.

Alat vaan käyttäytymään aikuisesti ja unohdat moiset kaunat. Ei niistä mitään hyötyä ole. Ohi mikä ohi. Jossakin vaiheessa voit huomata, että on ollut opettavainen ja hyväkin kokemus teidän suhde ja ero, vaikka nyt vielä pahalta tuntuukin. Tekemisissä ei tietysti ole pakko olla, jos ei halua, mutta välttelyt ja poispäinkatsomiset ja pakenemiset ovat aina niin koomisia ja turhaa energianhukkaa.

[QUOTE="vieras";24649139]Alat vaan käyttäytymään aikuisesti ja unohdat moiset kaunat. Ei niistä mitään hyötyä ole. Ohi mikä ohi. Jossakin vaiheessa voit huomata, että on ollut opettavainen ja hyväkin kokemus teidän suhde ja ero, vaikka nyt vielä pahalta tuntuukin. Tekemisissä ei tietysti ole pakko olla, jos ei halua, mutta välttelyt ja poispäinkatsomiset ja pakenemiset ovat aina niin koomisia ja turhaa energianhukkaa.[/QUOTE]

tässä tapauksessa mies on vältelly ja katsonut muualle kun ollaan jossain oltu suhteellisen lähellä mutta ei kuitenkaan puhe-etäisyydellä.Minä olen kyllä sitä päin katsonut.Ja tässä juttelussakaan ei paljon päin katsellu,lähinnä maata tuijotteli.

Mut joo,anteeksi en anna ja unohtaakaan en varmasti pysty, mutta onko sillä sitten väliä kun ei tekemisissä olla.

En vain halua että ex-mies nyt luulee että mä olen anteeksi antanu ja unohtanu vain sen takia että vaihdettiin muutama sana.

Yhteistyössä