Tiedän et kyseessä on pelimies mutta mitä se tälläsellä meinaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26394114:
Näinhän se menee,tiedän sen. Joku siinä nyt vaan vetää puoleensa..ja tiedän et oma vikani tää kans on kun menin joku aika sit humalapäissäni ottamaan yhteyttä siihen ja siitä tää lankakerä rupes taas purkautumaan,nyt se kerä pitäs saada takas kerättyä kasaan. Mutta miten sen nyt tekee kun kuitenkin itekin vihjaillu sinnepäin.
Mutta kun se ei ole sinun vihjailuistasi kiinnostunut. Lopetat sen nyt vaan. Ei siinä ole mitään vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26393809:
Taustana et pitkän puolin ja toisin katselun jälkeen päädyttiin sänkyyn,pidettiin jonkin aikaa yhteytta ja sit tuli hiljaiseloa.

Sitten se soitti muutaman kk:n jälkeen ja kun en mennyt sen luo niin taas tuli hiljaiseloa muutamaks viikoks kunnes ite otin yhteyttä ihan muuten vaan.
Sen jälkeen ollaan sitten oltu yhteyksissä enemmän,lähinnä viestien kautta.Välillä ne viestit on ihan asiallisia ja välillä sit vihjaiuluja puolin ja toisin.
Nyt sitten taas viestiä...parin viikon hiljaiselon jälkeen. Kyseli vaan viikonlopustani ja silleen,ei mitään vihjailuja eikä mitään sen luokse pyyntöä. Ite pistin sitten viestii takas ja vähän vihjailin mutta ei oo taas pelipaikalla.

Millanen mies tollanen nyt sit on,txt-vihjailuja ja ihan asiallisiakin viestejä mut sit kun mä yritän päästä sen pöksyihin niin menee ihan kummalliseksi.
Onko se pelimies vai ei? haluaako se nyt vaan kiusata mua vai mikä tässä nyt on? Viimeks kun ite laitoin ekana viestin ni päätin et en laita enää ja en soita,en tee mitään et jos se ottaa yhteyttä ni katon sitten ja nyt otti mut kysy vaan et mitä kuuluu ja mitä tein viikonloppuna :O

Kertokaa nyt ihmeessä miten tota miestä nyt pitäs lukea??!

Yksinkertaisesti sanottuna. Miehet eivät ymmärrä mitään "vihjailuja". Sano suoraan ja sillä sipuli. :D

Näinhän se menee,tiedän sen. Joku siinä nyt vaan vetää puoleensa..ja tiedän et oma vikani tää kans on kun menin joku aika sit humalapäissäni ottamaan yhteyttä siihen ja siitä tää lankakerä rupes taas purkautumaan,nyt se kerä pitäs saada takas kerättyä kasaan. Mutta miten sen nyt tekee kun kuitenkin itekin vihjaillu sinnepäin.

Sä olet kyllä sitkeän yksinkertainen. :D Ei tuossa tarvitse tehdä mitään. Se haluaa pitää sut varalla jos sattuu tarvitsemaan. Jos haluat olla reservissä niin ei tarvitse tehdä muuta kuin odotta ja jos et halua olla reservissä mahdollista käyttöä varten, niin jätät asian omaan arvoonsa ja tajuat että mies ei ole sinusta kiinnostunut. Et pidä yhteyttä ja sanot ettei käy kun/jos haluaa aikaasi.
Onseniinvaikeeta!

Näinhän se menee,tiedän sen. Joku siinä nyt vaan vetää puoleensa..

Minkä verrat tunnet tyyppiä tähän mennessä? Yritä kuvitella hänet lojumaan sohvalle, kylvämään hikisukkia ympäriinsä ja täyttämään kaappeja oluttölkeillä. Vieläkö vetää puoleensa? Ajatus ei välttämättä yhdellä toistolla vielä tehoa, mutta on hyvä alku...

Joo joo ,olen yksinkertainen! Tiedän! En mä ole tälläseen tilanteeseen ikinä joutunut,aina on ollut kunnon miehiä joten...Mut joo kyl tää nyt täytyy lopettaa. Anteeksi et yksinkertanen nyt kysyy vielä tyhmän kysymyksen mut sanonko sille suoraan et lopetetaan tää nyt tähän vai oonko vaan vastaamatta viesteihin ja soittoihin,en ees tälläses tilanteessa haluis olla töykeä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26394215:
Anteeksi et yksinkertanen nyt kysyy vielä tyhmän kysymyksen mut sanonko sille suoraan et lopetetaan tää nyt tähän vai oonko vaan vastaamatta viesteihin ja soittoihin,en ees tälläses tilanteessa haluis olla töykeä.

Sano suoraan, jos mitenkään pystyt! (Mulla oli joskus 1900-luvulla vuonna tonttu muutaman viikon ajan poikaystävä, jolle en pystynyt sanomaan enää yhtään mitään. Lopetin vaan yhteydenpidon ja häivyin - en kestänyt yhtään enempää. Mut vaikeneminen ei ole suositeltava tapa, jos mitenkään puhuminen onnistuu.)

Joo joo ,olen yksinkertainen! Tiedän! En mä ole tälläseen tilanteeseen ikinä joutunut,aina on ollut kunnon miehiä joten...Mut joo kyl tää nyt täytyy lopettaa. Anteeksi et yksinkertanen nyt kysyy vielä tyhmän kysymyksen mut sanonko sille suoraan et lopetetaan tää nyt tähän vai oonko vaan vastaamatta viesteihin ja soittoihin,en ees tälläses tilanteessa haluis olla töykeä.
Et tee kumpaakaan vaan annat kuihtua itsestään, kun ei sinuakaan kohta enää kiinnosta eli lakkaat vastaamasta vihjailevasti. Vähän se hassua olisi sanoa, että lopetetaan, kun ei siinä mitään ole ollutkaan. Jos ei kiinnosta jutustella enää muutenkaan, niin sen voit sanoa, mutta parempi se muuten on saada loppumaan.

Voit päättää kummin päin vain haluat. Voit tietysti sanoa selkeästi että antaa nyt tämän homman olla ja unohdetaan se panojuttukin ja hyvää loppuelämää. Jotenkin tuo täydellinen vastaamattomuus kuulostaa vähän turhan dramaattiselta, mutta ehkä ne vastaukset voisi olla jotain tyyliin ympäripyöreitä ja selvästi siihen suuntaan kallistuvia että mulla on nyt tässä vähän muuta menossa, uusi aika ja uudet kujeet (eikä haittaa vaikka mies saisi käsityksen että sulla on uusi mielenkiintoinen mies kuvioissa eikä nyt hän kiinnosta...).

[QUOTE="vieras";26394144]Päin vastoin. Miehet tulkitsevat pienemmänkin kiinnostuksen merkin naiselta oikein, jos ovat itse yhtään kiinnostuneita.[/QUOTE]

No joo, mutta jos kyseessä on vain vihjailevat viestit, niin ei mies tajua, koska se yksi vihjaileva viesti olikin sitten tositarkoitus viesti ja jos ei vastaa oikeanlaisesti niin onkin torjunut naisen :D

[QUOTE="hmh";26394247](eikä haittaa vaikka mies saisi käsityksen että sulla on uusi mielenkiintoinen mies kuvioissa eikä nyt hän kiinnosta...).[/QUOTE]
Ei tällaista, ihan säälittävää. Kun ei synkkaa, niin ei synkkaa. Ei siinä ketään tarvitse teinimäisesti yrittää rangaista tai näpäyttää. Pitää olla sen verran omanarvontuntoa.

eikö se ole hyvä että on kiinnostunut susta muutenkin kun vain panomielessä? Olisko sen pitänyt kysyä, että pannaanko niin sittenkö olisit ollut ilonen?

Mutta jos pelimiehen haluaa, täytyy olla VIILEÄMPI kuin se itse! Eli teeskentele hieman välinpitämätöntä eläkä ala hempeillä ja tunnustamaan rakkautta, ennen kuin se itse sen tunnustaa... Jos siis päädytte noin pitkälle. Mun henk.koht. kokemus on, että sitä mielenkiintosempi nainen on, mitä vaikeammin se on pelimiehelle saatavilla. Täytyy olla kato haastetta!

Mutta kyllä niistäkin ainakin joistain, tulee ihan hyviä parisuhteessa eläjiäkin, jos kumppani on tarpeeksi hyvä :)

muoks. ja sen klassisen vetäset, ja kerrot miehelle että haluat kyllä pitää yhteyttä, mutta haluat olla pelkkä kaveri tjtn... ;)

Viimeksi muokattu:

Siis mikä tässä nyt on ongelmana?

Juuri ymmärsin, että halusit sitä seksiä siltä ukolta... Mutta nyt haluatkin katkaista... Ehkei ukko tajua mitä sää haet ylipäätään, kun et taida itsekään tietää sitä.

Ei sun tarvi sanoa sille mitään "lopetusjuttuja", jos ei mitään juttua olekaan :D Annat vain olla. Jos toinen laittaa viestin, niin kohtelias perusviesti perään niin eiköhän se lopu hissukseen ihan muutenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26394199:
Minkä verrat tunnet tyyppiä tähän mennessä? Yritä kuvitella hänet lojumaan sohvalle, kylvämään hikisukkia ympäriinsä ja täyttämään kaappeja oluttölkeillä. Vieläkö vetää puoleensa? Ajatus ei välttämättä yhdellä toistolla vielä tehoa, mutta on hyvä alku...
Toivottavasti kyseinen heppu osaa myös kuvitella ap:n vaatimassa, nalkuttamassa, ruinaamassa huomiota, kieltämässä menemisiä, puukottamassa selkään nettipalstalla, kylvämässä verisiä tamponeja ympäriinsä ja täyttämällä joka ikistä kodin tasoa kynttilöillä ja muilla täysin turhilla koriste-esineillä.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26394199:

No en mitenkään hirmu hyvin,tiedän sen taustoja jotka ei ihan "puhtaat" eli ei mikään kilttipoika ole joskus ollut.Siisti mies kyllä noin ulkoisesti ja asunto siistissä kunnossa ym.On työtä tekevä ja lapset on sille aina etusijalla. Kuulostaa siis ihan hyvältä ja siksi olenkin aina ihmetelly mikä siitä on tehnyt tuollasen toisten tunteilla pelaamisen ja naisten pyörittämisen.En oo koskaan kysynyt miks on eronnut ja silleen. Vaikee siihen lukaaliin on kyl hikisukkia kuvitella.

Mutta kyllä mä tiedän et jossain on oikeesti ehkä sellanenkin mies joka ei leiki.harmi kun itse en osaa olla tollanen(sille).

[QUOTE="vieras";26394257]Ei tällaista, ihan säälittävää. Kun ei synkkaa, niin ei synkkaa. Ei siinä ketään tarvitse teinimäisesti yrittää rangaista tai näpäyttää. Pitää olla sen verran omanarvontuntoa.[/QUOTE]

No herran jestas en ajatellut että se mikään rangaistus tai näpäytys olisi... vaan selkeä lopetus. Mun kokemus on että jos toinen on selkeästi rakastunut johonkin muuhun, niin tällaiset kattellaan-miehet vetäytyvät kyllä pelistä siinä vaiheessa.

Yhteistyössä