Erotilastoja ajatellen... Yksi kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja visa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos puhelin sattuu olemaan jossain muualla kuin eteisessä takin taskussa, sen ääni kyllä vie kaiken ilon saunomisesta. Silloin on pakko rynnätä vastaamaan heti. Jos se taas hämyisästi utuisasti piipittelee eteisessä, ei ole mitään kiirettä tietää kuka soittaa. En ole niin tärkeä tyyppi että kiire olisi vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja jip:
Jaa. Minun mielestäni tämä testi ei kyllä millään tavalla kerro ihmisen sitoutumista parisuhteeseen. Toiset nyt vaan ovat puhelinihmisiä ja toiset eivät.

Olin ajatellut vastata, että kaikki vaihtoehdot väliltä A-D, illasta ja muista asioista riippuen.

En mäkään oikeen ymmärrä asiayhteyksiä nyt.. Perusteluja!

Alkuperäinen kirjoittaja visa:
A. Et ole valmis vakavaan parisuhteeseen
B. Olet valmis vakavaan parisuhteeseen
C. Parisuhteen vakavuutta kannattaa vielä miettiä
D. Olet valmis vakavaan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen.
E. Olet sinkku ajatuksiltasi

miten se liittyy parisuhteen vakavuuteen, juoksenko mä suihkusta vastaamaan puhelimeen vai en :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

miten se liittyy parisuhteen vakavuuteen, juoksenko mä suihkusta vastaamaan puhelimeen vai en :o

se liittyykin siihen että kuinka valmis olet ajatuksiltasi siihen pari suhteeseen.

Vanha sanonta: jos ei kiinnosta kuka soittaa niin osta rivarin pätkä ja perusta perhe. ja sanonta on siltä ajalta kun ei kännyköitä ollut eli ei nähnyt edes kuka siellä yritti soittaa......

f) en ota puhelinta saunalle mukaan. Jos tämä jotenkin parisuhteeseen liittyy, niin saunon ihan rauhassa ja en välitä vaikka vauva huutaisikuin palosireeni miehen hoivissa. Jps joku mulle saunanaikana soittaisi, luultavasti huomaisisin asian illalla nukkumaan käydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

se liittyykin siihen että kuinka valmis olet ajatuksiltasi siihen pari suhteeseen.

Vanha sanonta: jos ei kiinnosta kuka soittaa niin osta rivarin pätkä ja perusta perhe. ja sanonta on siltä ajalta kun ei kännyköitä ollut eli ei nähnyt edes kuka siellä yritti soittaa......

ja liittyy miten muka? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Jos olet esim saunassa tai suikussa ja kuulet että puhelin soi. Mitä teet???
D. Saunot rauhassa. Kuivaat itsesi. Puet vaatteet. Juot vettä rauhassa.
sitten katsot kuka soitti.... toteat jos oli vieras numero että soittaa varmaan
uudelleen jos oli asiaa...
Vastaus tulee perästäpäin....

juon vettä rauhassa kohtaan asti ok, sitten jatkuu että olen jo unohtanut soiton (jos jostain ihme syystä olen sen sattunut saunaan kuulemaan) ja huomaan puhelun huomenna tai ylihuomenna kun tarvitsen puhelintani soittaakseni johonkin.

Tämä voisi kyllä olla mullekin sopiva tarina :)

Tänne myös. :D Eri juttu sitten jos olen jotain aivan erityistä puhelua odottanut, mutta yleensä en jaksa puhelimien takia höntyillä jos olen jotain tärkeää tekemässä.

Tekstiviestien kanssa ole - jos madollista - vieläkin suurpiirteisempi. Jos vaikka kesken kahvittelun kuulen viestiäänen, ajattelen että katson sen kun olen kahvini juonut. Ja siinä vaiheessahan tuo on jo autuaasti unohtunut... :ashamed:

Yhteistyössä