Alkuperäinen kirjoittaja visa:A. Nappaat pyyhkeen ja juokset vastaamaan
Silloin ennen eroa en ottanut kännykkää mukaan.Soitin sitten takaisin suihkun jälkeen jos joku oli soittanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja visa:A. Nappaat pyyhkeen ja juokset vastaamaan
Alkuperäinen kirjoittaja jip:Jaa. Minun mielestäni tämä testi ei kyllä millään tavalla kerro ihmisen sitoutumista parisuhteeseen. Toiset nyt vaan ovat puhelinihmisiä ja toiset eivät.
Olin ajatellut vastata, että kaikki vaihtoehdot väliltä A-D, illasta ja muista asioista riippuen.
Alkuperäinen kirjoittaja visa:A. Et ole valmis vakavaan parisuhteeseen
B. Olet valmis vakavaan parisuhteeseen
C. Parisuhteen vakavuutta kannattaa vielä miettiä
D. Olet valmis vakavaan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen.
E. Olet sinkku ajatuksiltasi
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja visa:A. Et ole valmis vakavaan parisuhteeseen
miten se liittyy parisuhteen vakavuuteen, juoksenko mä suihkusta vastaamaan puhelimeen vai en![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Eli mä en ole valmis parisuhteeseen kun tarvitseni työni puolesta AINA puhelinta?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja visa:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja visa:A. Et ole valmis vakavaan parisuhteeseen
miten se liittyy parisuhteen vakavuuteen, juoksenko mä suihkusta vastaamaan puhelimeen vai en![]()
se liittyykin siihen että kuinka valmis olet ajatuksiltasi siihen pari suhteeseen.
Vanha sanonta: jos ei kiinnosta kuka soittaa niin osta rivarin pätkä ja perusta perhe. ja sanonta on siltä ajalta kun ei kännyköitä ollut eli ei nähnyt edes kuka siellä yritti soittaa......
No mä teen. Ja siksipä tuo testi pitkin ihan paikkansa mun kohdallani.Alkuperäinen kirjoittaja visa:Teetkö töitä 24/7?
Kyse oli saunomisesta mikä todennäköisesti ei tapahdu työ ajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja visa:Jos olet esim saunassa tai suikussa ja kuulet että puhelin soi. Mitä teet???
D. Saunot rauhassa. Kuivaat itsesi. Puet vaatteet. Juot vettä rauhassa.
sitten katsot kuka soitti.... toteat jos oli vieras numero että soittaa varmaan
uudelleen jos oli asiaa...
Vastaus tulee perästäpäin....
juon vettä rauhassa kohtaan asti ok, sitten jatkuu että olen jo unohtanut soiton (jos jostain ihme syystä olen sen sattunut saunaan kuulemaan) ja huomaan puhelun huomenna tai ylihuomenna kun tarvitsen puhelintani soittaakseni johonkin.
Tämä voisi kyllä olla mullekin sopiva tarina![]()