Erotiikkaa ilmassa ;)

  • Viestiketjun aloittaja Salli*
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Salli*
Nostelen lantiota, että pääset paremmin klittaani hyväilemään....suljen silmäni ja nautin tunteesta.
Samalla hyväilen kaluasi pitkin vedoin ja välillä pyörivin liikkein terskan ympäri.

Suomi24 on ollut tosi hidas, etten ole kovin usein siellä vieraillut....sivut ei vain aukene..
 
JARI 34
Pyydän sinua nostamaan toisen jalkasi , viereiselle tuolille. Nyt olen yhä enemmän auki ja näen miten ihanat häpyhuulesi turvonneina.
Ohjaan kätesi terskani alapinnalle, siellä se kiinnike terskan ja esinahan välillä tosi herkkä paikka minuulla.
 
JARI 34
Tilanne erikoisen kiihoittava, huomaan miten työnnät lantiotasi kohti minun lantiotani . Nostan sinut pöydälle istumaan ja levitän reitesi aivan auki, samalla ohjaan kaluni häpyhuulillesi .
 
Salli*
Moi. Samoin....tuli moikkaamaan, en voi pitkään olla.
En todellakaan pahastu, vaikka helpotit oloasi itse. Olen pahoillani kun ei ollut enempää aikaa....aika vain meni niin nopesti...
 
JARI 34
Olis nautinnollista kun istuisit hajareisin pöydällä edessäni. Työntyisin sinuun, saattaisimme kumpikin nähdä miten häpyhuulesi liikkuisivat kaluni mukana santaen tietä . Samalla voisin sormin hyväillä klitoristasi joka kovana vaatii osansa hyväilystä...
 
JARI 34
Jos et tänään kerkiä jatkamaan , niin toivottavasti voisimme joku toinen päivä. Aika tosiaankin meni nopeasti. Olet mitä mukavinta ja himoja herättävintä seuraa, kiitos kun jaksat jutella kanssani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä