Erotiikkaa ilmassa ;)

  • Viestiketjun aloittaja Salli*
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jari 34v / ap
Samoin sinun kanssasi, mennään vain lepäämään. Katson jalkojesi väliin ja näen miten sieltä valuu harmaata nestetta norona ulos, pitkin pyllyvakoasi..Nuolaisen sitä kielelleni ja tuon sen huulillesi..
 
Salli*
Levätään ja suukotellaan sekä silitellään tyytyäväisinä pitkään. Tästä jälkinautinnosta pidän, sitä ei saa unohtaa.
Haluan vielä hyväilyä ja suukotella.
 
Jari 34v / ap
Samoin minä nautin antaa hyväilyä ja suukotella rakastelun jälkeen. Raukeana on ihana olla toisen vieressä. Silittelen selkääsi ja hiuksiasi.
Makaamme raukeina makuuhuoneen sängyllä.
 
Jari 34v / ap
Juu ne hyvä olla matkassa , kaiken varalta.
Parivuotta sitten , kun meillä kriisi kotona, emäntä pikkujoulusta meni erään työtoverinsa kanssa jatkoille parin tyypin hotellihuoneeseen. Ei kertonut aluksi mitään , mutta kun laitoin pyykkejä koneeseen havaitsin asian..
 
hirveät lemut sallilla
Salli hyvä käythän aina pesulla panon jälkeen ne pikkuhousunsuojat on tarkoitettu puhtaan vitun ja puhtaiden alushousujen väliin laitettavaksi ei niiden käyttötarkoitus ole muuta kuin ottaa vastaan normaalit naisen alapään aiheuttamat kosteudet. huolehithan myös alusasujesi moitteettomasta kunnosta.
 
Törpölle
Alkuperäinen kirjoittaja hirveät lemut sallilla:
Salli hyvä käythän aina pesulla panon jälkeen ne pikkuhousunsuojat on tarkoitettu puhtaan vitun ja puhtaiden alushousujen väliin laitettavaksi ei niiden käyttötarkoitus ole muuta kuin ottaa vastaan normaalit naisen alapään aiheuttamat kosteudet. huolehithan myös alusasujesi moitteettomasta kunnosta.
Heh..heh...oletko mies vai nainen ??
Luuletko, ettei Salli, naisena, ole käyttäny koskaan esim. kuukautissuojia....heh..mitenköhän niitä käytetään ....oooooo....tarviikohan silloin käydä pesulla ollenkaan.....öööööööö

Aika outo eläjä olet !!!!
 
Lion75
Alkuperäinen kirjoittaja Salli*:
Nostelen villisti lantiota ja pimpsani sykkii, imee sormea.
Ja sitten sä pistät mut imemään sun sormea ja uikuttamaan samalla -ja työnnät toisen käden sormen mun peppuun.. -ja käsket mut runkkaamaan samalla kun katsot mua kiinteästi silmiin ja hymyilet!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä