Erotako?

  • Viestiketjun aloittaja Raksavaimo
  • Ensimmäinen viesti
Raksavaimo
Olen tyytymätön mieheeni ja hänen käytökseen ja nyt väittää,että haluaa muuttua. Olemme rakentaneet omakotitalon ja siitä isäni tehnyt noin 80% miestäni ei enää loppuvaiheessa edes kiinnostanut. On koko ajan haukkunut isäni tekemisiä ja valittanut pienestäkin ja minä olen joutunut olemaan välikädessä, on purkanut isäni tekemisiä ja isäni joutunut uudestaan tekemään.
olemme asuneet 2,5v vanhempieni luona. Tuona aikana mies käyttänyt työmatkoihin minun autoani ja ottanut pari kertaa äitini kanssa yhteen. Hänellä ei enään ole suhteita vanhempiini jos niitä aikaisemminkaan oli. Ei voinut samaan aikaan tulla yläkertaan kun vanhempani olivat siellä. Nyt minua ällöttää koko mies. käskin muuttamaan hänen uuteen taloon ja itse jäin lasten kanssa mummolaan. Oksettaa ajatus jatkamisesta hänen kanssaan ja ajatus yhteen menemisestä. Harmittaa toisaalta uusi talo, mutta koko miehen käytös ja muu oksettaa. Ja myös miehen ulkonäkö ym. ruvennut ärsyttämään, etten tiedä mitä olen hänessä nähnyt edes.
 
Nöpönen
no varmaan vastasit itse jo kysymykseesi. Jos kerran kaikki miehessä ällöttää ja oksettaa, niin miksi jatkaisit talon takia avioliittoanne? Onko kiva kököttää onnettomana uudessa talossa, kun voisit olla onnellinen jossain muualla?
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Minäminäminäminäminäminä.... ! Tämän ajan ihmiset on sitten itsekkäitä paskoja. Toivottavasti ei ole lapsia vielä ehtinyt teidän perheeseen syntymään. Jessus!
anteeksi mutta mistä kohtaa aloituksesta löysit tämän pointtisi?
 
:D Joo, mää en kestä enää yhtään tämmöstä, lähipiirissä tapahtuu vissiin liikaa vastaavia tällä hetkellä. Perkele talot ja kaikki, ja sit alkaa äijän pläsi ärsyttämään, jep jep. EI kestä ei :xmas:
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
:D Joo, mää en kestä enää yhtään tämmöstä, lähipiirissä tapahtuu vissiin liikaa vastaavia tällä hetkellä. Perkele talot ja kaikki, ja sit alkaa äijän pläsi ärsyttämään, jep jep. EI kestä ei :xmas:
Jos äijä ruikuttaa jatkuvasti naisen isästä ja riitelee naisen äitin kanssa, asuu heidän nurkissa ja käyttää toisen autoa ja jättää 'yhteisen kodin' rakentamisen lähes kokonaan tulevan appensa harteille niin on siinä kyllä jo syytä kyseenalaistaa parisuhteen toimivuutta ja miehen motivaatiota parisuhteen suhteen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
:D Joo, mää en kestä enää yhtään tämmöstä, lähipiirissä tapahtuu vissiin liikaa vastaavia tällä hetkellä. Perkele talot ja kaikki, ja sit alkaa äijän pläsi ärsyttämään, jep jep. EI kestä ei :xmas:
Jos äijä ruikuttaa jatkuvasti naisen isästä ja riitelee naisen äitin kanssa, asuu heidän nurkissa ja käyttää toisen autoa ja jättää 'yhteisen kodin' rakentamisen lähes kokonaan tulevan appensa harteille niin on siinä kyllä jo syytä kyseenalaistaa parisuhteen toimivuutta ja miehen motivaatiota parisuhteen suhteen...
Niin, tai jos alun alkaen nainen onkin latistanut miehen päättämällä että vain hänen isänsä ja vanhempansa osaa ja kykenee tekemään talo projektin oikein ja miehestä ei ole hoitamaan asiaa? Ja aikansa sitä miettien mies on kyllästynyt ja alkanut protestoimaan tuolla tavalla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
:D Joo, mää en kestä enää yhtään tämmöstä, lähipiirissä tapahtuu vissiin liikaa vastaavia tällä hetkellä. Perkele talot ja kaikki, ja sit alkaa äijän pläsi ärsyttämään, jep jep. EI kestä ei :xmas:
Jos äijä ruikuttaa jatkuvasti naisen isästä ja riitelee naisen äitin kanssa, asuu heidän nurkissa ja käyttää toisen autoa ja jättää 'yhteisen kodin' rakentamisen lähes kokonaan tulevan appensa harteille niin on siinä kyllä jo syytä kyseenalaistaa parisuhteen toimivuutta ja miehen motivaatiota parisuhteen suhteen...
Varmasti aapee jätti kertomatta jotain. Emme tiedä mitä. Kunhan nyt kerjää uskonvahvistusta palstalta erolleen.
 
raksavaimo
Miehen versio olisi että isäni ei kuuntele ollenkaan ohjeita miten pitää tehdä vaan tekee omin päin kysymättä lupaa. Syy tähän ollut se että isäni on halunnut nopeasti taloa valmiiksi jos näin ei olisi tehty niin talossa olisi mieheni tahdilla kestänyt se 5v ainakin. Viikonlopussa saattoi saada valmiiksi vaan pari riviä laatoitusta. Ja oli raksalla varmaan vk-lopussa 5 tuntia. Miehellä huono itsetunto ja sen takia etsii syitä muista.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Minäminäminäminäminäminä.... ! Tämän ajan ihmiset on sitten itsekkäitä paskoja. Toivottavasti ei ole lapsia vielä ehtinyt teidän perheeseen syntymään. Jessus!
osaatko lukea? siellä puhutaan kyllä lapsistakin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raksavaimo:
Miehen versio olisi että isäni ei kuuntele ollenkaan ohjeita miten pitää tehdä vaan tekee omin päin kysymättä lupaa. Syy tähän ollut se että isäni on halunnut nopeasti taloa valmiiksi jos näin ei olisi tehty niin talossa olisi mieheni tahdilla kestänyt se 5v ainakin. Viikonlopussa saattoi saada valmiiksi vaan pari riviä laatoitusta. Ja oli raksalla varmaan vk-lopussa 5 tuntia. Miehellä huono itsetunto ja sen takia etsii syitä muista.
Hiljaa hyvää tulee, hätäillen vain kuspäisiä kakaroita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raksavaimo:
Miehen versio olisi että isäni ei kuuntele ollenkaan ohjeita miten pitää tehdä vaan tekee omin päin kysymättä lupaa. Syy tähän ollut se että isäni on halunnut nopeasti taloa valmiiksi
Ei ihme että halunnut nopeasti valmiiksi että pääsette sinne :D
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mikä lie narsisti menee toisten nurkkiin 10 vuodeksi pyörimään ja teettää vielä talonsa muilla.
oletteko ehkä hemmoteltuja tai jotain?
kymmeneksi vuodeksi..?!
No juma... jos oikeasti tekee viikonlopussa 2 riviä laatoitusta, menee rakentamisessa 10 vuotta.
ap sanoi 5 vuotta ja sekin on todella pitkä aika asua toisten nurkissa ja haukkua heitä, kun rakentavat teille taloa.
tosi törkeää porukkaa.
 
raksavaimo
Eli miehen alussa piti tehdä paljon ja isäni vain auttaa,mutta sitten miehen osaaminen ei riittänyt ja lisäksi ei voinut pyytää omaa isäänsä avuksi vaikka monesti sanoin että pyytää. Minulle kelpasi isäni tekemänä mutta hänelle ei vaan piti aina minulle osoitella mitä on väärin tehty. Sen jälkeen en enää halunnut mennä hänen kanssaan rakennukselle koska se alkoi puolen tunnin tarkastuksella missä minulle osoitettiin kaikki viat mitä isäni oli tehnyt.
 
vieras
Tuollaista ongelmaa ei tulisi, jos rakentaisitte talonne itse ja jättäisitte vanhempanne ulos koko asiasta. En ymmärrä tuotakaan, että aikuiset ihmiset menee vanhempiensa nurkkiin asumaan talonrakennuksen ajaksi. Eikö vuokralla kelpaa asua? Ei ihme että ongelmia sitten tulee, ei ole muutenkaan parisuhteelle hyvää aikaa rakentaminen, ellei molemmat sitoudu siihen 100 %.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
:D Joo, mää en kestä enää yhtään tämmöstä, lähipiirissä tapahtuu vissiin liikaa vastaavia tällä hetkellä. Perkele talot ja kaikki, ja sit alkaa äijän pläsi ärsyttämään, jep jep. EI kestä ei :xmas:
Peesi tähän.elämä kun ei ole sitä kuuluisilla ruusuilla tanssimista.
 
raksavaimo
niin ei varmaan, isäni ehdotti että voi auttaa mutta ei tiennyt miten suureen projektiin ryhtyi ja mieheni lupasi alussa tehdä enemmän. Olen paljon itsekin tehnyt mutta ajan puutteen vuoksi ja pienten lasten takia ei pystynyt niin paljoa tekemään. Miehen piti alussa tehdä töiden jälkeen joka päivä,mutta sitten ei tehnyt enään niin ja lopulta ei enää vk-loppuisinkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raksavaimo:
niin ei varmaan, isäni ehdotti että voi auttaa mutta ei tiennyt miten suureen projektiin ryhtyi ja mieheni lupasi alussa tehdä enemmän. Olen paljon itsekin tehnyt mutta ajan puutteen vuoksi ja pienten lasten takia ei pystynyt niin paljoa tekemään. Miehen piti alussa tehdä töiden jälkeen joka päivä,mutta sitten ei tehnyt enään niin ja lopulta ei enää vk-loppuisinkaan.
Entä miksi asutte vanhempiesi luona ettekä vuokralla?
 

Yhteistyössä