EROSTA ketrominen miehelle joulun alla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepjep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="chloe";22714713]minä kerroin kaksi vuotta sitten joulun välipäivien jälkeen kun pääsin töihin karkuun. suosittelen samaa sinulle.[/QUOTE]

Mä en pääse edes töihin karkuun, kun ne alkaa vasta 10.1. Miehen työt toki alkaa aikasemmin.

[QUOTE="jepjep";22714731]Mä en pääse edes töihin karkuun, kun ne alkaa vasta 10.1. Miehen työt toki alkaa aikasemmin.[/QUOTE]

Eihän sun kuitenkaan sinne asti tarvitsis odottaa. Mun mielestä siis. Yritä malttaa nyt ainakin joulun yli, ja nythän voit yrittää ulkopuolistaa itses kaikesta inhottavasta, ajattele, että nyt tämä on vain tilapäistä, ja kohta ohi.

Kurja tilanne. Ja niin kakspiippunen juttu; jos vaan ittee ajattelis niin ottais ja lähtis saman tien, mut lapset on hyvä syy jaksaa vielä joulun yli. Ei varmaankaan häävi joulu toisaalta, mutta koita nauttia siitä lasten kanssa! Voimia!

[QUOTE="Kenguru";22714751]Eihän sun kuitenkaan sinne asti tarvitsis odottaa. Mun mielestä siis. Yritä malttaa nyt ainakin joulun yli, ja nythän voit yrittää ulkopuolistaa itses kaikesta inhottavasta, ajattele, että nyt tämä on vain tilapäistä, ja kohta ohi.[/QUOTE]

No ei tarvi odottaa noin kauan, mut eiköhän tää kärvistely viel onnistu. Johan oon näinki pitkään kärvistellyt..

Sit alkaa kaikki kivat asunnon myynnit, sopimiset (=riitelyt) tavaroista, lapsista, asumisesta ym.

[QUOTE="jepjep";22714770]No ei tarvi odottaa noin kauan, mut eiköhän tää kärvistely viel onnistu. Johan oon näinki pitkään kärvistellyt..

Sit alkaa kaikki kivat asunnon myynnit, sopimiset (=riitelyt) tavaroista, lapsista, asumisesta ym.[/QUOTE]

Niimpä. Et varmaan loppupelissä halua itsekään muistaa joulun aikaa tuommoisena.
Kaikki kuitenkin selviää, usein paremmin ja helpommin kuin olisi uskonut. Voimia sinulle, ja rauhallista joulua!

Kiinnostaa, että syyllistikö mies sua omasta pettämisestään? :o

Voisiko "henkinen painostus" johtua muuten siitä, että mies pelkää sun kostavan tai lähtevän ja jotenkin kieroutuneesti sit ilmaisee sen?

Kiinnostaa, että syyllistikö mies sua omasta pettämisestään? :o

Voisiko "henkinen painostus" johtua muuten siitä, että mies pelkää sun kostavan tai lähtevän ja jotenkin kieroutuneesti sit ilmaisee sen?

Kyllä vaan, tää mies on ihan uskomaton kuulkaas. Kaikki on mun vika.. Ja todella hän pelkää, et mä lähden ja hän jää yksin eikä kukaan enää häntä huoli. Ja mää oon ihan kauhee, kun MINÄ olen valmis heittämään kymmenen vuotta tuosta nuin vaan pois ja lähtemään tästä suhteesta. Hänhän ei tehnyt mitään väärää pettäessään..!! Joka asiaan hänen pitää saada sanottua aina se viimeinen syyttävä sana.

[QUOTE="jepjep";22714800]Kyllä vaan, tää mies on ihan uskomaton kuulkaas. Kaikki on mun vika.. Ja todella hän pelkää, et mä lähden ja hän jää yksin eikä kukaan enää häntä huoli. Ja mää oon ihan kauhee, kun MINÄ olen valmis heittämään kymmenen vuotta tuosta nuin vaan pois ja lähtemään tästä suhteesta. Hänhän ei tehnyt mitään väärää pettäessään..!! Joka asiaan hänen pitää saada sanottua aina se viimeinen syyttävä sana.[/QUOTE]

no huh,kertoiko miten se oli sun vika että hän sua petti

no huh,kertoiko miten se oli sun vika että hän sua petti

Noku mä en tehnyt sitä tai tätä ja sit tein niin tai näin ja plaaplaaplaa.. En jaksa ees muistaa kaikkee paskaa enää. Ja sit hän valehteli ihan sujuvasti mulle päin naamaa ja sitä tehnyt nyt jälkeenki päin. Ei halunnut mua fb-kaverikseenkaan (tein tästä aloituksen joskus tänne), enkä mä saanut nähdä hänen fb-kamuja, saati puhelimeen koskea. Eli vissiin oli herralla jotain salattavaa!

Niin ja hänestä on ihan ok olla kertomatta mulle asioita tai muunnella totuutta. Eihän se mitään haittaa!? Ikinä ei kerro itse mitään mistään, kaiken saa nyhtää hänestä. Ei kuulema mua voi kiinnostaa, mitä hän on päivän aikan tehnyt..

[QUOTE="jepjep";22714547]Tässä vaan se, et toi mies taitaa aavistaa nää mun mietteet, kun se eilenki kysy, et etkö sä halua enää olla meidän kanssa.. Mutisin jotain, olevani vaan niin väsynyt.[/QUOTE]

Rehellisyyttä nainen! Miehellä on oikeus saada suoraan kysymykseen suora vastaus. Olet jo selvästikin päättänyt erota. Ei ole mitään syytä salata tai pitkittää asiaa.

Yhteistyössä