EROPOHDINTAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti
Minna
Kannattaako hyvästä suhteesta erota toisen miehen vuoksi?

Olemme nykyiseni kanssa monet karikot voittaneet, nyt menee tasaisen hyvin. Olo on turvallinen ja luottamus kohdallaan. Olen kuitenkin rakastunut toiseen mieheen, eli minun on tehtävä päätöksiä ja pian.

Minna
Toisaalta minun on otettava jonkin verran siitä toisesta miehestä selvää, että olisiko hän eron arvoinen. Se "selvän ottaminen" on väärin nykyistäni kohtaan, sen tiedän, mutta minun on pakko ihan oman itseni ja oman elämäni vuoksi.

No sähän olet jo päätöksesi sitten tehnyt ja nyt vain menet sen mukaan sitten mitä sydän sanoo. Kannattaa kuitenkin kuunnella myös järjenääntä, koska sydän saattaa välillä temppuilla.

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
No sähän olet jo päätöksesi sitten tehnyt ja nyt vain menet sen mukaan sitten mitä sydän sanoo. Kannattaa kuitenkin kuunnella myös järjenääntä, koska sydän saattaa välillä temppuilla.
Niin, näin aionkin tehdä. Kuunnella sydäntä siihen asti, että se alkaa kulkea järjen kanssa käsi kädessä (jos niin voi koskaan käydäkään). Eli luotan järkeeni sen verran, että se pistää stopin "uusille tunteilleni" jos on tarkoitus.

vieras
Ei kannata. Noita ns rakastumisia eli voimakkaita ihastumisia elämässä tulee kyllä eteen kaikille. Niiden takia ei kannata riskeerata oikeita ihmissuhteitaan ja pistää kaikkien elämää palasiksi.

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata. Noita ns rakastumisia eli voimakkaita ihastumisia elämässä tulee kyllä eteen kaikille. Niiden takia ei kannata riskeerata oikeita ihmissuhteitaan ja pistää kaikkien elämää palasiksi.
Olen ennenkin ihastunut toisiin suhteemme aikana, mutta ne ovat menneet ohi enkä ole edes harkinnut eroa miehestä. Nyt tämä mies... On jotain enemmän, jotain, jonka vuoksi haluaisin ehkä ottaa riskin ja erota, kokeilla miten elämä sujuisi hänen kanssaan. =/

taaturi
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Niin, näin aionkin tehdä. Kuunnella sydäntä siihen asti, että se alkaa kulkea järjen kanssa käsi kädessä (jos niin voi koskaan käydäkään). Eli luotan järkeeni sen verran, että se pistää stopin "uusille tunteilleni" jos on tarkoitus.

Tossa sun ajatelussas ei ole mitään järkeä. Elät haavemaailmassa sorivaan.

Yhteistyössä