eronnut ja palannut?? neuvoja

  • Viestiketjun aloittaja titiam
  • Ensimmäinen viesti
titiam
neuvoja kaipailen kun olen eronnut 16vuoden mittaisesta suhteesta, erosta on aikaa nyt pian 2vuotta. Ero oli todella myrskyisä... Viime vuodet suhteessamme oli pelkkää "eloa", ei seksiä, ei yhdessä oloa... Olin 14v alkaessamme seurustella... Tappelimme erotessa lapsista, joita on 4. Oikeudessa asti.

Mutta nyt... 8kk on ollut mahtavaa, ollaan juteltu ja nähty ja vietetty perhe aikaakin... Kuitenkin ilman mitään sitoumuksia... Nyt tuntuu että olen päätä pahkaa rakastunut mieheen... Kerroin hänelle siitä. Mutta nyt mietin että voiko yhdessä elomme onnistua? Koska en todella halua erota taas!!!!!
Oliko tämä eromme vain sitä koska olin valtavan nuori alkaessamme seurustella, ensimmäinen lapsikin syntyi ollessani 17v...
 
titiam
Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
Älä turhia mieti ja analysoi vaan nauti B)
no en... mutta kun muistan ne synkyyden vuodet mitä elin ja olin. kun en halunnut lasteni näkevän eroa. jos nyt palaisin, en koskaan voisi enää lähteä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja titiam:
Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
Älä turhia mieti ja analysoi vaan nauti B)
no en... mutta kun muistan ne synkyyden vuodet mitä elin ja olin. kun en halunnut lasteni näkevän eroa. jos nyt palaisin, en koskaan voisi enää lähteä.
ei se sitä meinaa että jos nyt palaatte yhteen ei koskaan voi erota vaikka siltä tuntuisikin. älä pidä kiirettä asioiden kanssa ja jos epäröit, pidä oma asuntosi vaikka asuisitte/viettäisitte paljon aikaa yhdessä.
 
peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja titiam:
Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
Älä turhia mieti ja analysoi vaan nauti B)
no en... mutta kun muistan ne synkyyden vuodet mitä elin ja olin. kun en halunnut lasteni näkevän eroa. jos nyt palaisin, en koskaan voisi enää lähteä.
ei se sitä meinaa että jos nyt palaatte yhteen ei koskaan voi erota vaikka siltä tuntuisikin. älä pidä kiirettä asioiden kanssa ja jos epäröit, pidä oma asuntosi vaikka asuisitte/viettäisitte paljon aikaa yhdessä.
Peesan tätä. Pikku hiljaa eteenpäin vain... Onnea! Toivottavasti onnistutte!
 
Me erottiin ja palattiin yhteen..uudella asenteella. Kulunut vuosi on mennyt hyvin ja on helpottavaa kun ei tarvitse tuhlata energiaa enää siihen "ollako-vaiko-eikö-olla"-pelleilyyn. Mä ajattelin asian niin, että parempi puhua ja panostaa ihmiseen jonka kanssa on tehnyt kolme lasta kuin uuteen ihastukseen. Mikäänhän ei koskaan ole varmaa, mutta nyt me olemme yhdessä enkä kelaile tulevaa...
Lykkyä tykö! Pikku hiljaa hyvä tulee. =) :hug:
 
sama tilanne
Me oltiin miehen kanssa yhdessä 12vuotta,joista kanssa viimeiset vuodet vaan asuttiin saman katon alla muttei mitään yhteiselämää.lapsia 2. erottiin reilu vuosi sitten. muutama kk meni erossa mutta sitten pikkuhiljaa taas ajauduttiin yhteen. Moni asia niin paljon paremmin nyt. en usko että oltais saatu asioita kuntoon muuta kun eroamalla ensin. meillä yhä omat osoitteet virallisesti,vaikka suurin osa ajasta eletään yhdessä. TSEMPPIÄ teille!! älä pidä kiirettä päätöksissä vaan nauti elämästä jos nyt tuntuu hyvälle :)
 
ap
no olenkin ajatellut näin että oman asunnon pitäisin ainakin niin kauan että olen saanut opintoni päätökseen, eli noin 1,5vuotta vielä. Ilman mitää stressiä. Katsoittais tulisko mitään, olen niin tottunut hoitamaan omat asiani ihan yksin, ja nauttinut siitä.

Huomenna lupasimme jutella keskenään, en tiedä sitten millä linjoilla mies menee.. mutta kyllä minäkin olen sitä miettinyt että kuitenkin päällisin puolin meillä oli kaikki ok, kaikki intohimo, mitä nyt ei ehkä koskaan ollutkaan, meni kokonaan pois. lakkasimme puhumasta, emme ehkä puhuneetkaan... pidimme kait niin itsestään selvänä koko juttua. Että ehkä niin asiat oliskin paremmin ja molemmat antais tilaa toiselle
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
kuules , voihan se onnistuakin. muistatte vaan puhua kaikesta. tsemppiä =)

Ihan uteliaisuudesta...
Sä muutit eksäsi luota pois ja takaisin, mutta ihan kohta muutit taas pois.
Ette muistaneet puhua kaikesta?
 
Riikka
Juttele lasten kanssa. Mitä mieltä he olisivat yhteen palaamisesta tai sen kokeilusta. Mutta muista sanoa että mahdollinen yhteen palaaminen on vasta kokeilua, sillä eronneiden pienillä lapsilla on yleensä vain toiveena se, että vanhemmat palaavat yhteen ja olisi heille pettymys jos sitten taas eroaisitte.
 

Yhteistyössä