Eroon pään kuivasta karstasta???

  • Viestiketjun aloittaja apua vailla
  • Ensimmäinen viesti
apua vailla
vinkkejä, onko kellään ollut samaa ongelmaa. meiän vesselillä on kuivaa karstaa, olen yrittänyt rasvan ja öljyn avulla rapsutella, mutta vain hetkeksim saanut pois, tai siistimmäksi.??
:\|
 
meillä molmmilla lapsilla ollut karstaa, toisella edelleen. Olen vain rasvannut ja harjannut, rasvannut ja harjannut. Ajan kuluessa lähtee kai pois? Toiselta ainakin lähti. Tytöllä muutenkin aika kuiva iho, jota joudun rasvailemaan pari kertaa päivässä. Öljy ei mielestäni auttanut yhtään =(
 
apteekista Kelual-emulsio. maksoi n. 11 e. -vaikeinta oli, kun sen pitää antaa vaikuttaa, niin tietty sitä sotkeentuu joka paikkaan, mutta lähti karsta päästä! Niin siis meidän karsta oli semmosta vähän kellertävää, ei "hilsettä".
Öljyssä on se huono puoli, että se ei taas lhde päästä kuin ajaxilla...

Tyttö ei kyllä tuntunut kärsivän karstasta mitenkään, ei kutissut tms. Kuinka teillä?
 
Ei kutise. Kyllä meillä se karsta on vaaleata, ihan kuin hilse, mutta kuivaa,esim. kammalla ei lähde helposti jos kuiviltaa yrittää rapsutella. Ollaan juu rasvan ja öljynkin avulla yritetty, mutta ei ole lähtenyt kokonaan pois. En haluis että jää ikuisex riesax :kieh:
 
Mamseli harmaana
Teillä on vissiin poika, kun vesselistä puhuit??
Näin kesän alla helpoin tapa päästä karstasta eroon on leikata pojalle millisiili. Auttoi meidän pojalle viime kesänä.
Tytölle millisiili ei välttämättä oikein sovi :D
 
meillä kakkosella oli kans paljo karstaa (nyt1v.5kk) ja paljon tukkaa (pitkä tukka muutenkin) joten oli vaikee saada mitää öljyjä tms. päähän perille asti. Joten mä annoin olla ja nyt se on sitte ajan kans lähteny pois itekseen, oon pessy natusanin tilalta linna-shamppoolla ja kammannu, sillä se kai lähti.
 
meidän tytöllä oli tosi paljon karstaa.Apteekista ostettiin ceridal öljyä, hierottiin illalla päähän ja laitettiin ohkanen puuvilla pipo päähän ja annettiin vaikuttaa yön yli.Aamulla pestiin pois.Ja kammalla rapsutettiin varovasti ennen ja jälkeen pesun.Monta kertaa sai kyllä tuon tehdä, mutt aina lähti vähän...
 

Yhteistyössä