Eroon (naisen) känkkäränkkäpäivistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rai rai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rai rai

Vieras
Jos olisin mies, homma hoituisi helposti: akka pihalle ja känkkäränkkä katoaa. Valitettavasti asia ei ole näin yksinkertainen, koska itse olen se nainen ja joudun olemaan omassa seurassani myös siellä pihalla. Miesrukka ei oikein uskalla sanoa kiukkupäivinä mitään (eikä siis seuraa kalenteria, jotta voisi edes ennalta varautua), koska aina menee kuitenkin jotenkin väärin ja ämmä kilahtaa. En tykkää itsekään. Olotilasta, kilahtelusta enkä miehen elämän hankaloitumisesta.

Jos jollakulla olisi toimivia tai edes vähän helpottavia vinkkejä, olisi kiva kuulla. Apteekissa varmaan on purkissa hormoneja, mutta niitä ei taida vielä tällä kilahteluherkkyydellä saada.

No kai ne siihen PMS:n menevät, vaikka yleensä sattuukin samaan aikaan eikä ennen.

Mielenkiintoinen vinkki, muuten. Olen itse huomannut että tunnin reipastahtinen liikunta helpottaa myös korvienvälin tilannetta, mutta sen harrastaminen on tällä hetkellä hankalaa.

Kiitokset! Myös turbojurpolle osanotosta... :D

Mullakin ehkäisypillerit aiheutti aivan hirveitä raivareita ja siksi päätinkin, että jatkossa kierrän kaiken hormonaalisen ehkäisyn kaukaa.
Nyt raskaana samat oireet, hormoonit hyrrää ja oon yksi helvetin raivopesäke :( lapsetkin kuittailee kun mä raivoan ja inhoan itseäni, kun oon tällänen :( aamukin alkoi kiukuttelulla. Mies pitää vaan turpansa kiinni, kun tietää et mitään on turha sanoa.