Eroon haluista

• Viestiketjun aloittaja Kaspian83
  • Ensimmäinen viesti
Kaspian83
Onko täällä toista, joka toivoisi pääsevänsä eroon seksihaluistaan? Minua ärsyttää, kun haluaisi keskittyä johonkin, työtehtävään tai vaikka kirjan lukemiseen, niin eikös kohta ala ajatus harhailla seksin tms. suuntaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Entä mitä teette asialle?

[keskustelu siirretty]

Vapaa mies 36v.
Kaspian, tuttu tunne. Ei siitä eroon kannta päästä, koska testosteronit pitävät yllä vireyttä ja toimintakykyä ja itseluottamusta myös muuten, mutta onneksi tuo helpottaa jonkin verran iän myötä. Mutta ei auta kuin masturboida tiheään.

Kaspian83
Alkuperäinen kirjoittaja Vapaa mies 36v.:
Mutta ei auta kuin masturboida tiheään.
Mielestäni käteenveto on vähän "vulgaaria", eikä kuulu itseään kunnioittavan miehen ohjelmistoon (vaikka itsekin siihen välillä alennun). Mutta, onko ehdotuksia, miten päästä eroon haluistaan?

Kaspian83
Mielestäni käteenveto on vähän "vulgaaria", eikä kuulu itseään kunnioittavan miehen ohjelmistoon (vaikka itsekin siihen välillä alennun). Mutta, onko ehdotuksia, miten päästä eroon haluistaan?

Vapaa mies 36v.
Ensinnäkin kannattaa luopua tuosta turhasta machoilusta masturboinnin suhteen, olen kyllä joskus luullut samoin, mutta kyllä ulostaminen, virstaaminen ja masturbointi kuuluvat kaikkien terveiden miesten päiväohjelmaan, vaikka ei niistä kukaan numeroa tee.

Haluista eroon pääseminenhän tarkoittaa testosteronitason alentamista. Kastraatiota en voi millään suositella, mutta vaihtoehteoja on masentua, stressaantua, kerätä ylipainoa, ryypätä jatkuvastai ja kaikki muut yleistä terveyttä alentavat tavat auttavat alentamaan testosteronin tuotantoa ja siten auttavat eroon haluista.

naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspian83:
Mielestäni käteenveto on vähän "vulgaaria", eikä kuulu itseään kunnioittavan miehen ohjelmistoon (vaikka itsekin siihen välillä alennun).
Hih! No ootpa sinä kaspian siveä mieheksi! :)

sohvis
Olen kuullut huhuja esim.zsyklon-b nimisistä pillereistä ja niiden tehoista.Myöskin arsenikki pillerit auttavat kyseiseen vaivaan.En tiedä onko noita saatavana apteekista vapaahyllystä vai pitäskö tohtorilta saada lupa.

Hippi-Henkka
Sellainen mies on vahva jolla ei ole voimakasta seksuaaliviettiä. Huomasihan sen Kanervankin tapauksessa miten tuhoisaa kullilla ajattelu on.

Minä olen immuuni naisten viehätysvoimalle.

Kaspian83
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Myöskin arsenikki pillerit auttavat kyseiseen vaivaan.
Wikipedia sanoo arsenikista eli arseenista seuraavaa: aine estää eliöiden aerobisen soluhengityksen, joka aiheuttaa happikatoa ja veren ja ihon sinertymistä. Joten ehkä jätän väliin.

Tunnen, että nämä haluni estävät minua kehittymästä henkisesti. Esimerkiksi filosofian lukemisesta ei tule mitään, koska heti kun yritän keskittyä, ajatus harhautuu ja alapää alkaa pullottaa. Se on aika ärsyttävää.

Haluan elää elämäni täysillä, en käsi housuissa.

sohvis
Kaspian 83.Oletko haluamassa luostariin tai jotain vastaavaa,pois kaikesta maallisesta "pahuudesta"?Nämä käärmeen myrkyttämät paheet minua ainakin kiinnostavat.Onkohan ylätuvan ukolla sattunut pikku virhe alamaisia suunnitellessaan.Meitä on joka lähtöön.Älykäs suunnittelija tyytyy yhteen hyvään.Minä olen hyvilläni,kulli seisoo tosi kovana parhaimmillaan.Harmi vaan,aina ei ole kohdetta kelle tuottaa hyvää seksiä.

Kaspian83
Kaspian 83.Oletko haluamassa luostariin tai jotain vastaavaa,pois kaikesta maallisesta "pahuudesta"?
En. Mielestäni seksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa. Kysymys haluista ei liity moraaliin, vaan inhimilliseen vapauteen. En halua kaivata seksiä, koska se rajoittaa elämääni. Haluaisin olla vapaa seksuaalisista impulsseista, jotta voisin elää täysipainoista elämää ja kehittyä ihmisenä.

sohvis
Kaspian 83.Oletko haluamassa luostariin tai jotain vastaavaa,pois kaikesta maallisesta "pahuudesta"?
En. Mielestäni seksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa. Kysymys haluista ei liity moraaliin, vaan inhimilliseen vapauteen. En halua kaivata seksiä, koska se rajoittaa elämääni. Haluaisin olla vapaa seksuaalisista impulsseista, jotta voisin elää täysipainoista elämää ja kehittyä ihmisenä.
Ugh.Nyt minä jummartaa.Kaikkea hyvää elämäsi varsiteille.Tässä pikku pätkä Kalle Päätalon tuotannosta.

M-82
Enpä ole masturboinnista koskaan onneksi syyllisyyttä tuntenut, enkä näe siinä mitään pahaa. Tokihan sitä naisen kanssa halunsa tyydyttäisi mieluiten, mutta aina ei voi voittaa. Tiesitkös, että parisuhteessakin sitä tapahtuu aika yleisesti, vaikka seksi olisikin hyvää.

horm
Onko täällä toista, joka toivoisi pääsevänsä eroon seksihaluistaan? Minua ärsyttää, kun haluaisi keskittyä johonkin, työtehtävään tai vaikka kirjan lukemiseen, niin eikös kohta ala ajatus harhailla seksin tms. suuntaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Entä mitä teette asialle?

[keskustelu siirretty]
Joo välillä on töissäkin mielessä vaikkei ois mitään seksiin viittaavaakaan. puutteessa varsinkin mutta ei oo vielä töitä haitannut

tiu tau
Pakko runkata ,kun toinen vaihtoehto on että ajan mittaan saattaatulla eturauhas vaivoja kun mällit jää sisään jos ei saa naida tarpeeksi usein. Itellä on muutaman turhan pitkän "paaston " aikana siemen neste muuttunut veriseksi, jonka hoito sitten vaatii tiheää rakastelua tai runkkausta pääasia että paikat tyhjenee.

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau:
Pakko runkata ,kun toinen vaihtoehto on että ajan mittaan saattaatulla eturauhas vaivoja kun mällit jää sisään jos ei saa naida tarpeeksi usein. Itellä on muutaman turhan pitkän "paaston " aikana siemen neste muuttunut veriseksi, jonka hoito sitten vaatii tiheää rakastelua tai runkkausta pääasia että paikat tyhjenee.
Jos siemenneste on muuttunut veriseksi,kannattaa asia tutkituttaa.Kivessyövän oireina esiintyy verisyyttä spermassa.Toivottavasti kysymys ei ole siitä.

Isoisä
Kun Vanhan Laatokan Valamon luostarin perineteistä vuorokausirytmiä noudattaa, niin seksihalut kyllä laantuvat siedettäviksi.

Eli raskas (mielummin ruumiillinen) työ, ravinnon rajoittaminen siten, että on aina hieman nälkä (sääntönä oli, ettei pöydästä pitänyt koskaan nousta ihan kylläisenä, varsinaiset paastonajat olivat sitten erikseen) ja unen rajoittaminen n. viiteen tuntiin vuorokaudessa (keskellä yötä n. parituntinen jumalanpalvelus ja varhain aamulla sama uudestaan).

Tuo järjestys, jossa on huomioitu ihmisen tarvehierarkia (eli ravinnon ja unen tarve ovat pitemmän päälle ensisijaisia seksuaaliviettiin verrattuna) teki selibaatista helpon. Toimii, jokainen voi koettaa (nuo parituntiset yölliset jumalanpalvelukset voi korvata vaikka sillä filosofian luvulla, mutta seisaaltaan eikä istuen tai maaten)!

Jonkin ajan kuluttua, sikäli jos ajatukset harhailevat, ne pyörivät ruoan ja levon eikä seksin ympärillä.

tiu tau
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau:
Jos siemenneste on muuttunut veriseksi,kannattaa asia tutkituttaa.Kivessyövän oireina esiintyy verisyyttä spermassa.Toivottavasti kysymys ei ole siitä.
Oon kerran käyny lääkärissä ja ei pitäs olla mitään vakavaa. vasta yli 50v aletaan tutkia jos on samaa vikaa. Veri voi tulla siitä syystä/kin jos nai tai runkkaa liian rajusti etta penis jotenkin taipuu liikaa niin verisuonia katkeilee. Verisyys on loppunut yleensä viikon ta ikahden päästä

Yhteistyössä