Eronneella kaverilla oli loma (etävanhempi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tapaa lapsia sopimuksen mukaan joka toinen vkonloppu. No nyt oli 4 vkon loma ja piti lapsia huimat 2 PÄIVÄÄ ylimääräistä! Kun kuulemma maksaa elareita joka tapauksessa täydet, vaikka kuinka paljon pitäisi niin ei varmana pidä ylimääräistä. Ja ex ei kuulemma saa "pitää lomaa" hänen rahoillaan ja hän ei lomaansa "lasten vahtimiseen" tuhlaa!!!!

Ok, ei ole minun asiani, mutta vedin kyllä järkyt herneet nenään ja haukuin koko ihmisen! Ei helvetti, että joku voi mosottaa jostain elatusmaksuista ja sen takia pitää lapsiaan lomallaankin vaan joka toinen viikonloppu :( Ei mahdu mun jakeluun ei. Erosta on alle vuosi aikaa ja sitä ennen tää kaveri oli todella osallistuva vanhempi :(

Lapsiparat. Mä en ymmärrä kuinka joku ei piittaa lapsistaan ja nuputtaa jostakin elareista.

Exällä alkoi loma ja ens viikko saatiin sovittua niin ettei likan tarvitte mennä varahoitoon, on isällään mun töiden ajan. Sitten on muutamana päivänä hoidossa jonkun aikaa ja muuten mulla tai isällään. Ei exäkään halua likkaa pitää hoidossa turhanpäiten.

erosta on niin vähän aikaa et tunteet on vielä pinnassa.Lapsien kanssa kun on viettänyt pari päivää ja joutuu taas eroon heistä on tuskaisaa, joten ymmärrettävää ettei sitä halua kokea useammin.

yleensä kuitenkin parin vuoden jälkeen tunteet helpottaa ja jaksaa taas enemmän olla lastensa kanssa.

Harmi et lapset kärsii tossa kun toinen vanhempi tekee noin. En tiedä eron syitä mut toisaalta tuntuu et noi elarit on niin kauheen isoja toisinaan ja etävanhempi tiukoilla niitä maksaessaan etten mää toisaalta myös ihmettele miks on niistä vihainen.. Sit vois ottaa sellasen huoltosopimuksen et vuoroviikoin toisella ja taas seuraava viikko toisella ja kumpikaan ei maksa elareita..