Eron jalkeinen masennus,onko muilla? =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
Erosta muutama kuukausi aikaa.kyse toistakymmentä vuotta kestäneestä suhteesta.

Nyt tullut hirveä ikävä,vanhaa kotia,puolisoa,kaikkea sitä maailmaa mikä silloin oli ja jota enää ei ole. ;(

Olen tosi masentunut,jatkuvasti itkuinen,en jaksa huolehtia kodista,en hoitaa ystävyys suhteita.Olen aika rikki.On niin kova kaipuu takaisin.Mutta paluuta ei taida olla entiseen,ex puolison mielestä. Kaikki hössöttää joulua,mulla sitä ei tänä vuonna ole.Lapset on ex puolisolla joulun jossa on hänen sukulaiset jo laittaneet talon koristeisiin.Mulla ei oo ketään joka edes auttais.Mä en jaksa laittaa edes joulu koristeita,ei tunnu miltään.

Aaton istun yksin tyhjässä ja kylmässä asunnossani joka ei tunnu kodilta.

Miten jaksaa eteenpäin kun tuntuu ettei ole enää mitään?

ero pitää surra ja silti haikeus jää. joskus minäkin huomaan vielä olevani haikea, vähän surullinen siis, mutta sen kanssa vain opittava elämään. oletko käsitellyt eroa esim jonkun oppaan avulla tai puhumalla? parisuhde on siis kuollut, se on vain surtava. voimia.

Ei kai muuta apua voi antaa kuin ajatella että ens jouluna kaikki on varmasti ihan toisin. Itselläni taas on sellainen tilanne, että eroajatus tuntuu pelkästään helpottavalta. Ainoastaan lasten takia tuntuu pahalta, mutta uskon, että kaikki muu on heillekin parempaa kuin nykyinen jatkuva huuto ja tappelu isän ja äidin välillä.

Yhteistyössä