Eron jälkeiset kiusanteot?

  • Viestiketjun aloittaja Paholaisäiti
  • Ensimmäinen viesti
Paholaisäiti
Mitä kaikkea olette järjestelleet exällenne koston nimissä eron aikana ja sen jälkeen? Itse myönnän aika laillakin kaikenlaista suunnitelleeni, ja melkein kaiken tehneenikin, mutta en vain voi tälle koston himolle mitään. Pahin on ehkä käyttämäni insestisyytös yhteisestä lapsestamme. Neuvolassa ymmärsivät mua ihan hyvin, kun kerroin vain että siskoni yllytti.

Uskallatteko te paljastaa millainen piru sisällänne muhii?
 
hellsbells
Just. Hoitoon vaan!

En ole mitään kostoja suunnitellut tai miettinyt, sen verran äkkipikanen joskus olin (kun olin saanut kuulla pettämisestä ym paskasta), että heitin ex-äijän naamalle kahvit. Sekin oli maitokahvia, että eipä tainnu edes kirvellä.
 
poika3
Joo, enpä minäkään ole eksälleni millään tavalla kostanut. Joskus olen joutunut lapselle oikomaan eksän käsityksiä. Mutta taitaapa lapsikin jo oikeasti ymmärtää, että isä puhuu yhtä ja tekee toista.
Mun esikoinen on siis pian 16-vuotias, ja ollaan erottu siis 13 vuotta sitten. Pojan isä tekee vähän väliä ihmetempauksia. Tapaamissopimuksen mukaisesti pojan pitäisi olla isänsä luona 10 päivää kuukaudessa. Viime kuussa oli peräti 2. Ja näin siksi, että isä on perunut tapaamiset. Tavallisesti on enää 4 päivää kuussa, ja tämäkin siksi, että isälle ajaa uusi perheensä ja sen perheen lapset (jotka kaikki eivät ole edes omia edelle). Esim. tämän hänen uusioperheensä lasten kuljetukset aiheuttavat sen, ettei isä voi kuljettaa omaa lastaan esim. kouluun.

Mutta yhden hyvän jäynän olen kuullut, tämä tosin pitää tehdä ennen kuin eroaa. Ko. tapauksessa eksä oli siis pettänyt, ja ennen eroa nainen sitten tunki onton verhotangon sisään kalaa. Kun kalat siellä mätänivät ne tietysti haisivat, eikä eksä löytänyt hajun lähdettä millään.
 
paholaisäiti perseestä
Alkuperäinen kirjoittaja Paholaisäiti;27541984:
Mitä kaikkea olette järjestelleet exällenne koston nimissä eron aikana ja sen jälkeen? Itse myönnän aika laillakin kaikenlaista suunnitelleeni, ja melkein kaiken tehneenikin, mutta en vain voi tälle koston himolle mitään. Pahin on ehkä käyttämäni insestisyytös yhteisestä lapsestamme. Neuvolassa ymmärsivät mua ihan hyvin, kun kerroin vain että siskoni yllytti.

Uskallatteko te paljastaa millainen piru sisällänne muhii?
siis oikeesti ootko ihan kunnossa,ihan vaan tollasen pikku jäynän teit ja syytit turhaan insestistä..mitä jos sun ex menis sossuille sanoo että käytät teidän lasta seksuaalisesti hyväksi?! oisko hauska pila?!
 
"RIIKKA"
sanoin lapsen isälle, että lapsi itkee ikävää, vaikkei ole kertaakaan itkenyt tai sanonut ikävöivänsä edes. Tiesin sen kolahtavan eksää kovimpaan paikkaan lähtönsä jälkeen.

Että aika pienillä vesillä näköjään liikun, vaikka luulin katkeruuteni olevan valtava. Olla aikuinen, on taito jonka olen oppinut vasta eron jälkeen kun on pitänyt valita se satuttaako itseä vai lastaan.
 
FreshFruit
Siis kyllä mäkin ymmärrän katkeruuden ja sen myötä toiselle päin naamaa huudetut solvaukset sun muut. Mutta raja menee ehdottomasti siinä kun sotketaan muita ihmisiä asiaan. Tossa ap:ssä vieläpä aivan äärimmäisen mauttomalla tavalla. Se on erossa vähän sama kuin parisuhteessakin, että riidellään vaikka kuinka rankasti mutta riidellään ilman yleisöä, sen kaikessa merkityksessä. Mulle tuli tosta oikeesti paha olo kun mietin miltä tosta ex-miehestä tuntui tulla syytetyksi täysin viattomana ja suhteessa jokaikiselle rakkaimpaan, omaan lapseen.
 
"Mämä"
joo, tää on hyvä: Naiselta kului ensimmäinen
päivä omaisuutensa
pakkaamiseen
laatikoihin,koreihin ja
matkalaukkuihin.
Toisena päivänä hän soitti
muuttomiehet hakemaan
hänen tavaransa.
Kolmantena päivänä nainen
istui viimeistä kertaa heidän
kauniin olohuoneensa pöydän
ääressä kynttilänvalossa. Hän
laittoi pehmeää
tunnelmamusiikkia soimaan ja
nautti puoli kiloa katkarapuja,
rasian kaviaaria sekä pullon
hyvää valkoviiniä.
Syötyään nainen kiersi
jokaisessa huoneessa laittaen
joka ikisen verhotangon
onttoon sisäosaan kaviaarin
kastettuja puoliksi syötyjä
katkaravun pyrstöjä. Sitten hän
siivosi keittiön ja lähti pois.
Kun mies sitten palasi uuden
tyttöystävänsä kanssa taloon,
muutaman
ensimmäisen päivän aikana
kaikki tuntui niin, niin ihanalta.
Sitten,
pikkuhiljaa, talo alkoi haista. He
yrittivät kaikkea mahdollista:
siivosivat talon, pyyhkivät
paikat kostealla rätillä,
tuulettivat koko asunnon.
Tarkastettiin, ettei
ilmastointikanavissa ollut
mitään kuolleita
eläimiä, matot vietiin pesulaan,
ja ilmanraikastimia laitettiin
roikkumaan joka puolelle.
Sitten paikalle tilattiin
tuholaisten torjujat, ja
huoneiston desinfioinnin ajaksi
mies ja tyttöystävänsä joutuivat
muuttamaan ulos
huoneistosta parin
vuorokauden ajaksi. Tämän
jälkeen kallis kokolattiamatto
jouduttiin uusimaan. Mutta
mikään ei toiminut.
Ihmiset lakkasivat käymästä
kylässä pariskunnan luona.
Remonttimiehet kieltäytyivät
työskentelemästä talossa.
Kotiapulainen irtisanoutui.
Lopuksi he itsekään eivät
kestäneet enää pidempään,
vaan päättivät muuttaa pois
talosta.
Kuukauden kuluttua, vaikka he
olivat pudottaneet talosta
pyydetyn hinnan puoleen, he
eivät pystyneet löytämään
ostajaa löyhkäävälle
talolleen. Sana levisi, ja lopulta
paikalliset kiinteistönvälittäjät
kieltäytyivät ottamasta taloa
välitettäväksi. Lopulta heidän
täytyi ottaa pankista iso laina
voidakseen hankkia itselleen
uuden talon.
Sitten ex-vaimo soitti miehelle
ja kyseli kuulumisia. Mies kertoi
koko tarinan löyhkäävästä
talosta. Nainen kuunteli
kohteliaasti miehen koko
vuodatuksen ja sanoi
kaipaavansa kovasti vanhaa
kotiaan ja sanoi olevansa
valmis tinkimään erossa
sovittua summaa pienemmäksi,
mikäli hän vain saisi vanhan
kotinsa takaisin.
Mies ajatteli, että ex-vaimolla ei
ollut mitään käsitystä siitä,
kuinka paha haju oli, ja hän
suostui myymään talon naiselle
hintaan, joka oli noin 1/10 siitä,
minkä arvoinen talo oli alun
perin ollut, mutta vain sillä
ehdolla, että ex-vaimo
allekirjoittaisi paperit samana
päivänä.
Nainen suostui, ja hänen
lakimiehensä hoiti paperit
kuntoon tunnin kuluessa.
Viikkoa myöhemmin mies ja
hänen tyttöystävänsä katselivat
hymyillen muuttomiehiä, jotka
kantoivat kaikki heidän
tavaransa
ulos talosta...
... mukaan lukien verhotangot.
 
rahaakas
Mä tyhjensin kaikki tilit, joihin meillä oli yhdessä käyttöoikeus. Pankkitilit, S-tili ja lasten pankkitilit eli yhteensä joitakin tuhansia. Niin ja yhteisestä autosta tein tekaistun luovutuspaperin ja siirsin omiin nimiini. Siinäpä jäi paskakasa nuolemaan näppejään, jalkamiehenä. Muutin 200km päähän ja näkee lapsiaan vaan kun on rahaa maksaa bussimatkat niille kun ei pääse hakemaankaan, hah!
 
-
Voin sanoa pahasti päin naamaa ja olla ilkeä. Mutta en mä siihen lähde, että alkaisin valehtelemaan exän tehneen jotain mitä se ei ole tehnyt. Mun mielestä aika sairasta.Kyllä ihmisellä pitäis olla kostonhimoissakiin jonkinlainen järki päässä. Toiseksi, ihan sama, miten paska se exä on ollut. Itseppähän valitsit sen lastesi isäksi, joten pitäis vähän ottaa siitäkin vastuuta. Ei mun mielestä toinen vanhempi saa häiritä lastensa suhdetta toiseen vanhempaan.
Toiseksi mua ottaa niin aivoon tollaset kusipäät, jotka valehtelee tullensa raiskatuiksi tai heittelee ilmoille ties mitä perättömiä insestisyytöksiä. Tollaset teot kusee sitten sen nilkoille, joka on oikeasti kokenut vääryyttä, koska kukaan ei oikin usko niitä tollasten valehtelijoiden takia.
 
Viisaus ei asu meissä
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27546643:
musta on niin lapsellista tuollainen. jos on erottu oli se syy kummassa hyvänsä, niin mitä se enää auttaa tehdä kiusaa. terveellisempää on jatkaa elämäänsä. ottaa oppia entisistä virheistä ja rakentaa kaikki uudelle pohjalle
Ehdottomasti samaa mieltä! Kaikki kiusaaminen yms. on tavallaan roikkumista siinä exässä ja eron mukanaan tuomassa katkeruudessa. Myrkyttää pahimmillaan exän, yhteiset lapset ja etenkin oman mielensä. Mitä järkeä?
 
"vieras"
Sairasta. Järkyttävintä aloituksessa oli lapsen sotkeminen kostoon (perätön insestsyytös, voi oksennus!!!).

Ymmärrän kiukun, katkeruuden ja AJATUKSET kiusanteosta (joka kohdistuu vain siihen eksään) mutta ryhtymisen tuumasta toimeen ei kyllä herätä sympatiaa.
 
Järjetöntä ja epäloogista käytöstä tuollainen. Varsinkin jos on lapsia niin suhteiden hyvinä säilyttäminen tulee olla tavoitteena. Loukkauksia tulee yleensä molemmin puolin ja tälloin toisen pitää ymmärtää ne, onhan molemmat emotionaalisesti stressaantuneita.
 
Tiedän kaverini tehneen perinteiset, eli kuurannut wc-pytyn exänsä hammasharjalla. :whistle:

Aika karmivaa oikeasti alkaa kostamaan, mutta toisaalta varmaan tuntuu turhauttavalta, jos on vaikka viettänyt vuosikausia puolisonsa kanssa ja tämä ottaa ja lähteekin toisen mukaan tms. Varmaan siinä vaiheessa kaikenlaiset tuntemukset ja niiden purkaminen on tavallista?! Riippuen paljon asioista. : /
 
wc-raikas
Tiedän kaverini tehneen perinteiset, eli kuurannut wc-pytyn exänsä hammasharjalla. :whistle:

Aika karmivaa oikeasti alkaa kostamaan, mutta toisaalta varmaan tuntuu turhauttavalta, jos on vaikka viettänyt vuosikausia puolisonsa kanssa ja tämä ottaa ja lähteekin toisen mukaan tms. Varmaan siinä vaiheessa kaikenlaiset tuntemukset ja niiden purkaminen on tavallista?! Riippuen paljon asioista. : /
Toi on kyl niin mietoo sarjaa... tunnustan polttaneeni kaikki exän valokuvat, heittäneeni sen typerät urheilupalkinnot roskiin ja meitin pojalle annoin vasaran käteen ja käskin lyömään isiä eli hajottamaan sen ärsyttävän hymypoikapatsaan
 
,,,
Mä tyhjensin kaikki tilit, joihin meillä oli yhdessä käyttöoikeus. Pankkitilit, S-tili ja lasten pankkitilit eli yhteensä joitakin tuhansia. Niin ja yhteisestä autosta tein tekaistun luovutuspaperin ja siirsin omiin nimiini. Siinäpä jäi paskakasa nuolemaan näppejään, jalkamiehenä. Muutin 200km päähän ja näkee lapsiaan vaan kun on rahaa maksaa bussimatkat niille kun ei pääse hakemaankaan, hah!
Koita keksiä parempi. Tossa kohtaa olisit aika hyvässä yhteistyössä virkavallan kanssa. Eikö löydy mielikuvitusta ollenkaan?
 
hemma bra, borta bäst
Koita keksiä parempi. Tossa kohtaa olisit aika hyvässä yhteistyössä virkavallan kanssa. Eikö löydy mielikuvitusta ollenkaan?
Ei munkaan mielestä autoa noin vaan siirretä omiin nimiin. Vai eikö tässä tapauksessa muka exä välittänyt tuosta mitään? Jos ei, niin eikö olisi kannattanut siirrellä kaikkea muutakin omiin nimiinsä?
 

Yhteistyössä