Eroko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ansuli

Vieras
Pakko nyt purkaa tunteita. Olemme seurustellu jonkin aikaa ja nyt riidelty monta päivää. Kaikki sai alkunsa ku oltiin suunniteltu et vietetään aikaa kahdestaan, ilman lapsia jotka molemmil on entisestä suhteesta. No mies sit päättikin lähtä baariin yksin ja ilmotti siitä viestillä. Helvetti soikoon,olis sanonut suoraan ettei mun seura kiinnosta. Pahotin mieleni ihan täysin. Tätä riitaa ei olisi jos olisin vain ollut et mee vaan,mutta et meidän suunnitelmat meni siinä et miehelle oli baarireissu tärkeämpi. Nyt olen yrittäny selvittää et missä mennään,mut mies ei halunnut nähdä ja puhua. Sanoi vain et alkoi ahdistaan ku suutuin. Nyt ei tiedä et haluaako edes jatkaa suhdetta mun kans. Olen pyytänyt anteeksi omaa käytöstä. Olemmeko tulleet suhteen tien päähän.. Rakastan häntä valtavan paljon,mut riittääkö se rakkaus aina. Haluaisin uskoa et mieskin rakastaa vielä mua. Tuntuu vaan niin toivottomalta ku ei tiiä jatkuuko tää vai loppuuko.onko seuraavan riidan jälkeen sama tilanne et miettii haluaako olla. Neuvoja?

Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi omaa käytöstä. Sinulla oli oikeuskin suuttua. Ja valitettavasti: jos teillä on vähän yhteistä aikaa, ja mies käyttää sen vapautuneen ajan YKSIN baariin menemiseen niin silloin hän ei rakasta sinua samoin kuin sinä häntä. Älä tuhlaa rakkauttasi ihmiseen joka ei osaa sitä arvostaa.

MIES lähtee baariin, ja nyt SINÄ selvität että missämennään??
Ymmärsinkö oikein.

ÄLÄ ala kerjäämään miestä..hän taisi valintansa tehdä, ja mies joka rakastaa on vähän häntä koipien välissä jos morsian on loukaantunut, eikä käännä riitaa ympäri niin että HÄN jättää sinut.
Mies haluu susta eroon, tai sit on vaan viinapiru vieny miehen. Molemmisssa tapauksissa se on miehen valinta. ,.jos ei haluais susta eroon ja rakastais, niin ei olis ruvennu testaamaan miten käy kun lähtee baariin vaikka lapsenvahdit on hankittu sitä varten että saatte olla kahden.

Kun minä suutuin miehelle, kännisistä mokista, niin mies kaivoi mut esiin vängällä, ja polvillaan kerjäsi takaisin., MUN ei todellakaan tarvinu anteeksipyydellä että olin ollut vihainen.
Enkä todellakaan ole mikään mulkku akka joka menee henkilökohtaisuuksiin, vaan aiheesta suutuin.

Periaatteessa sama tilanne. Menee hermo, kun ei tiedä, missä mennään. Meillä ei ole ollut mitään baareja, sen sijaan riitoja. Nyt sitten kun kysyin, että nähdäänkö, tuli vastaukseksi ei jaksa. Aina ennen on kummasti jaksanut. Totuus olisi aina kiva tietää, vaikka se ei sitten miellyttäisikään.

Kiitos vastanneille! Tänään juteltiin puhelimessa ja sitä enemmän tää menee solmuun ku yritetään selvitellä. Mies haluaa omaa aikaa miettiä mitä haluaa ja haluaako olla mun kans. Mä kuulemma painostan ku yrittänyt ottaa selvää meidän väleistä. Häntä ahistaa ja mun tavat ärsyttävät. Sen tarkemmin ei asiasta puhuttu. Toki tämä tullaan käymään kasvot vastakkain pohja mutia myöten! En tiedä miten meidän käy.

On ymmärrettävää, että kumpikin haluaa omaa aikaa. Täytyy vain sopia siitä etukäteen, eikä lähteä yllättäen silloin, kun on tehty muita suunnitelmia.

Yhteistyössä