A
Ansuli
Vieras
Pakko nyt purkaa tunteita. Olemme seurustellu jonkin aikaa ja nyt riidelty monta päivää. Kaikki sai alkunsa ku oltiin suunniteltu et vietetään aikaa kahdestaan, ilman lapsia jotka molemmil on entisestä suhteesta. No mies sit päättikin lähtä baariin yksin ja ilmotti siitä viestillä. Helvetti soikoon,olis sanonut suoraan ettei mun seura kiinnosta. Pahotin mieleni ihan täysin. Tätä riitaa ei olisi jos olisin vain ollut et mee vaan,mutta et meidän suunnitelmat meni siinä et miehelle oli baarireissu tärkeämpi. Nyt olen yrittäny selvittää et missä mennään,mut mies ei halunnut nähdä ja puhua. Sanoi vain et alkoi ahdistaan ku suutuin. Nyt ei tiedä et haluaako edes jatkaa suhdetta mun kans. Olen pyytänyt anteeksi omaa käytöstä. Olemmeko tulleet suhteen tien päähän.. Rakastan häntä valtavan paljon,mut riittääkö se rakkaus aina. Haluaisin uskoa et mieskin rakastaa vielä mua. Tuntuu vaan niin toivottomalta ku ei tiiä jatkuuko tää vai loppuuko.onko seuraavan riidan jälkeen sama tilanne et miettii haluaako olla. Neuvoja?