eroko muka tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän pieninä palasina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis rahatta ei on vaikea päästä mihinkään.. "Ei ihme että oot moisessa liemessä. Ite sen olet keittänyt joten lusikoippa se nyt sit ihan itse!"
! ei taida kyllä rakkaudesta juuri tietää, saatika sitten lukenut koko ketjua

Sain sen nyt luettua ja säälin sua ihan pikkiriikkisen. Siis kauheeta kun ei ole ketään kehen turvata hädän hetkellä. Se on surullista! =/

MINÄ voisin turvautua, mutta paikkaan jonne KOIRAA EI voi viedä. Asiat erikseen. Nyt on kaikki sanottava sitten sanottu. Minä en sääliänne kaipaa. Ja sain yhden saman kokeneen kommentin, sitä lähinnä kaipasin. Toivotaan että täälläkin asiat kääntyisi parhain päin, voittaisin edes lotossa. Ja myös tukea sekavaan oloon. Mutta ylläri ylläri, eihän palsta ole mitään ilman marisijoita ja mielen pahoittajia-oloni ei ole kovin hyvä nyt muutenkaan joten voitte jättää kettuilunne toisaalle.

No tee nyt jotain konkreettista palstalla ihmettelyn sijaan. Soita soskusta aika, että pääset sinne juttelemaan takuuvuokrien maksusta, soita asuntotoimistoon, opiskelijana saat varmaan opintolainaa, jolla selvitä alkuun. Toimi. Ei sinua kukaan siellä kotona auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tee nyt jotain konkreettista palstalla ihmettelyn sijaan. Soita soskusta aika, että pääset sinne juttelemaan takuuvuokrien maksusta, soita asuntotoimistoon, opiskelijana saat varmaan opintolainaa, jolla selvitä alkuun. Toimi. Ei sinua kukaan siellä kotona auta.

Kunhan aikansa kuluksi marisee! Ei se mitään tee...

Yhteistyössä