Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näin elämä opettaa: ota mies asuntoosi, mutta älä koskaan itse muuta asumaan miehen asuntoon.
Hyvä opetus!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näin elämä opettaa: ota mies asuntoosi, mutta älä koskaan itse muuta asumaan miehen asuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Koiraäiti:No.... Meilläkin miehellä oli joskus pinna kireällä, kun pentu oli villeimmillään. Vaikka pennut on ihania, niin osaahan ne olla rasittaviakin sisään pissimisineen ja varpaiden syömisineen. Ei se kyllä meistä eroon halunnut, mutta kiukutteli jotain. On niin sanotusti hitaasti syttyvää tyyppiä. Nyt on jo ihan kiintynyt 8 kk koiruumme ja hoitaa melkein kaikki lenkitykset ja muut. Toivotaan että sinunkin mies kasvaa sisään asiaan. Joillekin se "perheenperustaminen" tulee sitten kuitenkin yllätyksenä, vaikka sitä ite haluaisikin.
Muakin kyllä kinnostaisi teidän iät. Miun mies 27v. ja silti otti vastuun ottaminen koville.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Niin meinaat sit tuommosen koopääukon takia luopua koirastasi?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Puhu sen ukkosi kanssa kunnolla.
Mulla kyllä on jotenkin sellanen kutina, että miehesi käytöksessä on nyt kyse muustakin kuin pelkästä koiranpennusta.
Alkuperäinen kirjoittaja henttu:Kannattaa alotella soittelemaan niistä opiskelijakämpistä niinkuin täällä viisaasti neuvottiin. En usko että mies ainakaan tuosta paranee jos joskus lapsetkin on kuvioissa. :/ Inhottavaa tuollainen... Kai muistat pissattaa ja kakattaa pentua tarpeeksi usein, että oppii ulos tekemään asiansa? En muista kuinka kauan meillä kesti tuo sisäsiistittömyys, oppi aika nopeasti ulos tekemään asiansa. Eri asia oli sitten lopettaa sormien ja varpaiden ja kantapäiden nirhailu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:Niin, ja miten minä herrajestas opiskelijasuntoon kun EI OLE RAHAA. Ei säästöjä pennin penniä, ei tuloja sen vertaa että voisi säästää. Tuista jää aina aika tarkalleen 50e ylimäärästä ja sillä ostan ruokaa meille.
Alkuperäinen kirjoittaja josku:Sinuna soittaisin sukulaiset läpi ja sanoisin että olen evakkoon lähtemässä. Itse ainakin tiedän että saisin koirineni paikan, jossen sukulaisilta niin sitten joku tuttava ainakin tarjoaisi paikan. Sinun tilanteesta en tiedä, mutta tuntuu kummalta jossei ole KETÄÄN johon turvautua hädän tullen.
Aikamoisessa liemessä kyllä lienet, jos töitä ei voi tehdä ja tuet ei riitä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onko se nykyinen asunto miehen? Vai teidän molempien nimissä? Yksityiseltä vuokrattu vai kunnalta/VVOlta tms? Mietin nimittäin, että onko sen lähtijän pakko olla juuri sinä?Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:En ehdi niitä kyllä ihan hetkessä saamaan takaisin. Ulosotto ei ota opiskelijalta rahaa, vasta sitten kun menen töihin niin ne alkaa velottamaan. Ja vaikka aloittaisin maksamisen nyt, niin menee vuosi ainakin..On katsos niin huonot tuet että eläminen täytyy turvata. Ja aika tiukilla tässä ollaan oltu kun mies työtön.
Minäpä minä-alivuokralainen. En ole ihan tampiona täällä keskustelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onko se nykyinen asunto miehen? Vai teidän molempien nimissä? Yksityiseltä vuokrattu vai kunnalta/VVOlta tms? Mietin nimittäin, että onko sen lähtijän pakko olla juuri sinä?Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydän pieninä palasina:En ehdi niitä kyllä ihan hetkessä saamaan takaisin. Ulosotto ei ota opiskelijalta rahaa, vasta sitten kun menen töihin niin ne alkaa velottamaan. Ja vaikka aloittaisin maksamisen nyt, niin menee vuosi ainakin..On katsos niin huonot tuet että eläminen täytyy turvata. Ja aika tiukilla tässä ollaan oltu kun mies työtön.
Minäpä minä-alivuokralainen. En ole ihan tampiona täällä keskustelemassa.
Enpä jaksa miettiä millä auttaa kun sun asenne on tuommoinen kun toiset yrittää sua auttaa. Ei ihme että oot moisessa liemessä. Ite sen olet keittänyt joten lusikoippa se nyt sit ihan itse!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jaksaa ainakin tekstiä suoltaa..siis AP..