uiui
lapsi 10kk ja toinen tulossa rv 24 eli mulla suht rankkaa.. mies ei auta yhtään.. koko ajan huonolla tullella, hermostunut.. ei tiedä mikä itseään vaivaa.. nyt ollut töissä,enkä edes vaivannut kotitöillä ym.. tänään alko mankuu ittelleen aikaa.. kerranki ku meillä olis ollu yhteistä vapaa.. sanoin ettei käy koska mäkään en pääse mihinkään koskaan, ku se ei osaa olla lapsensa kanssa.. mökötti sohvalla ja sain sen vähän paremmalle tuulelle, alko vinkuu et haluu pizzaa.. laitoin uuniin ja sit olisko pitänyt lähtee herralle hakee jäätelöö 15 km päästä.. sanoin etten jaksa.. ja totesin vaan et olisin minäkin kukkia aamulla halunnut.. suuttu ihan totaalisesti.. uhkas et menee ryöstää kukkakaupan ja syytti et miks en sanonut ku oltiin kaupassa tänään..
yhtäkkiä alko hakkaa itteään ja paiskas käden suoraan tietokoneeseen.. lapsi pelästy ja heräs.. alko itkemään.. mä menetin hermoni ihan totaalisesti ja huitasin miestäni(väärin..)mut ei pinna kestänyt ku pelotti lasta.. lapsi ei siis nähnyt tätä.. mies paiskas maitopurkin päin mua/seinää.. ja kaikki maidot ulos..
lähti menee huusi vaan mennessään et tätä se on ku sidon liikaa...
SIDON MIHIN??? mähän täällä istun kaikki päivät kotona ja annan hänen tehdä yleensä mitä huvittaa.. saa nukkua myöhään.. ei hoida tosiaan lastamme yhtään.. kannattaisko erota..? en halua et lapsi joutuu kokemaan tätä toisten? ja mistä alotan? tietysti haluan ensin asunnon mut mut antakaa jotain käytännön neuvoja..
en halua tätä.. siis tällästä suhdetta et joudutaan pelkäämään lasten kanssa.. ja mitään tukea en koskaan saa.. yksin saan tehdä kaikki.. jos itken niin kysytään vaan et mitä vittua sä taas poraat.. ja seksiä ei harrasteta.. kerran parissa kuukaudessa..
tahtoo pois!!!
yhtäkkiä alko hakkaa itteään ja paiskas käden suoraan tietokoneeseen.. lapsi pelästy ja heräs.. alko itkemään.. mä menetin hermoni ihan totaalisesti ja huitasin miestäni(väärin..)mut ei pinna kestänyt ku pelotti lasta.. lapsi ei siis nähnyt tätä.. mies paiskas maitopurkin päin mua/seinää.. ja kaikki maidot ulos..
lähti menee huusi vaan mennessään et tätä se on ku sidon liikaa...
SIDON MIHIN??? mähän täällä istun kaikki päivät kotona ja annan hänen tehdä yleensä mitä huvittaa.. saa nukkua myöhään.. ei hoida tosiaan lastamme yhtään.. kannattaisko erota..? en halua et lapsi joutuu kokemaan tätä toisten? ja mistä alotan? tietysti haluan ensin asunnon mut mut antakaa jotain käytännön neuvoja..
en halua tätä.. siis tällästä suhdetta et joudutaan pelkäämään lasten kanssa.. ja mitään tukea en koskaan saa.. yksin saan tehdä kaikki.. jos itken niin kysytään vaan et mitä vittua sä taas poraat.. ja seksiä ei harrasteta.. kerran parissa kuukaudessa..
tahtoo pois!!!