Erogallup!

  • Viestiketjun aloittaja 123321
  • Ensimmäinen viesti
123321
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut?
2.Milloin olet eronnut viimeksi?
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta
4.Mitä olet oppinut eroistasi?
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu?
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset?
 
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut? Tuli 3 vuoden rajapyykki vastaan.
2.Milloin olet eronnut viimeksi? mmm... seitsemän-kahdeksan vuotta sitten
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta Koska siinä ajassa kerkes huomaamaan, ettei läpielämän eläminen tule onnistumaan.
4.Mitä olet oppinut eroistasi? En mitään....no sen, että parempia löytyy
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu? KYLLÄ, joka ikinen!
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset? Tuntuu, tähän haluaisin jämähtää.
 
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut? 6kk & 2 vuotta.
2.Milloin olet eronnut viimeksi? 2008
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta Ensimmäinen ei vain toiminut, ystävinä suhde oli parempi ja on edelleen :) Toisella kertaa päihteet (miehen osalta) voitti parisuhteen.
4.Mitä olet oppinut eroistasi? Myös itseään pitää osata arvostaa.
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu? Oli, todellakin..
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset? Tuntuu. Nykyisessä parisuhteessani olen saanut perheen ja häitä suunnitellaan. Aiemmissa parisuhteissa olin varma, etten halua ikinä naimisiin.
 
Ero
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut? - 30v
2.Milloin olet eronnut viimeksi? -4v sitten
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta-puoliso petti
4.Mitä olet oppinut eroistasi? -ei koskaan enaa liittoon
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu?- vaikea sanoa
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset?
- ei ole suhdetta.
 
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut?
- 2 ja puoli, 2, 3kk
2.Milloin olet eronnut viimeksi?
- Olikohan se vuosi 05-06
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta
- Ei kerta kaikkiaan sovittu toisillemme
4.Mitä olet oppinut eroistasi?
- Kunnioita myös toista osapuolta, älä ole itsekäs
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu?
- Kyllä, ehdottomasti!
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset?

- Kyllä, ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä, saman katon alla asutaan, kihloissa, lasta yritetään... Eli siis vakavammalla pohjalla kuin yksikään aiempi suhteeni. Ja rakastan miestäni ihan älyttömän paljon!
 
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut?
- 2v, 3, ja viimeisin huovaten ja soutaen 7 vuotta

2.Milloin olet eronnut viimeksi?
- 2009

3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta
- Ensimmäinen oli nuoruuden rakkaus ja hän jätti kun täytti 18. Toinen suhde päättyi miehen pahaan mustasukkaisuuteen jne ja lopulta en enää jaksanut. Viimeisin taisi loppua ennenkuin alkoikaan, lasten isä ja yritettiin moneen otteeseen olla kokonainen perhe kunnes ymmärrettiin ettei meitä olla tarkoitettu yhteen. Ystäviä ollaan.

4.Mitä olet oppinut eroistasi?
- Kunnioita ja arvosta itseäsi enemmän. Ja lasten takia ei yhdessä kannata olla.

5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu?
- Kyllä. Tai siis, en osaa kuvitella asiaa toisinpäin

6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset?
- En ole suhteessa.
 
1. Miten pitkistä suhteista olet eronnut? 4-vuotta

2. Milloin olet eronnut viimeksi? 2008 keväällä

3. Miksi olet eronnut, voit kai kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta? Tää oli mun eka vakava suhde ja olin 18-vuotta kun muutin itteäni vanhemman miehen kanssa yhteen 2004. Mies oli väkivaltanen ja molemmat käytettiin paljon alkoholia noihin aikoihin. Myös arkisin ryypättiin. Mistään ei oikeestaan juuri koskaan puhuttu, jotain pinnallisia asioita tai sitten istuttiin vaan hiljaa. Exä lähinnä jos äänessä oli haukku, arvosteli ja nöyryytti. Ite masennuin ja aloin juoda suhteen aikaan aina vaan enemmän ja enemmän. Mies myös petti mua mennen tullen, joista sain kuulla jälkeenpäin miehen hyvältä kaverilta. Kerran suhteen aikana pakkasin tavarat ja lähin, mutta jo seuraavana päivänä exä haki mut takas ja meno jatku entisellään. Ei siitä päässy eroon, joten vajosin ite samalle tasolle ja petin ja jäin kiinni ja suhde loppu siihen. Sitten eron alkuaikoina näin exää baarissa ja alko uhkailee, että pilaa multa kaikki tulevat suhteet ja ihan kaiken muunkin.

4. Mitä olet oppinut eroistasi? Sen, että tekee toiselle sen, mitä haluaa myös itselleen tehtävän. Kunnioitus, kuunteleminen, rehellisyys, avoimuus, puhuminen toiselle ja aidot tunteet toista kohtaan on tärkeää. Kukaan eikä mikään ole itsestäänselvyys.

5. Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu? Kyllä oli. Koska siitä alko mun henkinen toipuminen.

6. Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset? Kyllä tuntuu. Ja enemmän kuin mitään muuta, niin haluan todella että, tää kestää. Aijon omalta osaltani todella olla nykyiselle miehelle hänen rakkautensa arvoinen. Voin todella nyt sanoa suoraan, että rakastan miestäni aivan valtavan paljon, alussa autto mua pääsee tasapainoon, on tukenu kaikessa ja rakastaa todella mua ja näyttää sen myös sanoin ja teoin. En ois voinu sillon aikanaan uskoa todeks, että mun kohalle tämmönen onni tulis, haaveilin vaan ja lopulta lopetin haaveilunkin paremmasta, uskoin etten ole sellasta ansainnu.
 
Vermutti
1.Miten pitkistä suhteista olet eronnut? Edellinen suhteeni kesti lähes 11 vuotta (olen 28), sitä edellinen vuoden verran ja sitä edellinen myös vuoden.
2.Milloin olet eronnut viimeksi? Loppukeväästä, tänä vuonna.
3.Miksi olet eronnut, voit kertoa kaikista mutta erityisesti viimeisimmästä kerrasta Lukuisia syitä (tässä viimeisimmässä. Muut suhteet olivat suht kevyitä nuoruuden suhteita, vaikka vakavista syistä erosin silloinkin), tärkein se, etten voinut hyväksyä erästä exäni menneisyyteen liittyvää asiaa.
4.Mitä olet oppinut eroistasi? Ihmisistä ei koskaan tiedä mitä ne ovat tai mitä he ovat tehneet, ja vaikka ihminen olisi tehnyt vääriä valintoja elämässään, voivat he silti olla ihania ihmisiä. Asiat eivät ole musta-valkoisia.
5.Kun katsot taaksepäin, olivatko erot oikea ratkaisu? Kyllä.
6.Tuntuuko nykyinen parisuhteesi oikeammalta kuin edelliset? En ole nyt suhteessa, pieniä säätöjä, ei vakavampaa
.
 

Yhteistyössä