Eroamisen mahdoton yhtälö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KUKAMIKÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KUKAMIKÄ

Vieras
Olen eroamassa puolisostani, mutta hän pitää kiinni kynsin, hampain.Uusi suhde on jo alkanut, vaikkei näin saisi olla ja näin tapahtuu vain muille.
Olen yhtäkkiä maailman ihanin puoliso, jota ilman ei voi elää. En voi jäädä, mutta tunteet ovat ristiriitaiset.Vuosia olen ollut sisältä tyhjä tässä liitossa. Tukahduttavaa takertumista.

Alkuperäinen kirjoittaja KUKAMIKÄ:
Olen eroamassa puolisostani, mutta hän pitää kiinni kynsin, hampain.Uusi suhde on jo alkanut, vaikkei näin saisi olla ja näin tapahtuu vain muille.
Olen yhtäkkiä maailman ihanin puoliso, jota ilman ei voi elää. En voi jäädä, mutta tunteet ovat ristiriitaiset.Vuosia olen ollut sisältä tyhjä tässä liitossa. Tukahduttavaa takertumista.

Voi sinua, unohda uusi ihastus. Se ei voi toimia. Uuteen suhteeseen tulee painolastiksi ero ja uusi suhde kariutuu hyvin nopeasti monestakin syystä. Puheenaiheet ovat erossa , osituksessa, lasten ongelmissa; siis kaikessa muussa kuin kahden toisistaan pitävän ihmisen välillä on. Monet asiat ovat järjestämättä ja käytännöt eivät ole vakiintuneet, joten esim. matkalle lähdöstä voi päättää monikin ihminen. Suru on surtava ja haavat nuoltava, oma eromasennus on parannettava, sillä se tulee, vasta sitten ihminen on valmis kohtaamaan toisen. ja tämä on vain omalla kohdalla; oma lukunsa on uusi ihastus, josta voi paljastua vaikka mitä "ihanaa".

Kannattaa harkita lähtöä tutusta suhteesta seikkailemaan ja konttaamaan.

Yhteistyössä