Eroaisitteko huonon seksin takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Tuli vaan tosta -seksi on tylsää saman kaverin kanssa-ketjusta mieleen, että kuinka moni oikeasti eroaisi seksin takia, kun lapsetkin on. Monesti on joku sanomassa, että vaihda ukkoa. Meillä esim. ei oikein koskaan ( n. 15 v) ole seksihommat luistaneet ( ei vaan ole kai kipinää, tavattiin nuorina), niin kannattaako tässä molempien kärsiä koko loppuelämä vai pitäiskö erota nyt kun tätä elämää on vielä jäljellä? Kuitenkin muuten sujuu ihan hyvin ja lapsiakin on.

En tosiaan usko, että oisin edennyt miehen kanssa lapsiin asti, jos seksi ois ollut alusta asti huonoa. Mutta jos se yht'äkkiä muuttuis huonoksi, niin siinä pitäis kyllä alkaa ankaraan selvittään mistä se huonous johtuu ja puuttua siihen syyhyn. En nyt sentään miestä jättäis, paitsi jos kuviois olis kolmas osapuoli. Luonnollisestikin hänen puoleltaan.

Miksi olisin alun perin pitänyt ukkoa, jonka kanssa seksi kehnoa? Noh, taitoja voi yrittää parantaa molemmin puolin kannustavassa hengessä. Jos se ei kiinnosta, en tajua miksi olla yhdessä ihmisen kanssa, joka ei ole halukas tyydyttämään myös minua?

En eroaisi ennenkuin kaikki konstit ois käytetty. Olettekos ylipäätään jutellut tästä? Tärkeää on tietää mitä toinen tahtoisi. Ja ennakkoluulot pois, sitten tietää kun kokeilee :D

En eronnut huonon seksin takia,kärsin vain.Ero tuli ja olen todella onnellinen,ettei enää tartte sietää sitä huonoa hinkkaamista.Nyt jumalainen seksielämä,eli vika ei ollut itsessä.Sääliks käy exn nyksää.Ex kun kuvitteli olevansa aivan mahtava sängyssä,huonoin ikinä!

No sehän on kai niin että mikä itselleen on tärkeää... Voi kai seksitönkin liitto olla onnellinen, mikäli muuten asiat luistaa ja asia ei häiritse kumpaakaan. Itse en voisi olla suhteessa jossa asiat olisi näin, mutta minulle seksi onkin arvoasteikolla kärkipäässä.

Oletko koittanut ottaa ohjia omiin käsiisi? Kai erinäisillä virikkeillä, yhteisellä lomalla tai mikä nyt teille olisikaan ominaista, voisi yrittää saada vähän puhtia?

:hug: