Eroaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Jos miehesi mielestä tekisit aina kaiken väärin vaikka kuinka yrittäisit.Esim.syntyisi aina hirveä riita jos lapsi pitäisi viedä lääkäriin miehen mielestä turhaa touhua kuitenkin.Taas aamulla kävi näin.Kun lapsi ei syö eikä juo vein lääkäriin otettiin verikokeita yms.niin heti mies alkoi haukkumaan.Uhkaili myös ettei vie minua lomareisulle kun kerran vien lapsen turhaan lääkäriin.No huomenna tulee kokeitten tulokset sitten näkee veinkö turhaa vai en?

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Jos miehesi mielestä tekisit aina kaiken väärin vaikka kuinka yrittäisit.Esim.syntyisi aina hirveä riita jos lapsi pitäisi viedä lääkäriin miehen mielestä turhaa touhua kuitenkin.Taas aamulla kävi näin.Kun lapsi ei syö eikä juo vein lääkäriin otettiin verikokeita yms.niin heti mies alkoi haukkumaan.Uhkaili myös ettei vie minua lomareisulle kun kerran vien lapsen turhaan lääkäriin.No huomenna tulee kokeitten tulokset sitten näkee veinkö turhaa vai en?

No varmaankin eroaisin. Mutta sitä ennen: en olisi koskaan tuollaisen miehen kanssa lasta tehnytkään.

Ainoa syy mikä mulla johtais eroon olisi,että yksinkertaisesti en olisi suhteessa onnellinen.Johtuu se sitten mistä vaan eikä minkäänlainen korjausyritys toimi niin se olis mulla syy eroon.En välttämättä sitä osaisi eritellä yksittäisiin asioihin.Eli vastaapa kysymykseen:Oletko onnellinen miehesi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en tiennyt millainen mieheni olisi isänä ennen lapsen tehtyäni.

Eihän tuossa nyt ole kyse pelkästään siitä, millainen on isänä vaan ihmisenä ylipäätään... Tuskin oli sinulle kauhean ystävällinen ennen lastakaan, vai onko todella vasta nyt tuollaiseksi muuttunut?

Kyllä on tuollaiseksi lapsen syntymän jälkeen muuttunut aivan eri ihmiseksi.Luulin että rakastaa lastaan mutta miksi aina suuttuu kun vien lääkäriin?

Kuinka usein sä sitä sitten lääkäriin viet, jos kyse on jatkuvaluonteisesta ongelmasta? Eli ethän vaan ole itse muuttunut hysteeriseksi mammaksi, joka ei muuta tee kuin kyttää joka ainoaa lapsen iholle muodostuvaa näppylää. Itse en tuollaista käytöstä ja "uhkailua" mieheltäni hyväksyisi, mutta se olisikin sille niin epäluonteenomaista, että jos se sellaiseksi alkaisi, miettisin että vai oonkohan mä itse jotenkin muuttunut.

Juu sama olen.En häpeä sitä että olen ensimmäisen lapseni antanut adoptioon.Tämän nykyisen haluan pitää ja hänet olen hoitanut huolella.Normaali neuvolat ja jos on ollut tarvetta olen vienyt lääkäriin.

minä en ymmärrä miksi aikuinen ihminen "kiristää" toista aikuista jollakin lomareissulla ja jonkun lapsen lääkäriin viennin takia.sen ymmärrän jos ap juoksuttaa joka viikko lastaan lääkärissä,mutta mikä ihme se aikuinen mies on kiristämään?
onko se ap:n isä?
meillä ukolla alkoi kanssa tuollainen ihme kiristäminen joka asiassa,kysyin siltä että oletko sinä minun isäni?ja samaan hengenvetoon totesin,että minulla on jo yksi isä en tarvitse toista,mutta tasavertaisen puolison tarvitsen,joka ei pidä minua ja minun tekemisiä lapsen tekosina,ota tai jätä.
tarjous kelpasi.

Juu sama olen.En häpeä sitä että olen ensimmäisen lapseni antanut adoptioon.Tämän nykyisen haluan pitää ja hänet olen hoitanut huolella.Normaali neuvolat ja jos on ollut tarvetta olen vienyt lääkäriin.

Hanki apua. Oot mielisairas. Miks teet näitä alotuksia UUDESTAAN JA UUDESTAAN? Ihan oikeesti, hanki apua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä ukolla alkoi kanssa tuollainen ihme kiristäminen joka asiassa,kysyin siltä että oletko sinä minun isäni?ja samaan hengenvetoon totesin,että minulla on jo yksi isä en tarvitse toista,mutta tasavertaisen puolison tarvitsen,joka ei pidä minua ja minun tekemisiä lapsen tekosina,ota tai jätä.
tarjous kelpasi.

Asiaa!

Siksi koska mies saisi lapsen huoltajuuden.

Siis voi jeesus. MIKSI KYSELET TÄÄLLÄ TYHMIÄ, KUN MIKÄÄN VAIHTOEHTO EI SULLE KELPAA? ITE OOT KUOPPAS KAIVANU JA NYT KUN ET OO TYYTYVÄINEN VÄNISET VÄHÄN VÄLIÄ TÄLLÄ PALSTALLA SIITÄ SAMASTA ASIASTA.

Yhteistyössä