ero?

  • Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti
ahdistaa
Ahdistaa. Meillä on mun mielestä poikaystävän kanssa mennyt hyvin, vaikka onhan niitä ongelmia ollut. Mutta ne on vaan vahvistanut suhdetta. On todella ekaa kertaa elämässä tuntunut että olen löytänyt sen oikean. Ja hänkin on ollut todella rakastunut minuun.
yhtäkkiä pari kuukautta sitten rakkaudentunnustukset loppu ja lähiaikoina ei ole miestä seksikään kiinnostanut. Hänellä on ollut stressiä, ja odotin että asiat muuttuu kun saa omat asiat kuntoon. Ollaan kyllä nähty tosi paljon, enemmänkin kuin ennen. Tuntuu vaan että hän on ollut jotenkin omissa oloissaan.Hän on huono puhumaan tunteistaan.
Mua on tilanne ahdistanut ja yöllä lähetin viestin. Sain vastauksen et jotenkin tuntuu että meillä ei ole kaikki hyvin, että jotain on vialla. Illalla on edessä puhuminen kasvokkain, koska puhelimessa en halua. Pelottaa vaan niin, kun rakastan niin paljon. Ja olen luullut että hänkin...
Toisaalta onhan se ero parempi kuin olla suhteessa, jossa toinen ei ole täysillä mukana. Ja varmaan ei myönnä jos kyseessä toinen nainen...
 

Yhteistyössä