E
ei voi käsittää
Vieras
omakotitalo ostettu, lapset tehty ja nyt tuli ero ja mitä tekee mies, vaatii minua hoitovapaalla maksamaan takautuvasti kaikki minun osuudet lainan lyhennykseen ja muut talon menot, minut ostetaan ulos tästä talosta ja olen kuulemma itse valinnut kun olen hoitovapaalle jäänyt lapsiamme hoitamaan
voiko tuollainen oikeasti olla todellista????
Onko nainen tosiaan näin heikoilla tässä tilanteessa????
voiko tuollainen oikeasti olla todellista????
Onko nainen tosiaan näin heikoilla tässä tilanteessa????