Hyvää kun tulee. Löydät vielä parempaa. Kyllä miehiä riittää ja hyviä vapoja on kans tooodella paljon
![]()
On niitä jossain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvää kun tulee. Löydät vielä parempaa. Kyllä miehiä riittää ja hyviä vapoja on kans tooodella paljon
![]()
Hyvää kun tulee. Löydät vielä parempaa. Kyllä miehiä riittää ja hyviä vapoja on kans tooodella paljon
![]()
On niitä jossain.
Jaksuja. Saman kokeneena todella tiedän mistä kyse. Helppoa ei tule olemaan mutta varmasti helpompaa kuin miehen kanssa ja aikaa kohden helpottaa koko ajan. Jos haluat enemmän avautua ni paiskaa yyveetä! :hug:
Hyvää kun tulee. Löydät vielä parempaa. Kyllä miehiä riittää ja hyviä vapoja on kans tooodella paljon
![]()
Yleensä erotilanteessa ei ole ensimmäisenä mielessä uuden miehen "hankkiminen"..Erosta selviytyminen vie aikaa ja ainakin itse en ollut todellakaan valmis uuteen suhteeseen heti eron jälkeen, vaikka meidän ero ei johtunut väkivallasta tai joka päivisistä riidoista.
ja ap:lle voimia ja jaksamisia tulevaisuuteen :hug:
Ex-käly kysyi noin kaksi viikkoa mun muuton jälkeen että "noooh, joko sulla on joku... vink vink" Olin vähän että no ei todellakaan.... Ihme jengiä. Niiden suvussa pätee sääntö "parhaiten pääsee jonkun yli kun menee seuraavan alle"
mun tiedossa olevissa erotapauksissa, joissa nainen on eroa halunnut, on lähes aina naisella ollut seuraava mies valmiiksi kierroksessa
NOh, saanen olla poikkeus sääntöön![]()
saat toki ja hyvä niin
NOh, saanen olla poikkeus sääntöön![]()
Niiden suvussa pätee sääntö "parhaiten pääsee jonkun yli kun menee seuraavan alle"
Eihän se piekseminen heti ala. Vuosien pohjustus ja alustus... Ei näitä tajua jos ei ite ole ollut lähelläkään samaa.
No voi teitä naisia. Vaikka toisalta ymmärrän. Mutta miehiä ympärillä on kuitenkin aika paljon. Mä en ainakaan olisi antanut koskea itseä, kerran väkivaltainen, niin pihalle... vaikka kuinka rakastaisin tai olisin rippuvainen henkilöstä
Ei ole diagnoosia. Ainakin siihen viittaavaa käyttäytymistä oli. Mutta ajattelin kuitenkin erota että pysyn hengissä.