Ero tuli.. :/

Jaksuja. Saman kokeneena todella tiedän mistä kyse. Helppoa ei tule olemaan mutta varmasti helpompaa kuin miehen kanssa ja aikaa kohden helpottaa koko ajan. Jos haluat enemmän avautua ni paiskaa yyveetä! :hug:
 
Hyvää kun tulee:). Löydät vielä parempaa. Kyllä miehiä riittää ja hyviä vapoja on kans tooodella paljon:D

Yleensä erotilanteessa ei ole ensimmäisenä mielessä uuden miehen "hankkiminen"..Erosta selviytyminen vie aikaa ja ainakin itse en ollut todellakaan valmis uuteen suhteeseen heti eron jälkeen, vaikka meidän ero ei johtunut väkivallasta tai joka päivisistä riidoista.

ja ap:lle voimia ja jaksamisia tulevaisuuteen :hug:
 
Yleensä erotilanteessa ei ole ensimmäisenä mielessä uuden miehen "hankkiminen"..Erosta selviytyminen vie aikaa ja ainakin itse en ollut todellakaan valmis uuteen suhteeseen heti eron jälkeen, vaikka meidän ero ei johtunut väkivallasta tai joka päivisistä riidoista.

ja ap:lle voimia ja jaksamisia tulevaisuuteen :hug:

Ex-käly kysyi noin kaksi viikkoa mun muuton jälkeen että "noooh, joko sulla on joku... vink vink" Olin vähän että no ei todellakaan.... Ihme jengiä. Niiden suvussa pätee sääntö "parhaiten pääsee jonkun yli kun menee seuraavan alle"
 
Ex-käly kysyi noin kaksi viikkoa mun muuton jälkeen että "noooh, joko sulla on joku... vink vink" Olin vähän että no ei todellakaan.... Ihme jengiä. Niiden suvussa pätee sääntö "parhaiten pääsee jonkun yli kun menee seuraavan alle"

mun tiedossa olevissa erotapauksissa, joissa nainen on eroa halunnut, on lähes aina naisella ollut seuraava mies valmiiksi kierroksessa
 
:hug: Paljon voimia!
Eroaminen ei kai koskaan ole helppoa jos tunteita on tallella,oli eron syyt sitten mitkä tahansa.
Jos joskus haluat avautua niin laita yksityisviestiä.Tiedän oman erittäin hankalan eron jälkeen ainakin osittain mitä käyt lävitse.
 
Niiden suvussa pätee sääntö "parhaiten pääsee jonkun yli kun menee seuraavan alle"

Kyllä näinkin, mutta itsellä ei käynyt mielessäkään vakava suhde eron jälkeen. Kyllä se seuraavan alle pääseminen oli enemmän itsetunnon boostausta. Teki hyvää huomata että kelpaa vielä eron jälkeen muillekin. Plus kyllä sitä terve ihminen seksiä ja läheisyyttä haluaa ja pientä sutinaa vaikka ei suhdetta haluaisikaan.

Erosta meni monta kuukautta ennen kuin edes harkitsin uutta suhdetta ja sekin oli mielestäni jopa turhan pian. Mutta kun täydellinen mies kävelee mun elämään ja haluaa suhteen ni ei sitä oikein karkuunkaan voinut päästää ;)
 
[QUOTE="kysyjä";26890110]Mitä merkkejä oli ennen käsiksi käymistä?[/QUOTE]

Ei pakosti mitään. Mutta siis se että mikä saa jäämään, siihen pohjustetaan murtamalla itsetunto, vähättelemällä, alistamalla, vaikea selittää... Ihminen murretaan niin että ei se loppu pelissä osaa/pysty lähtemään kun isku tulee.
 

Similar threads

Yhteistyössä