ero tuli meillekin

Enpä olisi uskonut että vielä tämän joudun kokemaan,mutta näin kävi.Asun nyt omassa asunnossa ja neljä lasta on vuoroviikoin mulla ja isällään tuossa kilometrin päässä.Nyt on sellanen viikko menossa että olen yksin ja tekemisen puute vaivaa hieman,olen tosin päivät töissä.Kertokaapa miehet ja miksei naisetkin miten tästä pääsisi taas jaloilleen... sitäkin tekisi mieli :whistle:
 
Juopottelu ei ole oikein meikäläisen heiniä,yksi siideri yleensä riittää ;) Muita hyviä ideoita? Onko täällä sellaisia isiä joilla on lapset joka toinen viikko?Haluaisin tietää onko tämä tapaamismenettely kuinka yleistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 11:08 vierailija kirjoitti:
Juopottelu ei ole oikein meikäläisen heiniä,yksi siideri yleensä riittää ;) Muita hyviä ideoita? Onko täällä sellaisia isiä joilla on lapset joka toinen viikko?Haluaisin tietää onko tämä tapaamismenettely kuinka yleistä.
No, ei se sitten sinulle käy. Sääli, hauska harrastus.

No, miten olisi jos alkaisit tehdä töissä pitkää päivää aina ne viikot kun lapset on isän luona ja keräilisit ylityökorvaukset pois? Jos tuo ei onnistu, niin mitä jos hommaisit toisen työn, sellaisen jonka työajat itse voit valita. Esim. että kuukauden tuntimäärä pitää vaan täyttyä yms. tai perustat jonkun oman pikkufirman. Sellaisessa hommassa saa ajan hyvin kulumaan ja samalla taloudellinen puolikin kehittyy mukavasti koko ajan.
 
hyvä hyvä
Hyvä että tuli ero - LÄMPIMÄT ONNITTELUNI SIITÄ !!!!

OON LUESKELLU TOTA UUSIOPEHDE PALSTAA JA
todennu ETTÄ

ERO ON LAPSEN ETU ja jokainen yh toteaa että
oli hyvä kun erosi - joten HYVÄ HYVÄ.

Näinhän ne siellä toitottaa.

No nyt vain riemuiten elämään sitä

EXÄ-NYKSÄ_hellan_Puudelis_ÄLÄ-VEHTAA-MUN-MIEHEN-KANS-JA
LAPSEN _etu _ENSIN_SUN-MUN-Meidän_TEIDÄN-LAPSET-JA -SOOSIT-NAAMALLE-SILLIÄ_KULLEKIN-- ELÄMÄÄ.

:LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:02 hyvä hyvä kirjoitti:
Hyvä että tuli ero - LÄMPIMÄT ONNITTELUNI SIITÄ !!!!

OON LUESKELLU TOTA UUSIOPEHDE PALSTAA JA
todennu ETTÄ

ERO ON LAPSEN ETU ja jokainen yh toteaa että
oli hyvä kun erosi - joten HYVÄ HYVÄ.

Näinhän ne siellä toitottaa.

No nyt vain riemuiten elämään sitä

EXÄ-NYKSÄ_hellan_Puudelis_ÄLÄ-VEHTAA-MUN-MIEHEN-KANS-JA
LAPSEN _etu _ENSIN_SUN-MUN-Meidän_TEIDÄN-LAPSET-JA -SOOSIT-NAAMALLE-SILLIÄ_KULLEKIN-- ELÄMÄÄ.

:LOL: :LOL: :LOL:



Kateuttako

:LOL:
 
naapuri
Totahan se on joo. Meidänki naapurineukko rehaa joka viikko
eri "iskää" kotiansa ja sitten kuuluu seinän läpi
sänkyhommat ettei saa nukuttau.

Pian on varmaan taas ristiäiset ilman iskää naapurissa joo.
Sais nukuttua ku pitää hoitaa päivät ihmissiä sairaalassa...
mut ei saa unta.
 

Yhteistyössä