ap
Onko siitä jotain hyötyä miehelle?
Ja miten esim. tarhamaksut menee? Minäkö yksinhuoltajana maksan kaiken?
Ja miten esim. tarhamaksut menee? Minäkö yksinhuoltajana maksan kaiken?
Niin ja miehelles ei ole sun yksinhuoltajuudesta mitään hyötyä. Ehkä se nyt pöljyyksissään niin kuvittelee, anna sen pitää kuvitelmansa ja ota tarjous ilolla vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Ota vaan yksinhuoltajuus vastaan, siitä on sulle pelkkää hyötyä. Rahallisiin asioihin sillä ei ole mitään merkitystä.
Juuri näin, ole onnellinen että ehdottaa itse, koska yksinhuoltajuus on ehdottomasti sun kanssalta paras ratkaisu.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Niin ja miehelles ei ole sun yksinhuoltajuudesta mitään hyötyä. Ehkä se nyt pöljyyksissään niin kuvittelee, anna sen pitää kuvitelmansa ja ota tarjous ilolla vastaan.
Ei se yhteishuoltajuuskaan etävanhempaa velvoita yhtään sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Kyllä minä saan yh-korotuksen vaikka meillä on yhteishuoltajuus. Sitten en enää saa, jos ja kun tänne muuttaa uusi mies. Mun mielestä hölmöä ottaa yksinhuoltajuus vastaan, sen jälkeen isä voi sanoa kiss goodbye eikä tartte olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Vaikka jos niin tekis, eipä sellasen miehen tarttis lapsiaan nähäkkään!
Eihän se velvoita, mutta paremmin mies muistaa lapsensa olemassaolon kun saa hänestä tietoa (esim. päiväkodista, koulusta, terkkarilta ym. lähetettävät lappuset) Ja jos jotain sattuu, myös miehelle siitä ilmoitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei se yhteishuoltajuuskaan etävanhempaa velvoita yhtään sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Kyllä minä saan yh-korotuksen vaikka meillä on yhteishuoltajuus. Sitten en enää saa, jos ja kun tänne muuttaa uusi mies. Mun mielestä hölmöä ottaa yksinhuoltajuus vastaan, sen jälkeen isä voi sanoa kiss goodbye eikä tartte olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Vaikka jos niin tekis, eipä sellasen miehen tarttis lapsiaan nähäkkään!
Ei etävanhemman tarvitse tavata lapsia oli vanhemmilla yksin- tai yhteishuoltajuus... Ei voida mitenkään pakottaa... Ja oikeus tavata on lapsella ei vanhemmalla, mutta niin kuin jo sanoin oikeuden toimenpanoon ei voida pakottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei se yhteishuoltajuuskaan etävanhempaa velvoita yhtään sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Kyllä minä saan yh-korotuksen vaikka meillä on yhteishuoltajuus. Sitten en enää saa, jos ja kun tänne muuttaa uusi mies. Mun mielestä hölmöä ottaa yksinhuoltajuus vastaan, sen jälkeen isä voi sanoa kiss goodbye eikä tartte olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Vaikka jos niin tekis, eipä sellasen miehen tarttis lapsiaan nähäkkään!
No minä oon yh mutta kyllä tarhalla ja koululla on mun exänkin numerot ja sillekin soitellaan kun jotain sattuu. Ei se tosta oo riippuvaista.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Eihän se velvoita, mutta paremmin mies muistaa lapsensa olemassaolon kun saa hänestä tietoa (esim. päiväkodista, koulusta, terkkarilta ym. lähetettävät lappuset) Ja jos jotain sattuu, myös miehelle siitä ilmoitetaan.
Ei niitä lappuja automaattisesti lähetetä etävanhemmalle. Kyllä etävanhemman täytyy ihan itse ottaa esim. kouluun yhteyttä jos haluaa tietoja lapsestaan.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Eihän se velvoita, mutta paremmin mies muistaa lapsensa olemassaolon kun saa hänestä tietoa (esim. päiväkodista, koulusta, terkkarilta ym. lähetettävät lappuset) Ja jos jotain sattuu, myös miehelle siitä ilmoitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei se yhteishuoltajuuskaan etävanhempaa velvoita yhtään sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Kyllä minä saan yh-korotuksen vaikka meillä on yhteishuoltajuus. Sitten en enää saa, jos ja kun tänne muuttaa uusi mies. Mun mielestä hölmöä ottaa yksinhuoltajuus vastaan, sen jälkeen isä voi sanoa kiss goodbye eikä tartte olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Vaikka jos niin tekis, eipä sellasen miehen tarttis lapsiaan nähäkkään!
He tekevät silloin väärin. Jos sulla on yksinhuoltajuus, eksälläsi ei ole OIKEUTTA saada minkäänlaista tietoa lapsistanne.Alkuperäinen kirjoittaja heh:No minä oon yh mutta kyllä tarhalla ja koululla on mun exänkin numerot ja sillekin soitellaan kun jotain sattuu. Ei se tosta oo riippuvaista.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Eihän se velvoita, mutta paremmin mies muistaa lapsensa olemassaolon kun saa hänestä tietoa (esim. päiväkodista, koulusta, terkkarilta ym. lähetettävät lappuset) Ja jos jotain sattuu, myös miehelle siitä ilmoitetaan.
Ei täällä ainakaan päiväkoti tai koulu lähettänyt lappusia kuin lapsen mukana kotiin. Ja jos joskus jotain postia koululta tulikin, niin se tuli aina lapsen osoitteeseen eli tänne mulle. Ei koskaan exälle, vaikka meillä yhteishuoltajuus olikin.Alkuperäinen kirjoittaja yh:Eihän se velvoita, mutta paremmin mies muistaa lapsensa olemassaolon kun saa hänestä tietoa (esim. päiväkodista, koulusta, terkkarilta ym. lähetettävät lappuset) Ja jos jotain sattuu, myös miehelle siitä ilmoitetaan.
No tietenkin on, jos se yksinhuoltaja on antanut siihen luvan.Alkuperäinen kirjoittaja yh:He tekevät silloin väärin. Jos sulla on yksinhuoltajuus, eksälläsi ei ole OIKEUTTA saada minkäänlaista tietoa lapsistanne.