Ero edessä?

samirajajukka

Uusi jäsen
11.05.2008
1
0
1
Tilanteeni on seuraava:

Olemme juuri ostaneet mieheni kanssa omakotitalon, lapsen laskettu aika on 23.5.08. Muutama päivä ennen muuttoa, noin 3vko sitten mieheni sanoi ettei tiedä rakastaako minua enää...
Kehoitin häntä miettimään tarkkaan, ennenkuin tekee ratkaisuja ettei sitten kadu. tämä viikko on ollut vaikea,hän on käynyt kotona vain nukkumassa. Eilen aamulla olen hänet nähnyt viimeksi. hän ei siis tullut yöksi kotiin...
outoa on se että hän on sanonut haluavansa olla synnytyksessä mukana, mutta eilen illan jälkeen hän ei enää vastannut puhelimeen.
mä en enää tiedä mitä mun pitäs tehdä. pakata hänen tavaransa ja sanoa hyvästi???
meillä on takana 6v historia johon on mahtunut kaikenlaista, mutta tämä on outoa että kuinka monta kertaa hän onkaan sanonut että minun pitää ajoissa ilmoittaa kun tulee lähtö laitokselle että hän haluaa nähdä lapsensa syntymän.

Tosirakkaus on ikuista, intohimo on se rakkauden yksi irvikuva, joka sammuu jossain vaiheessa. Varmaan vaikea tilanne sulle just nyt! :hug:

Voi olla että sun mies tarvitsee vähän omaa tilaa ja aikaa ajatella yms. Hänelläkin voi olla välillä omia kriisejänsä isojen muutosten myötä.

Huh huh kun ottaa koville.. Viikko sitten mies ilmoitti kuin salama kirkkaalta taivaalta ettei rakasta mua enää. Tänään sitten epäilyni vahvistui kun kertoi rakastuneensa työkaveriinsa. Ok, meillä on mennyt huonosti mutta että tämä ja vielä nyt!?

Meillä on kaksi lasta, ja kolmas tulossa rv 26+!! Voiko huonompaa ajoitusta ollakaan?? olen aivan hajalla, kuljen kotona kuin piesty koira. Toimin täällä lastenvahtina ja kodinhoitajana. Ei hemmetti, ajatus ei kulje. Tahdon vaan sanoa että :hug: sinulle, täällä on muitakin..

Yhteistyössä