Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826581:Huomenta, miten potkii?
=)
Kipeesti, oon siivonnu liikaa ja nyt joka luuta ja niveltä kolottaa. Oli pakko aloittaa kipulääkkeet. Vanha kroppa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826581:Huomenta, miten potkii?
=)
Kipeesti, oon siivonnu liikaa ja nyt joka luuta ja niveltä kolottaa. Oli pakko aloittaa kipulääkkeet. Vanha kroppa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826606:Höh : /
Lääkkeeksi määrän:
5euron juustoa![]()
Tänks, mutta mulla on ihan lääkkeet. Hampparista menee massu sekaisin, liikaa rasvaa tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826670:Ylimääräset kalorit luistelee ulos, se o oikee homma (suoapi syyä ihan huonolla omallatunnolla) =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826694:Aamustahan täälä ihan asiallista tämä keskustelu.
Illalla se jotenki muuttuu, mistähä tuo johtuupi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826761:Meen suihkuun, puoli kaheltatoista varmaan takas.
Ahh, odotukset ovat korkealla
Tänään on hyvä päivä =)
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29826754:Kuinka niin, onko joku sanonut sulle pahasti? Ovatko noi omat vastauksesi niin ystävällisiä aina? (Vaikka lupasinkin etten enää kirjoita, niin tämän kerran teen poikkeuksen.)
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29827905:Miten sen nyt kukanenkin haluaa ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29833383:Tää on kyllä hyvä dietti, paino nousee rytinällä : /
Lihas painaa enemmän ku läski![]()