Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille =)

Diettipäivä nro3, ruokakuva :p

yArL.jpg

Diettipäivä nro4, ruokakuva :p

yArr.jpg

Mäkkäristä en muistanu kuvaa ottaa : / parempia ne elmacojr- ja mcfeastjr hampurilaiset ku tuo nacho jr, yks semmonen ja pari eskon juustoo sitte siihe pääle, ne on kyllä suoraan sanottuna perseestä (siis eskon juustot perseestä) : /

Susi souti saaresta, eikä ollut heilaa:
susipojan rakastettu Atlantilla seilaa...

sudella on kalju pää ja pieni kaalimaa -
mutta suden mielitietty vain merta rakastaa -

(?Pedro Hietasen levyltä Naivismia?) - kuitenkin jostain tuo pätkä on :saint: . Ja voinhan mä tietenkin laulaa sävelen niin laitan sitten tähän ketjuun. (Kuulen jo vaikeroivat pyynnöt: älä, älä laula!)

Huomenta huomenta. Täällä pidetään sairastupaa auki. On se kumma, että kun mun muksut sairastaa sen kerran parin vuoden sisällä niin eikö se satu just siihen hetkeen kun ei voisi olla pois töistä ?! Joo. Toki. Ja tietenkin just vapun alla. Noi kaksi ei näytä tervehtyvän huomiseksi.... Höh.

Pikaisia paranemisia :hug:

Huomenta huomenta. Täällä pidetään sairastupaa auki. On se kumma, että kun mun muksut sairastaa sen kerran parin vuoden sisällä niin eikö se satu just siihen hetkeen kun ei voisi olla pois töistä ?! Joo. Toki. Ja tietenkin just vapun alla. Noi kaksi ei näytä tervehtyvän huomiseksi.... Höh.

Diettipäivä 8 ja punnitus : /
-1kg (itelle muistoksi laitan tähän 6,4 seuraavia punnituksia varten)
Jos jollain ois tiedossa jotain tehokasta vatsalihasjumppaa, niin kertokoon sen nyt (tai vaietkoon iäksi,grrr), kiitos=)

Yhteistyössä