Erimielisyys jouunvietosta, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mei83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koetetaan ihan hyvässä hengessä miehen kanssa miettiä miten toimimme jouluna. Hänen vanhempansa ovat eronneet ja ilmeisesti viettäisivät joulun sitten yksin.
Eli miehen mielestä hänen vanhempansa pitäisi kutsua meille ainakin aatoksi. Olen periaatteessa samaa mieltä,että vanhoja ihmisiä ei pitäisi ´hylätä´varsinkaan jouluna.

Tässä on kuitenkin muutama MUTTA;
Minä en tule toimeen hänen vanhempiensa kanssa mm.seuraavista syistä; Oman eronsa jälkeen he yrittivät erottaa meidät, vaikka meillä on jo lapsia. Tuota helvettiä kesti yli 2 vuotta. Eli häiriköivät,puhuivat pahaa, uhkailivat, tekivät ihan kaikkensa jotta me eroaisimme. Jopa murtautuivat meidän taloomme, ja tässä hässäkässä kuoli lemmikkieläin.
Appiukko järjesti useampaan kertaan yllärin eli tuli kaljapullon kanssa meille horjumaan silloin kun meillä oli vieraita (tämä oli siis ihan tahallista).
Jos mulla oli esim.ultra, he koettivat estää miehen pääsyn mukaan sairaalaaan..
Mulla pimahti lopulta ja katkaisin välit. Nykyään näemme vain lasten syntymäpäivillä. Silloin olen kohtelias, mutta pidän ohjat omissa käsissäni ettei tilanne taas mene huonoksi.

Olen ikuisesti vihainen. En koskaan,ikikuuna päivänä tule antamaan anteeksi sitä että meidän perheemme melkein rikottiin! Myös rakas lemmikkieläin kummittee mielessä.
Mies myöntää että hänen vanhempansa ovat tehneet väärin. Mutta haluaa silti leikkiä onnellista perhettä jouluna.

Minusta tuntuu että oma jouluni menisi pilalle. Meillä on jo 4 lasta,ja haluan viettää joulun vain oman perheen kesken. Mutta kunnioita silti mieheni mielipidettä. Toisaalta tuntuu siltä että olen jouluna vain tiskikone ja kokki, ja saan kuunnella kännisen appiukon jorinoita.Jee....

et todellakaan suostu tuohon , mites lapset suhtautus kännissä öykkäröivään appiukkoon, jee ompas lapsille kiva joulu tulossa? Kännisillä on lisäksi hieno ominaisuus alkaa muistelemaan vanhoja, siitäkös se riemu sitten repeää? Mistähän lemmikistä on kyse ollut edellisellä kerralla, ja onko teille hommattu uusi tilalle, sitäkin sais sitten vahtia jouluna ettei sille "tapahdu" mitään??:O

Ihan kamalaa, appivanhemmat saisivat minun puolestani ihan rauhassa olla omin nokin. Miehen kyllä kuuluisi olla sun puolella. Ei taida joulun taika olla niin vahva, että muuttaisi tuommoisia miksikään.

Jos tuo kertomasi on totta, mehesi on kuvottava vässykkä, joka asettaa vanhempansa sinun edellesi.

Minun kotiini tuollaisilla ihmisillä ei olisi asiaa, olivat he sukulaisia tai eivät.

Yhteistyössä