Erilaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja notafraid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeasti erilaiset ihmiset useimmiten jopa yrittävät peitellä erilaisuuttaan. Oikeasti erilaisilla tarkoitan esim. Autisteja, suuria taiteiljoita ( huom. Oikeita taiteilijoita, en mitään harrasteteatterilaisia joihin voi kuka vain mennä, enkä mitään idols suomi " tähtiä " jne)

Oikeat erilaiset eivät ole niitä jotka hakevat kirpparilta erilaisia hippivaatteita ja värjäävät jokaisen hiuksen eri värikseksi, ettei vain kellään olisi samanlaista jne! Em. Pelleily on lähinnä esittämistä, erilaisuuden tavoittelua. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean ja aidon erilaisuusen kanssa. Näitä " erilaisia " hippi tyttöjä ja poikia sitäpaitsi nut tulee vastaan joka toinen ihminen kadulla. Tylsän oloista porukkaa. Ja sitten on nämä läskityttö " erilaiset " lesbot erikseen. Sukupuolinen suuntautuminenkaan kun ei tee ihmisestä erikoista. Se on vain sukupuolinen suuntautuminen. Homotkin ovat usein ihmeen samanlaisia keskenään. Na rekkalesbot. En edes tunnista niitä kunnolla toisistaan. Rekkalesbot ovat usein jotain läskejä, rumia, ja tympeitä. Kaikki samanlaisia. Eli ei mitenkään erilaisia. Piste.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitä persoonattomampi ihminen, sitä kovempi tarve vaatteilla ja muulla rekvisiitalla esittää erilaista. Ihminen joka on jo pikkulapsena poikennut joukosta, on usein vaatetukseltaan täysin tavallinen. Psykologiaa. Koska on aina joutunut todennäköisesti kiusatuksi oikean erilaisuutensa takia. Tavis ihminen taas haluaa, nimenomaan haluaa olla erityinen, erikoinen, erilainen. Ja sen kyllä jokainen huomaa. Joku vihreä tukka vaikka = Hei minä olen täällä, katsokaa kuinka erilainen olen hei huomaatteko! Lähinnä naurettavaa. Ja ärsyttävää. Vieressä kävelee joku savant autisti jolla on joku lahja jota ei ole kellään muulla maailmassa, mutta pukeutuu verkkapukuun ja yrittää jopa käyttäytyä niin ettei kukaan huomaa mitään outoa.... Jännä juttu kun oikein ajattelee.

Yhteistyössä