Erilainen

• Viestiketjun aloittaja ""pissis""
  • Ensimmäinen viesti
""pissis""
Kysymys saattaa kuulostaa provolta, mutta ei sitä ole.

Onko muita naisia, joilla satunnaisesti tirahtaa öisin pissit housuun? Tilanne on yleensä erittäin syvä uni ja syvä väsymys, kovahko pissahätä, jolloin näen unta että käyn vessassa, ja sitten huomaankin lämpimän nesteen tulvahtaneen housuihin ja nousen jatkamaan toimitusta vessaan & vaihtamaan pöksyjä jne. Tätä ei tapahdu usein, ehkä kerran kahdessa vuodessa, mutta on se silti noloa, vaikka on vakituinen parisuhde jne. -Ja kun ikääkin on kuitenkin nyt jo lähemmäs 30... Pidätysvaivoja ei muuten kyllä ole. Tiedä sitten mistä johtuu tällainen ""yökastelu""... :eek:(

Lorottelija
Kyllä, sama juttu täällä! Minä näen myös unta jossa on tooosi kova pissahätä ja pääsen vessaan. Annan tulla oikein tunteella ja kun herään, on pöksyihin lirahtanut sen verran että pitää vaihtaa. Ja pissahätä on ihan oikeestikin. Tätä sattuu ehkä kerran vuodessa, eikä mitään virtsavaivoja ole. Olen ajatellut sen niin, että tulee vaan yksinkertaisesti niin kova pissahätä yöllä ja se sitten muuttuu uneksi. Itse yritän olla illalla juomatta mitään isompia määriä, niin ei tule yöllä se hätä.

Yhteistyössä