Tyttö kyllästyi kirjan tekstiin. Meillä katsellaan Olipa kerran elämää.=)
Se on kyllä ihan tajuttoman hyvä sarja!
Se on kyllä ihan tajuttoman hyvä sarja!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kannattais kyllä alkaa totuttamaan lapsia siihen, että opiskelu vaatii omaakin tekemistä joka ei aina ole niin huippukivaa
kiva huomata sitte yliopistolla että vitsi, eikö näistä tenteistä muka pääsekkään läpi lukematta
Najaa. Jos se tieto sinne päähän jostain tulee jollain tavalla, niin eikse oo fine?
mun mielestä ei, sanosin että jollain alakoululaisella se tiedon oppiminen on sivuseikka ja se prosessin oppiminen isompi
mutta jos tolla tyylillä pääsee hoitsuksi niin siitä vaan
kannattais kyllä alkaa totuttamaan lapsia siihen, että opiskelu vaatii omaakin tekemistä joka ei aina ole niin huippukivaa
kiva huomata sitte yliopistolla että vitsi, eikö näistä tenteistä muka pääsekkään läpi lukematta
Ei kai aina sitä samaa?
Miksi ei vois katella mielummin dokumentteja/asiaan liittyvä ohjelmia?
Kiitettäviä satelee. Suosittelen Olipa kerran elämää!![]()
no mun mielestä kannattais vähän ajatella sitä oppimista pidemmän ajan prosessina mutta huomaan että lyön tässä nyt päätäni karjalan mäntyyn
jos ei mee perille niin ei mee
Mmm, kirja tyynyn alle yöksi ja tieto imeytyy päähän?
Täm on hyvä. oletko koittanut?![]()
no mun mielestä kannattais vähän ajatella sitä oppimista pidemmän ajan prosessina mutta huomaan että lyön tässä nyt päätäni karjalan mäntyyn
jos ei mee perille niin ei mee
Meinaakkonää että tulevaisuudessa on vaan kirjoja?:O
en vaan sitä että ilman vaivannäköä ei synny tuloksia
mun mielestä ei, sanosin että jollain alakoululaisella se tiedon oppiminen on sivuseikka ja se prosessin oppiminen isompi
mä luovutan
ootte oikeessa, alakoulun kokeissa vain tulokset ratkasee eikä oppimisprosessien oppimisella ole mitään väliä