niin on vetänyt sirkkakin näkeehän sen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nää oli hienoja
sirkkiksen kuva oli ihan heittämällä paras kaikista! björkka oli vetäny oman kuvansa päälle, samoin tais tehdä iceroyalkin.
Totta.Alkuperäinen kirjoittaja hahaaha:niin on vetänyt sirkkakin näkeehän sen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nää oli hienoja
sirkkiksen kuva oli ihan heittämällä paras kaikista! björkka oli vetäny oman kuvansa päälle, samoin tais tehdä iceroyalkin.
Teistäkö näyttää siltä että ois kuvan päälle vedetty? Ihan selvä piirrostyttöhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja totta:Totta.Alkuperäinen kirjoittaja hahaaha:niin on vetänyt sirkkakin näkeehän sen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nää oli hienoja
Valokuvan? Haloo, näethän sä nyt varmaan, TÄYTYYHÄN sun nähdä, ettei toi edes näytä realistiselta mittasuhteineen, vaan on täysi piirros. Tai sitten et osaa itse piirtää ollenkaan ja sen takia et ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja arvelen:Sirkan työ on hieno mutta arvelen itsekin hänen tehneen haalean valokuvan päälle.
Mulla on kuvia vaan harhakuvassa. En piirtele koneella, koska se on niin hankalaa hiirellä. En tiedä tarkkaan kauanko meni, arvioin, että jotain tunnin. Joskus olen photarilla piirrellyt, mutta ei se oikein tunnu mielekkäältä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Sirkka, älä anna muiden provosoida.
Kuinka kauan sulla meni tuon työn tekemiseen? Teetkö paljon koneella piirustuksia, joskus oon katsellut sun kuvia aukeasta, mut en muista oliko siellä muita kuin maalauksia
Aa, oli varmaan sitten harhakuva, jossain kuitenkin katselin sun kahvikuviasiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla on kuvia vaan harhakuvassa. En piirtele koneella, koska se on niin hankalaa hiirellä. En tiedä tarkkaan kauanko meni, arvioin, että jotain tunnin. Joskus olen photarilla piirrellyt, mutta ei se oikein tunnu mielekkäältä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Sirkka, älä anna muiden provosoida.
Kuinka kauan sulla meni tuon työn tekemiseen? Teetkö paljon koneella piirustuksia, joskus oon katsellut sun kuvia aukeasta, mut en muista oliko siellä muita kuin maalauksia
Ne jotka koneella piirtää, piirtää kai yleensä semmosella piirtoalustalla tai jollain ja niillä on siihen tarkotetut ohjelmat. Ihan makeita juttuja jotkut osaa tehdä ja ois kiva kokeilla joskus, mutta tykkään kuitenkin oikeesta paperista, siinä on kivaa fiilistä. Kosketushiirellä on aika vaikea, ellei mahdoton piirtää.Alkuperäinen kirjoittaja m:Aa, oli varmaan sitten harhakuva, jossain kuitenkin katselin sun kahvikuviasiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla on kuvia vaan harhakuvassa. En piirtele koneella, koska se on niin hankalaa hiirellä. En tiedä tarkkaan kauanko meni, arvioin, että jotain tunnin. Joskus olen photarilla piirrellyt, mutta ei se oikein tunnu mielekkäältä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Sirkka, älä anna muiden provosoida.
Mä en itsekään ole oikein sinut konepiirtämisen kanssa, en osaa ainakaan tätä kosketushiirtä käyttää riittävän tarkasti. Mun piirtämistapani kyllä on muutenkin sellainen, että teen aika herkkää viivaa, enkä osaa sellaista koneella sitten ollenkaan
No hei mäkin hetken pohdin että on niin hieno toi sun piirros että pakko olla 'päälle vedetty', mut huomasin sitten mittasuhteista et eipäs ookaan. Siksi sitä epäillään koska se on niin hieno, älä ota ittees Kun täällä muutama muu SELVÄSTI 'huijasi' jutussa ( noh, vaikkei missään sanottu että älä kikkaile vaan tee ns. vapaalla kädellä ) niin sitä sitten jotkut haluaa leikkiä salapoliisia ja muka paljastaa ihmisiä. Hieno se kuvas oli siis! Mä en osaa piirtää paintilla mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mua nyt oikeesti ärsyttää, että heti jos mä osaan jotain, niin pitää alkaa mitätöidä. Tein ton ihan ilman mallia.
:heart: Nanna, oot just semmonen ku olen kuvitellutkin, uhkea sexiblondi.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
En mie aatellu että mittään parhaita aletaan valitteen, en mie tästä kilpailua halunnu, vaan jokasesta oman kuvanAlkuperäinen kirjoittaja Monni:Arvostelkaa 5 parasta!!!
Kilpailut ei oo kivoja. Sitten ei oo enää leikkiä, jos on kilpailua.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:En mie aatellu että mittään parhaita aletaan valitteen, en mie tästä kilpailua halunnu, vaan jokasesta oman kuvanAlkuperäinen kirjoittaja Monni:Arvostelkaa 5 parasta!!!
ootsä muuttanut sen jpg muotoon?Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:Mun kuva ei suostu aijaaseen sitten kirveelläkään. Tilttaa koko roska
Jos sulla on liian iso tiedostokoko?Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:Mun kuva ei suostu aijaaseen sitten kirveelläkään. Tilttaa koko roska