Erilainen kuvaketju

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja totta:
Alkuperäinen kirjoittaja hahaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nää oli hienoja :D

sirkkiksen kuva oli ihan heittämällä paras kaikista! björkka oli vetäny oman kuvansa päälle, samoin tais tehdä iceroyalkin.
niin on vetänyt sirkkakin :D näkeehän sen!!
Totta.
Teistäkö näyttää siltä että ois kuvan päälle vedetty? Ihan selvä piirrostyttöhän se on.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja arvelen:
Sirkan työ on hieno mutta arvelen itsekin hänen tehneen haalean valokuvan päälle.
Valokuvan? :eek: Haloo, näethän sä nyt varmaan, TÄYTYYHÄN sun nähdä, ettei toi edes näytä realistiselta mittasuhteineen, vaan on täysi piirros. Tai sitten et osaa itse piirtää ollenkaan ja sen takia et ymmärrä. :(

Aika harmi, että pitää aina tulla mitätöimään jos joku osaa jotain, jota ei itse osaa. Miksi mä valehtelisin?

m
Sirkka, älä anna muiden provosoida.

Kuinka kauan sulla meni tuon työn tekemiseen? Teetkö paljon koneella piirustuksia, joskus oon katsellut sun kuvia aukeasta, mut en muista oliko siellä muita kuin maalauksia :)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja m:

Kuinka kauan sulla meni tuon työn tekemiseen? Teetkö paljon koneella piirustuksia, joskus oon katsellut sun kuvia aukeasta, mut en muista oliko siellä muita kuin maalauksia :)
Mulla on kuvia vaan harhakuvassa. En piirtele koneella, koska se on niin hankalaa hiirellä. En tiedä tarkkaan kauanko meni, arvioin, että jotain tunnin. Joskus olen photarilla piirrellyt, mutta ei se oikein tunnu mielekkäältä.

m
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mulla on kuvia vaan harhakuvassa. En piirtele koneella, koska se on niin hankalaa hiirellä. En tiedä tarkkaan kauanko meni, arvioin, että jotain tunnin. Joskus olen photarilla piirrellyt, mutta ei se oikein tunnu mielekkäältä.
Aa, oli varmaan sitten harhakuva, jossain kuitenkin katselin sun kahvikuviasi :)

Mä en itsekään ole oikein sinut konepiirtämisen kanssa, en osaa ainakaan tätä kosketushiirtä käyttää riittävän tarkasti. Mun piirtämistapani kyllä on muutenkin sellainen, että teen aika herkkää viivaa, enkä osaa sellaista koneella sitten ollenkaan :D

Rukoilijasirkka

Aa, oli varmaan sitten harhakuva, jossain kuitenkin katselin sun kahvikuviasi :)

Mä en itsekään ole oikein sinut konepiirtämisen kanssa, en osaa ainakaan tätä kosketushiirtä käyttää riittävän tarkasti. Mun piirtämistapani kyllä on muutenkin sellainen, että teen aika herkkää viivaa, enkä osaa sellaista koneella sitten ollenkaan :D
Ne jotka koneella piirtää, piirtää kai yleensä semmosella piirtoalustalla tai jollain ja niillä on siihen tarkotetut ohjelmat. Ihan makeita juttuja jotkut osaa tehdä ja ois kiva kokeilla joskus, mutta tykkään kuitenkin oikeesta paperista, siinä on kivaa fiilistä. Kosketushiirellä on aika vaikea, ellei mahdoton piirtää.

hfh
Mua nyt oikeesti ärsyttää, että heti jos mä osaan jotain, niin pitää alkaa mitätöidä. Tein ton ihan ilman mallia.
No hei mäkin hetken pohdin että on niin hieno toi sun piirros että pakko olla 'päälle vedetty', mut huomasin sitten mittasuhteista et eipäs ookaan. Siksi sitä epäillään koska se on niin hieno, älä ota ittees :) Kun täällä muutama muu SELVÄSTI 'huijasi' jutussa ( noh, vaikkei missään sanottu että älä kikkaile vaan tee ns. vapaalla kädellä ) niin sitä sitten jotkut haluaa leikkiä salapoliisia ja muka paljastaa ihmisiä. Hieno se kuvas oli siis! Mä en osaa piirtää paintilla mitään :)

Yhteistyössä